Top 10 Bucketlist voor Disneyland PARIS!!

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Alle realistische bovenstaande dingen (dingen als een parade die niet meer bestaat kijken of Fantasmic zien gaat natuurlijk nooit gebeuren) heb ik al gedaan. Jeetje, er is echt niet meer veel over voor me. :P

Ik vind het leuk om iedereen's lijstjes te lezen.
Maar ik vind het leuker om echte lijstjes te zien, en geen onzin dingen.
Wat zijn nu écht 10 dingen (realistisch) die je nog nooit in DLP gedaan hebt maar wel graag zou willen doen?
Is tenslotte waar dit topic over gaat.
Ik zou ook wel graag de Rock 'n Rollercoaster in gaan met Steven Tyler, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

MagieDeDisney schreefCOLONIn een eerder tripreport had ik een mini bucket list gemaakt waarvan veel nog steeds nog gedaan moeten worden:

1. Suikerspin eten in het park
2. Eten bij Annette's Diner
3. Tour doen (jammer genoeg dubbel zo duur geworden)
4. Alle attracties doen (Ik mis alleen nog Snow White, wat Main Street voertuigen en Nautilus)
5. Panoramagique

Wat nieuwe:
6. Eten bij Bistrot Chez Remy
7. Als enige in een It's A Small World boot
8. Als enige in een Tower of Terror lift
9. Rapunzel meeten
10. Alle papieren Fastpasses verzamelen (Heb een stapel van BLLB maar niks van de andere oeps!)

1, 2, 4, 7 en 10 hopelijk voltooien bij mijn volgende trip! Als ik veel geld overheb, (moet dan echt veel zijn) kan ik 3, 5 en 6 ook doen. :)
10 hebben wij ook gedaan! Alleen die van de tapijten in studio's staat nooit aan! Die hebben we dus onbedrukt, als je bij de CM bij de attractie staat verteld dat je ze spaart krijg je die (soms moeten ze ze ergens pakken en moet je even later terug komen)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Dan schrap ik 6 en 10, heb er dan nog 10 over die wel realistisch zijn ;). Tenzij er in het midden van het disneyhotel geen hotelkamer is met zicht op het kasteel ;).
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Hmmm, ik weet niet of ik er 10 heb, ik doe een poging:

1. Brunchen bij inventions
2. In alle disneyhotels slapen (new port bayclub, sequoia lodge en disneyland hotel inmiddels check)
3. Backstage tour
4. Run Disney
5. Melissa ooit in een show zien mee dansen
6. Met mijn neefjes en nichtjes naar dlp en een foto maken op "onze" rots
7. Captain Jack Sparrow ontmoeten
8. De moed verzamelen en minimaal 1 x een achtbaan doen
9. Eten bij Walt's
10. Met alle prinsessen op de foto. (Sneeuwwitje, Aurora, Assepoester, Belle, Mulan, Merida zijn done)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Mijn bucket list

* Alle parades zien die er zijn of ooit zijn geweest :sorc:
* Alle restaurants doen die er in beide parken en Disney Village zijn doen incl characterbrunch en ontbijt ( hoef er nog maar een paar WDS -Cascadeurs/ Disney Village - Cafe Mickey, La Grange en Vapiano / DP Auberge de Cendrillon)
* Alle originele Disney Hotels en partner Hotels doen ( nog 3 Disney Hotels : Hotel Cheyenne, Hotel new York en Hotel Newportbay / partner Hotel nog 1 te gaan : Explorers
* Alle seizoenen doen incl Welsh Festival, Saint Patricksday, Bonfire etc :sorc:
* Alle vuurwerkshows en gewone shows zoals Mulan, Mickeys Winterwonderland, Goofy's Summercamp, Lion King etc zien die er zijn of ooit zijn geweest :sorc:
* Panoramagique doen
* Een 101 krijgen in een attractie maakt niet uit welke maar het liefst in een achtbaan (BTM)
* Guided Tour doen :sorc:
* alle achtbanen in het donker doen :sorc:
* 10 duurste jaarpassen opeenvolgend verzamelen ( nog maar 1 te gaan al ben ik al wel 10 jaar in bezit van de duurste jaarpas)
Laatst gewijzigd door 1 op yolayo, in totaal 22 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Na het lezen van het eten van een suikerspin, dacht ik nog aan een andere: Pineapple whip!!!
Daar heb ik nu al zoveel van gehoord en gelezen en hoe de dole whip in Amerika beter is en nog nooit zelf gegeten!!!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Suikerspin stond op de bucketlist van de eerste trip. Pinapple whip..... weet het nog niet... ben niet overtuigd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

olafLover schreefCOLON 10 hebben wij ook gedaan! Alleen die van de tapijten in studio's staat nooit aan! Die hebben we dus onbedrukt, als je bij de CM bij de attractie staat verteld dat je ze spaart krijg je die (soms moeten ze ze ergens pakken en moet je even later terug komen)
Thanks voor de tip! Ga ik zeker proberen :mrgreen:

Pineapple whip wil ik wel proberen, helemaal vergeten dat hij al hier was! Moet sowieso meer eten/drinken uitproberen in Disneyland, daar gaat mijn geld... :sorc:
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

niet in volgorde..
1. op de foto met Stitch
2. in het disneyland hotel verblijven
3. bij Vapiano eten
4. Mijn verjaardag vieren in DLP
5. backstage tour
6. ontbijten met figuren
7. tijdens het Halloween / Kerst seizoen in DLP zijn (in november met kerst ben ik er bij :thumbs:)
8. Verloven in DLP
9. de nieuwe parade en avond show zien
10. met mijn vriend gewoon op een avond door een bijna leeg park wandelen en genieten van de sfeer
Gebruikers-avatar
Jo_
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 13:09

Leuk idee! Wat echt bovenaan mijn bucketlist stond was Galactic Hero worden bij Buzz Lightyear en dat is me gelukt!
Bucketlist check :sorc:
- Galactic Hero Buzz Lightyear
- geëvacueerd worden uit attractie (Buzz, gelukkig niet tijdens mijn Galactic Hero moment :P )
- Golden Forest kamer Sequoia Lodge
- oud & nieuw vieren
- verjaardag vieren

Nog te realiseren
- Startdag solden aanwezig zijn
- Dineren in alle table-service restaurants
- Overnachten in elk Disneyland hotel (check; SL, NPB, SF, en cheyenne)
- Rondleiding
- meedoen aan een gethematiseerde RunDisney race, liefst Star Wars 8-) Komt er vast ooit :yes:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Jo_ schreefCOLONLeuk idee! Wat echt bovenaan mijn bucketlist stond was Galactic Hero worden bij Buzz Lightyear:
Wow vorige keer stond rit 2x stil en ik bleef op zelfde target vuren en was het nog niet. Dan moet je wel scherpschutter zijn. :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Jo_
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 13:09

Japperboy schreefCOLON
Jo_ schreefCOLONLeuk idee! Wat echt bovenaan mijn bucketlist stond was Galactic Hero worden bij Buzz Lightyear:
Wow vorige keer stond rit 2x stil en ik bleef op zelfde target vuren en was het nog niet. Dan moet je wel scherpschutter zijn. :thumbs:
Vooral weten welke targets je moet raken ;) En geluk hebben met het karretje, laatste keer deed heel vaak mijn schieter het niet of nauwelijks :no:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, nadat ik hier in het topic gelezen had waar je moet zijn heeft mijn vriend ook al 2 keer galactic Hero gehaald, beide keren zonder stil gestaan te hebben. Dat laatste is vooral belangrijk voor de foto, als je stil gestaan hebt klopt je score onderaan niet altijd (of mist), maar beide keren staat het netjes onderaan de foto
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Hihi, heb inderdaad een hele post gemaakt met mijn tips, na 2/3x het gehaald te hebben ;)
Even scrollen naar onder http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=5&t=2466
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

- Ariel en Eric samen ontmoeten
- Auberge doen
- later werken als facecharacter/ parade performer
- op men verjaardag in dlp zijn
- jaarkaart bezitten
- geen wachtrijen ;)
- backstage gaan bij de parade
- in het Disneyland Hotel verblijven
- met alle prinsessen + prinsen op 1 foto
- Elsa & Anna ontmoeten
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar