Buzz Lightyear Laser Blast

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Buzz Lightyear Laser Blast
Knal de ruimte in en help Buzz om Zurg te verslaan in deze intergalactische laserschiettent.

Afbeelding

Buzz Lightyear Laser Blast: Op naar de sterren, en daar voorbij!
De wrede keizer Zurg steelt batterijen van onschuldig speelgoed voor zijn nieuwe vernietigingswapen. En Buzz Lightyear heeft jouw hulp nodig! Jij bent een Junior Space Ranger en moet een XP-40 spacecruiser door het schimmige Gammaquadrant sturen en lasers afvuren uit het boordkanon om Zurg te stoppen en punten te scoren
.

Gebaseerd op de filmhits
Buzz Lightyear Laser Blast is een spannende ruimtereis die de epische strijd tussen Buzz Lightyear en de wrede keizer Zurg uit de populaire Disney•Pixar Toy Story-films voortzet.

Draai je om en vuur af!
Richt je ruimtekanon en vuur onzichtbare infraroodlaserstralen af op elk doel met een Z-indicatie. Na een missiebriefing van Buzz Lightyear bij Star Command stap je in een XP-40 spacecruiser, pak je het boordkanon en dan begint je ruimtekruistocht naar het Gammaquadrant.
Trek samen met Buzz Lightyear tussen verlichte buitenaardse werelden ten strijde tegen Zurg en zijn razende leger van ronkende robots. Gebruik je joystick om je cruiser 360 graden te draaien en snel je interplanetaire 'Z' doelen te identificeren. Schiet je doelen kapot met je laserkanon om punten te scoren.
Kun jij Zurg en zijn leger stoppen voordat het te laat is? Het lot van de wereld ligt in jouw handen!

Puntensysteem

Elk raak schot wordt beloond met bliepjes, lichtflitsen en punten. Er zijn doelen in vier verschillende maten die elk verschillende punten waard zijn.

Tijdens de ruimtebattle worden je punten automatisch opgeteld en kun je je score bijhouden op het elektronische dashboard van je spacecruiser.
Vergelijk je score met die van je vrienden of probeer je eigen record te verbeteren!

Star Command Rang
Aan het eind van je missie krijg je een Star Command Rang gebaseerd op het aantal punten dat je tijdens je missie verzameld hebt. De laagste rang is die van 'Space Cadet', maar gevorderde spelers kunnen de uitdaging aangaan en proberen de hoogste rang van 'Galactic Hero' te bereiken.

Disneyland® Park
Discoveryland
Minimumlengte
Geen minimumlengte
Leeftijden
Kinderen, Jonge tieners, Tieners, Volwassenen

Afbeelding

Disney FASTPASS Service

Toegankelijkheid & andere informatie

Flitslichteffect

Geleide- en hulphonden toegelaten
Geschikt voor blinde gasten
Geschikt voor gasten die lijden aan een uitputtende ziekte
Geschikt voor gasten die niet lang kunnen staan
Geschikt voor gasten met een amputatie
Geschikt voor gasten met leerproblemen
Geschikt voor slechthorende gasten
Geschikt voor verstandelijk gehandicapte gasten
Geschikt voor visueel gehandicapte gasten
Geschikt voor zwangere vrouwen
Toegankelijk voor rolstoelgebruikers

Interesses

Familieplezier, Fastpass, Niet te missen

Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

En wat zijn de topscores hier? Eergisteren 206.000, vorige maand over de 300.000... Iemand tips en tricks?
Volgende keer schaffen we een Photopass annual aan, dan kunnen we de foto's ervan posten.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Mijn topscore is iets van 200.000, en toen stond hij een paar keer stil. Normaal haal ik net de 100.000 haha. Dus nee, heb geen tips, maar kan ze misschien wel gebruiken :P
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
RobertoBOZ
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2016, 11:01

500.000 gisteren kunnen halen. Zeker niet ontevreden maar 999.999 blijft het doel.
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Ons gezin vrij verslaafd aan dit spel
Mijn man en mijn jongste zoon hebben een afspraak zoon bestuurd de kar en schiet alles vrij terwijl man op alles vlot kan schieten.
Vorige keer hadden ook ze wat geluk de kar stopte paar keer op een goeie plek
daardoor haalden ze een top score van 999.999
Ze stonden zelf ook verbaast dat dat is gelukt.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Tip let op de kleur van de targets. Donker blauw zijn goed voor hele veel punten, paars dan groen en dan oranje/geel en probeer zurg goed te raken net onder zijn Z op zijn borst. Voor de rest gelukk hebben en weten waar de puntenscoorders zitten. Oefening baart kunt.
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Al 2 of 3 keer 999.999 gehaald! Mijn favoriete attractie in het hoofdpark dus heb wel wat ervaring! :D

Meestal presteer ik het beste tijdens EMH, BLLB is ook het eerste wat ik doe wanneer ik het park inloop, dan haal ik met geluk 800.000 of hoger. Als ik het daarna nog eens doe haal ik 'maar' 200K-500K.

In plaats van op de kleuren letten is het misschien makkelijker om de vormen uit elkaar te houden:
Cirkel - 100
Vierkant - 1,000
Diamant - 5,000
Driehoek – 10,000
Zurg – 100,000


Als je in de wachtrij staat van de attractie, zie je deze vormen nog eens terug op de muur. Ik probeer altijd cirkels weg te laten aangezien ik veel meer krijg met 10 vierkanten dan 10 cirkels.
De Zurg met een verstopte target komt twee keer voor, (Filmpje in beginpost, 3:00 en 5:00) zit inderdaad net onder de 'Z'. Mijn tip hier is om niet te lang blijven hangen als je het niet kan vinden (check je score) en gewoon verdergaan met makkelijkere doelwitten. In een of meerdere tunnels zitten er doelwitten op de plafond, liggen dus! Dat zijn als het goed is driehoeken dus veel waard.

Ik schiet met mijn rechterhand, dus ik bestuur het karretje met mijn linker, dus ik zit altijd aan de rechterkant van het karretje, als je dus met iemand anders bent, laat hem/haar eerst instappen. (of ga eerst als je met links schiet) Wanneer de voorkant omhoogkomt, test ik de pistool meteen door eerst op de muur te schieten in de eerste bocht, dan weet ik ook ongeveer hoe ver ik links of rechts moet richten. Het volgende weet ik niet zeker, maar volgens mij maakt het pistool geluid als je iets raakt. Regelmatig score checken tijdens het schieten, de target kan wel oplichten maar misschien zit je er net 5cm ernaast en wordt hij gewoon geraakt door iemand anders.

Enne, lachen op de foto, camera flitst als je in de zaal komt bij de tweede grote Zurg! :D
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Thanks voor alle tips :D Ik ben benieuwd of ik het nu de volgende keer beter doe! Ik vind targets die ver weg zijn gewoon echt lastig, ik weet dan nooit welke laser van mij is :P
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik weet eindelijk hoe ik mijn vriend vrijwillig en lachend op de foto krijg:

Afbeelding

Met dank aan de tips van MagieDeDisney! En zonder dat we stil gestaan hebben! We wilden met de tips tijdens de Extra Magic Hours gaan proberen het voor elkaar te krijgen, gewoon erin tot het gelukt was, de eerste keer een oefenrondje dachten we, maar het was meteen al gelukt! Daarna wisten we dus niet meer wat we tijdens de EMH moesten doen :P Hij wilde niet nog een keer omdat hij met Galactic Hero wilde afsluiten ;)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Super goed! en een hele mooie foto!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik ga er altijd in als ik in Disney ben want ik ben een echte Toy Story fan. Ik heb alle 3 de films meer dan 10 keer gezien!!!
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

olafLover schreefCOLONIk weet eindelijk hoe ik mijn vriend vrijwillig en lachend op de foto krijg:

[img*]https://lh3.googleusercontent.com/-g9LW ... G_0914.JPG[/img*]

Met dank aan de tips van MagieDeDisney! En zonder dat we stil gestaan hebben! We wilden met de tips tijdens de Extra Magic Hours gaan proberen het voor elkaar te krijgen, gewoon erin tot het gelukt was, de eerste keer een oefenrondje dachten we, maar het was meteen al gelukt! Daarna wisten we dus niet meer wat we tijdens de EMH moesten doen :P Hij wilde niet nog een keer omdat hij met Galactic Hero wilde afsluiten ;)
SUPER TOP, goed gedaan!! :thumbs:
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
frummel88
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2016, 12:39

judoka Jol schreefCOLONIk ga er altijd in als ik in Disney ben want ik ben een echte Toy Story fan. Ik heb alle 3 de films meer dan 10 keer gezien!!!
Hier ook favoriete attracties, 10x is nog niks als je kinderen hebt die toystoryfan zijn :roll: :lol:
Ik geloof dat ze hier de 100x per stuk al wel ruim gehaald hebben :oops:
Afbeelding

1x Disneyland 2010
4x Disneyland 2011
5x Disneyland 2017
2x Disneyland 2018


Gepland: April 2018
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Weet er iemand of ik mijn kindje van 1,5 mee mag nemen in deze attractie? Ik lees verschillende verhalen. Persoonlijk zou ik er voor gekozen hebben om gebruik te maken van baby switch, als dat mogelijk is bij deze attractie. Maar ik las ook mensen die hun kindje gewoon mee mochten nemen op schoot.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Tess81 schreefCOLONWeet er iemand of ik mijn kindje van 1,5 mee mag nemen in deze attractie? Ik lees verschillende verhalen. Persoonlijk zou ik er voor gekozen hebben om gebruik te maken van baby switch, als dat mogelijk is bij deze attractie. Maar ik las ook mensen die hun kindje gewoon mee mochten nemen op schoot.
De eerste keer dat we met de dochter gingen was ze 11m en een beetje en ze mocht niet van de cm aan de ingang. Ze moest 1j zijn (wat ik echt stom vond want was nog maar 3 weken). 2de keer (20m) hebben we de kans niet gehad om erin te gaan want telkens panne en op het einde mochten we er niet meer in, net te laat. Anders was ze wel mee geweest. Hoh, ik zou ze dus wel gewoon meenemen. Leuk veel lichtjes :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar