Het DLP kleine verbouwingstopic

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Als ze nu een datum geven en de testen lopen fout en de datum wordt niet gehaald, wat gezeur wordt dat dan weer?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONVan 13 tot en met 28 januari rijden er treinen op de Disneyland Railroad-sporen, uitsluitend voor operationele trainingsdoeleinden. Zij zullen geen reizigers accepteren.

Afbeelding

De heropening van de attractie wordt later aangekondigd.

Bedankt voor uw begrip !
Het feit dat ze gaan "testrijden" is in elk geval positief! Fingers crossed dat de opening in April niet nogmaals uitgesteld wordt, of in het beste geval eventueel vervroegd. Zal blij zijn als we terug een ritje kunnen maken, is echt een must do voor ons die we nu toch wel een redelijk aantal tripjes gemist hebben!
Hoop dat je gelijk krijgt met wat je schrijft en dat de heropening in April niet weer wordt uitgesteld.
Ze zouden misschien beter een exactere datum geven om zo eventuele speculaties en geruchten de kop in te drukken :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Voor alle duidelijkheid, ik zei fingers crossed dat het eventueel gebeurd, ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren of zeg ook niet dat dat zo zou zijn. Een datum geven als ze er zelf geen hebben is zowat het slechtste wat ze kunnen doen, als het dan niet haalbaar blijkt, volgt er niks dan gezeur en geklaag omdat "het weer uitgesteld is". Het zal disney trouwens een worst of er geruchten zijn of niet. Zolang zij de correcte info zelf meegeven kan het hen echt niet veel deren dat er mensen verkeerde info rondspreiden als gerucht, daar zijn zij niet verantwoordelijk voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Eindelijk is het weer zo ver, Disneyland Railroad rijdt weer.

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe klinkers in Fantasyland (foto links)
Weg via L'Arbre Enchanté" afgesloten voor herbestrating.


Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dank je voor het plaatsen van de update met bijbehorend foto's
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Weet iemand van jullie wanneer Buzz Lightyear Laserblast terug heropent? Of zou deze misschien dicht blijven omdat het moeilijk is om deze attractie 'corona-proof' te maken wegens de laserguns die iedereen vastneemt?
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Joepie schreefCOLONWeet iemand van jullie wanneer Buzz Lightyear Laserblast terug heropent? Of zou deze misschien dicht blijven omdat het moeilijk is om deze attractie 'corona-proof' te maken wegens de laserguns die iedereen vastneemt?
Een zeer goede vraag , denk dat iedereen dit wel zou willen weten
:thumbs: :thumbs: :sorc:
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

marc schreefCOLON
Joepie schreefCOLONWeet iemand van jullie wanneer Buzz Lightyear Laserblast terug heropent? Of zou deze misschien dicht blijven omdat het moeilijk is om deze attractie 'corona-proof' te maken wegens de laserguns die iedereen vastneemt?
Een zeer goede vraag , denk dat iedereen dit wel zou willen weten
:thumbs: :thumbs: :sorc:
:D Oh! Ik dacht dat ik de enige was die erop zat te wachten :D Wij willen zo graag gaan maar niet zonder Buzz Lightyear, ik dacht misschien heeft iemand inside information. Spijtig! :lol:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ik zal die vraag hier ook nog maar eens stellen;
Weet er soms iemand wanneer Buzz Lightyear terug opent of is daar omtrent nog niets bekend ??
Dank voor eventuele informatie.
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Buzz is weer open!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

samy schreefCOLONBuzz is weer open!
Yep sinds de heropening al
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar