Main Street U.S.A.

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

haha.... ook geen optie dus, ik dacht er valt wat leuks van te maken..... :no:
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hoelang duurt zo'n ritje wel maar?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

minuut of 5? Het is niet zo ver he...
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oh, haha :p. Dacht min. 10 :p. Nuja, als er tijd is ... Lijkt mij ook wel eens leuk voor een keer :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De gouden platen bij de Main Street U.S.A. station zijn terug !!!

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Bronzen klok voor Main Street U.S.A die er nooit kwam... tot nu?

Afbeelding

Eddie Sotto
Water damaged sketch for bronze clock in MS railway station. Never built. (Till now?) ;)
Eddie Sotto imagineer van onder andere Main street in Disneyland paris, toont ons op twitter wat concept-art van Main street U.S.A., waaronder deze klok die helemaal vervaardigd zou worden uit brons, maar er niet kwam (waarschijnlijk door financiële redenen :roll: ). Hij laat hierbij uitschijnen dat Disney Imagineers toch nog altijd met het idee spelen dit alsnog te vervaardigen (best Euro Disney dan toch even wijzigen ;) )
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Main street Vehicules van concept tot poster

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Eddie Sotto
DLP25. Limousine poster evolution from inspiration, to my rough to final art.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

ERVAAR DE VAARDIGHEID EN DESKUNDIGHEID VAN ONZE TRADITIONELE KAPPER IN DE UNIEKE SETTING VAN DISNEYLAND PARIJS

Afbeelding

In november opent een van de beroemdste inwoners van Main Street, USA, de deuren van zijn zaak. Welkom bij "Dapper Dan's Hair Cuts", een klassieke kapperszaak in Main Street.

"Dapper Dan's Hair Cuts" is een kapperszaak in een klein straatje in Main Street, USA, waar Domenico niet alleen gasten zijn kapperexpertise biedt, maar ook een reis terug in de tijd. Hier kunt u genieten van een beetje harmonie in een kapperszaak, waar antieke kappersstoelen en memorabilia je kapsel op de 'ouderwetse' manier tot een echte ervaring maken.

Domenico heeft zijn vak geleerd als hij jong was op Sicilië, en hij op zijn veertiende zijn eerste scheerbeurt gaf in een kapperszaak, waar hij zijn middagen doorbracht. Al bijna tien jaar zet hij zijn expertise in om onze gasten een unieke ervaring te geven: een scheerbeurt in oude stijl in een unieke omgeving.

Zijn salon staat vol met herinneringen aan de oude tijd, kranten, kalenders, gereedschappen en oude meubels, die herinneringen oproepen aan de manier van leven in de jaren negentig. Het oudste item in de winkel is een kappersstoel, die dateert uit 1845, en die door Imagineers in Chicago op koopjesjacht werd ontdekt. Een kleine, prachtig gedetailleerde kachel, voegt warmte toe aan "Dapper Dan's Hair Cuts".

De scheerbekers en nostalgische scheerartikelen, inclusief borstels en speciale zeep, zijn er overigens te koop.

Afbeelding

Onze kapper verzorgt zijn klanten volgens een vast ritueel, hij zorgt ervoor dat de huid wordt verzacht met een hete handdoek, werkt in nauwkeurige bewegingen, tot het aanbrengen van de aftershave. Het is een behandeling die de gasten aantrekt, van wie sommige vaste klanten zijn geworden, aangezien meer dan 25% van de klanten van Dapper Dan's, houders van een Jaarkaart zijn. "Een van mijn Belgische klanten vertelde me dat hij een jaarpas had gekocht, zodat hij me regelmatig kon bezoeken. Ik was erg gevleid! "Zei Domenico.

Wist je dat ?

Als gasten de hoorn van de aan de muur gemonteerde telefoon oppakken, horen ze het laatste nieuws en de roddels van Main Street.

De plaquette naast de telefoon legt uit :
1910 Telefoongesprek: luister! Rond de eeuwwisseling, toen telefoons nog onbekend waren voor de Amerikanen, was het niet ongebruikelijk dat vier of vijf huishoudens een gemeenschappelijke telefoonlijn of 'party line' deelden.
'Eavesdropping' - het luisteren naar het telefoongesprek van iemand anders - werd al snel een favoriet tijdverdrijf.

Opmerking: er zijn nog drie andere vaste telefoons in Main Street: twee in Market House Deli en 1 bij Town Square Photography".
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Cynderella schreefCOLONWat zijn eigenlijk de prijzen bij Dapper Dan?
Deze vind ik onlineAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf nu hebben de Main Street Vehikels een echte nummerplaat !!!

Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Zal wel weer moeten van de franse wet, helaas zou ik bijna zeggen.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De Horse-drawn streetcars brengen je op de meest nostalgische manier naar de mooiste plekken van Main street U.S.A

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Al eens bij Dapper Dan's haircut geweest?

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Mama van prinsesjes schreefCOLONAl eens bij Dapper Dan's haircut geweest?

Afbeelding

Afbeelding
Eeh... Nope.... Geen idee wat ik daar zou moeten haha Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Lars1978 schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONAl eens bij Dapper Dan's haircut geweest?

Afbeelding

Afbeelding
Eeh... Nope.... Geen idee wat ik daar zou moeten haha Afbeelding
Hahahaha, scheelt in ieder geval veel tijd 's avonds en 's morgens.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar