Star Tours: The Adventures Continue

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland Paris is nog steeds een pretpark .
Als je bang hebt of er niet tegen kan .
Dan kan je het misschien best niet doen .
Het is niet de bedoeling dat je dag vergalt wordt .
Ik heb ook jaren getwijfeld over de tower of terror .
Uiteindelijk heb ik hem gedaan ...
En had hier geen spijt van .
Maar het had ook anders kunnen uitdraaien .
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Ik vind hem heel erg leuk, maar kom er vaak toch een beetje misselijk uit. En dat heb ik bij de andere attracties niet.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Toby
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2013, 17:36

Al zouden ze maar 1 cabine reserveren voor de Engelstalige versie, met bezoekers uit Nederland, Vlaanderen, Verenigd Koninkrijk heb je zo een cabine vol.
Gebruikers-avatar
dA_CRueLLa
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2017, 12:52

Wij kijken hier zooooo naar uit! Toen ik de kids vertelde dat hij vernieuwd was, sprongen ze een gat in de lucht! Het is echt hun lievelingsattractie. Ze waren tijdens onze vorige bezoekjes altijd teleurgesteld dat hij dicht was. Dus nu eindelijk is hij terug open. Wij gingen de laatste keer in maart vorig jaar, en toen was hij nog net niet open. Binnen 4 weken dus wel. En hopelijk kunnen we hem dan meerdere keren doen.
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

2 keer gevraagd naar de Engelse versie en 2 keer de Engelse versie gehad. Maakt de vlucht zoveel beter..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Star Tours: The Adventures Continue krijgt een limited edition sleutel

Afbeelding

Bron : InsidEars
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beleefde jij al de avonturen in Star Tours: The Adventures Continue

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Moet hem in de kerstperiode zeer zeker nog eens proberen :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Spannende updates voor Star Tours - The Adventure Continues

Afbeelding


Op 20 december (18 december in België en Nederland) kun je in de bioscoop de nieuwste aflevering van de Star Wars-saga ontdekken, en bij deze gelegenheid wil Imagineer Tom Fitzgerald een bericht delen:


Ik weet dat velen van jullie net zo enthousiast zijn als ik over de filmlancering van "Star Wars: The Rise of Skywalker" op 20 december.Vandaag ben ik net zo enthousiast om aan te kondigen dat Star Tours - The Adventure Continues op dezelfde decemberdatum nieuwe bestemmingen toevoegt geïnspireerd op de nieuwste episode van de Star Wars-sage ... in Disneyland Resort, Walt Disney World Resort, Disneyland Parijs en Tokyo Disney Resort.

Sinds de lancering van Star Tours - The Adventures Continue, hebben we een geweldige tijd gehad met Lucasfilm en Industrial Light & Magic om de attractie bij te werken met nieuwe en opwindende bestemmingen. Passagiers die aan boord van de Starspeeder 1000 gaan, weten nooit waar hun piloot C-3PO en navigator R2-D2 hen in de Melkweg zullen brengen. We hebben vluchten toegevoegd naar Jakku, Crait en zelfs Batuu! Onderweg zijn we veel van onze favoriete personages uit de Skywalker-saga tegengekomen.

        
In de trailers voor "Star Wars: The Rise of Skywalker" ving je een glimp op van de oceaanmaan Kef Bir. Het enige dat ik op dit punt kan zeggen is dat Starspeeders daar binnenkort naartoe gaan!


We zullen in de toekomst meer details delen, maar voor nu wilde ik alleen maar zeggen hoe super enthousiast we zijn dat Star Tours - The Adventures Continue zijn naam blijft waarmaken. Zoals C-3PO zou zeggen: "Here we go again!"

 
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Star Tours biedt nieuwe bestemmingen aan geïnspireerd door "Star Wars: The Rise of Skywalker"

Afbeelding


Disneyland Parijs is de enige plek in Europa waar Star Wars verhalen tot leven komen... Vanaf de opening van ons resort in 1992 heeft Star Tours zich gevestigd als een must-see attractie. Herontworpen en verbeterd in 2017, heeft Star Tours: the Adventure Continues nieuwe verrassingen in petto voor onze gasten sinds gisteren! Inderdaad, deze laatste kan nu de ervaring van de nieuwe film "Star Wars: The Rise of Skywalker" uitbreiden met nieuwe spannende scènes - waarbij C-3PO en Lando Calrissian hen zullen "begeleiden" naar bestemmingen die geïnspireerd zijn op de laatste episode van de saga.

Afbeelding

Met de integratie van deze nieuwe scènes biedt de attractie meer dan 100 willekeurige vertelcombinaties voor steeds weer ander avontuur! Maar maak je geen zorgen, de komende maanden zullen de fans uitsluitend bestemmingen ervaren die geïnspireerd zijn door "Star Wars: The Rise of Skywalker".

Vandaag delen we graag met u de nieuwe poster van Star Tours - The Adventures Continue. Zoals u hierboven kunt zien, kunnen passagiers van de Starspeeder zich aan een episch avontuur verwachten!

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar