‘Disney Illuminations’ avondspektakel

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Illuminations kreeg nu een nieuwe poster

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe pré-show van Illuminations voor earth month

Afbeelding

De nieuwe pré-show zal beelden bevatten van de nieuwe Disney Nature documentaire 'Blue' en te zien zijn voor Illuminations tot 30 april.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Beelden van de nieuwe pré-show

Afbeelding
Afbeelding

bron: dlp town square
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney Nature pre-show 2018 - Film "Blue" - Disneyland Paris

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney Illuminations zal vandaag 15 minuten eerder starten omzo Disneyland Park eerder te kunnen ontruimen omwille van beperktere treinen RER (treinstaking Frankrijk)

Afbeelding

bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney Illuminations - Infinity Zone - Disneyland Paris - 4K

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Morgen 14 juli op de nationale feestdag van Frankrijk een extra groot vuurwerk na Illuminations

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Gaat deze ook nog door tijdens halloween en kerst?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Dave schreefCOLONGaat deze ook nog door tijdens halloween en kerst?
Ja, normaal gezien wel. Vorige jaren deden ze met Dreams een speciale kersteditie ipv de standaard editie maar het is nog afwachten of Illuminations ook aangepast wordt aan de seizoenen of niet.
Dreams was de eerste jaren ook niet aangepast en gewoon standaardversie dus eerlijk gezegd verwacht ik dat ze Illuminations ook nog niet onmiddellijk een seizoens make over gaan geven.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Disney Dreams! was voor het eerst te zien in 2012. Disney Dreams! of Christmas in 2013. Dus in theorie zou dit jaar, als ze het met Disney Illuminations ook van plan zijn, al een optie zijn om een kerstversie te gebruiken. Zelf zou ik het wel een leuke afwisseling vinden met de gewone versie de rest van het jaar. Maar ik verwacht het eigenlijk niet, aangezien ze zoiets toch zeker wel zouden gebruiken in hun promotie van het kerstseizoen, lijkt me.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Mich€l schreefCOLONDisney Dreams! was voor het eerst te zien in 2012. Disney Dreams! of Christmas in 2013. Dus in theorie zou dit jaar, als ze het met Disney Illuminations ook van plan zijn, al een optie zijn om een kerstversie te gebruiken. Zelf zou ik het wel een leuke afwisseling vinden met de gewone versie de rest van het jaar. Maar ik verwacht het eigenlijk niet, aangezien ze zoiets toch zeker wel zouden gebruiken in hun promotie van het kerstseizoen, lijkt me.
Voila, dat dus. Ze zijn al met de press releases naar buiten aan het komen en daar staat er niets over vermeld, dus ik verwacht niet dat we dit jaar al een seizoensvariant gaan krijgen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ona1991 schreefCOLON
Mich€l schreefCOLONDisney Dreams! was voor het eerst te zien in 2012. Disney Dreams! of Christmas in 2013. Dus in theorie zou dit jaar, als ze het met Disney Illuminations ook van plan zijn, al een optie zijn om een kerstversie te gebruiken. Zelf zou ik het wel een leuke afwisseling vinden met de gewone versie de rest van het jaar. Maar ik verwacht het eigenlijk niet, aangezien ze zoiets toch zeker wel zouden gebruiken in hun promotie van het kerstseizoen, lijkt me.
Voila, dat dus. Ze zijn al met de press releases naar buiten aan het komen en daar staat er niets over vermeld, dus ik verwacht niet dat we dit jaar al een seizoensvariant gaan krijgen.
We krijgen de Kerst-avondshow in de Studios. Wel benieuwd hoe dit gaat worden als de TOT nog is ingepakt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Tot nu werd Illuminations ook steeds gebruikt in de promoties van de seizoenscampagnes. Het verontrust me een beetje dat hij vanaf 1 oktober niet meer speelt en we dus geen dagafsluiter meer krijgen voorgeschoteld in het park. Dat zou nl. erg jammer zijn!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Dave schreefCOLONTot nu werd Illuminations ook steeds gebruikt in de promoties van de seizoenscampagnes. Het verontrust me een beetje dat hij vanaf 1 oktober niet meer speelt en we dus geen dagafsluiter meer krijgen voorgeschoteld in het park. Dat zou nl. erg jammer zijn!
Hij speelt gewoon nog na 1 oktober, nergens gezegd dat hij weggaat want dat is ook niet zo... De 25e verjaardag festiviteiten lopen af eind september, Illuminations niet.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Er is bevestigd door Disneyland Paris dat hij zeker dagelijks te zien zal zijn tot en met september 2019.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar