Phantom Manor

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vandaag 17 juni is de verjaardag van John Henry Pepper, ontwikkelaar van de Pepper ghost illusie zoals we deze zien in phantom manor of Pinochio's daring Journey
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Sinds kort moeten mindervaliden ( met rolstoel ) een reservering halen bij phantom manor !!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

10 Things You're Dying To Know About The Haunted Mansion



Bron : WhatCulture youtube
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De Haunted Mansion ( het Amerikaanse broertje van de Phantom Manor ) viert vandaag zijn 48ste verjaardag !!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Mag je met 3 in karretje? 1 volwassene en 2 kinderen?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

2 volwassenen en 1 kind allesinds wel. Omgekeerd weet ik niet
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Volgens mij mag het ook 2 kinderen en volwassenen :)
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Er word een fastpassysteem ingevoerd bij phantom manor (word nu getest),waarschijnlijk voor na de lange onderhoudsperiode de rij zou de voorste trap zijn. Fotos ed92 Afbeelding


Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Refurbishment Phantom Manor volgens Jef Burke, Hoofd verantwoordelijke van Phantom Manor

In 2018 wordt Phantom Manor ongeveer negen maanden gerenoveerd, wat leidt tot veel speculatie over wat zal komen! 25 jaar sinds de opening, is er veel kans voor positieve verandering, maar wat hoopt de hoofd-imagineer van de Manor te zien?

Afbeelding

 
 "Ik ben hoopvol dat de geest en de essentie van de attractie van the manor intact zullen blijven. Gedurende de 25 jaar sinds Phantom Manor voor het eerst geopend is, zijn er zoveel technische vooruitgangen geboekt op het gebied van speciale effecten, theatrale verlichting en geluidsinstallaties. Ik hoop dat deze nieuwe technologie onderdeel kan zijn van de renovatie om de showkwaliteit van Phantom Manor te verbeteren.

Afbeelding

 
 "Als er iets was dat ik zou hebben toegevoegd zodra de rit klaar was, dan was het om de achtergrondinformatie van de Ravenswood familie visueler te maken. Zoals we het grote portret van Melanie als Bruid in de portretgalerie hebben, zou ik zo veel meer Ravenswood familieportretten in die gang hebben toegevoegd. Ik zou ook foto's van Melanie's verloofde, Jake, toegevoegd hebben aan de kleerkast in haar slaapkamer. Zelfs als niet alle gasten elke foto zouden zien, zou dat een detail zou dat de aantrekkingskracht zodanig versterken. "


Lees meer details over the Phantom manor in dit artikel
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Legends of the Haunted Mansions: Halloween Special

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Speciale button voor de (tijdelijke) sluiting van Phantom Manor

Zondag 7 januari is de laatste dag dat Phantom Manor open zal zijn voor haar grote onderhoud. Vanaf maandag is de attractie tot oktober gesloten. De Phantom Manor zal geopend zijn tot 21:00 deze zondag.

Speciaal voor deze gelegenheid is er een speciale button te krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is zondag het wachtwoord: “NON OMNIS MORIAR” aan een Cast Member te geven in de Manor lobby.

Afbeelding

Nb : Per persoon wordt er maar 1 button verstrekt en de buttons zijn gelimiteerd.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Phantom Manor ferme : d'étranges phénomènes observés

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De weg naar de Phantom Manor wordt sinds vanochtend versperd door een houten poort !!!

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De houten afsluiting aan de Phantom Manor kreeg een klein beetje thematisering !!!!

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

bekijk deze poster art op de constructie omheining van dichtbij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze posters zouden wel eens een hint kunnen zijn, van wat we mogen verwachten na de grote renovatie. Als we de posters mogen geloven krijgen we naast vernieuwde effecten van leota ook veranderingen en toevoegingen bij Boothill. Zo te zien gaan de imagineers weer aan het werk om nieuwe grappige teksten te verzinnen op de grafzeken. Voorlopig blijft het gissen van wat we mogen verwachten...

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar