Het DLP kleine verbouwingstopic

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Euhhh tja dan is het eindelijk te begrijpen waarom trein nog steeds niet rijdt. Is maar te zien of die weer snel aangelegd zijn.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, maar ik dacht dat het theater nog niet klaar was, dus daar zal het wachten op zijn. Weet niet of ze door gegaan zijn (konden!) terwijl de show speelde
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

olafLover schreefCOLONJa, maar ik dacht dat het theater nog niet klaar was, dus daar zal het wachten op zijn. Weet niet of ze door gegaan zijn (konden!) terwijl de show speelde
Gaan gewoon afwachten.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Hoop dat hij werkelijk zoals aangekondigd of vermeld op 14 December terug opent , want volgens mij is het Kerst seizoen toch wel echt HET top seizoen.
Anders zou het toch wel een kleine ontgoocheling zijn.
:cry: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Vorig jaar tijdens kerst was deze ook gesloten en heb die toen echt niet gemist hoor . Het is al zo lang geleden dat ik deze gedaan heb dat het zal aanvoelen of een het een nieuwe attractie is .
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Werkzaamheden aan de brug van het Sleeping Beauty kasteel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mooie foto's , dank voor het plaatsen :thumbs: :thumbs: :sorc:
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

Japperboy schreefCOLONDisneyland Railroad opent 14 december terug zijn deuren: All aboard!

Afbeelding

Volgens de officiële renovatie lijst van Disneyland Paris, wordt the Disneyland Railroad vanaf 14 december terug geopend. Er zijn geen nieuwe elementen aangekondigd voor de heropening.
als ik kijk in de kalender op de site van disney dan staat die nog voor de hele maand december elke dag als gesloten.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Railroad zou zelfs uitgesteld zijn tot april 2020:

https://richydisneyblog.wordpress.com/2 ... aaYk0tpdn4

Volgens mij zitten we intussen toch echt wel in het verkeerde topic hiervoor, dit kwalificeert in mijn ogen al een serieus aantal maanden niet meer als een "kleine" verbouwing...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLONRailroad zou zelfs uitgesteld zijn tot april 2020:

https://richydisneyblog.wordpress.com/2 ... aaYk0tpdn4

Volgens mij zitten we intussen toch echt wel in het verkeerde topic hiervoor, dit kwalificeert in mijn ogen al een serieus aantal maanden niet meer als een "kleine" verbouwing...
Als dit waarheid zou zijn dan vindt ik persoonlijk dit een echte schande en dan zitten we zeer zeker in het verkeerde topic.
De sluitingen in Dlp voor verbouwing duren soms wel echt heel lang (soms meer dan één jaar ) . :evil: :evil: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Onderhoud in cijfers in Disneyland Parijs

Afbeelding

Wist u dat dag en nacht meer dan 1.700 Cast Members werken voor het onderhoud in Disneyland Parijs om de goede werking van onze faciliteiten te garanderen en de veiligheid van bezoekers te waarborgen.

Afbeelding

Ontdek hun activiteit in een oogopslag:

[*] Jaarlijks gebruikt m'n 13000 liter verf.
[*] Meer dan 100 verschillende ambachten zijn vertegenwoordigd.
[*] 230.000 interventies per jaar
[*] 150 attractie-voertuigen worden elk jaar volledig gerenoveerd.
[*] Er zijn 22.700 reserveonderdelen in magazijnen om storingen in attracties aan te pakken
[*]Technische beschikbaarheid van 98,7%: dit betekent dat, dankzij het preventieve werk en de snelheid van reparaties, onze attracties 98,7% van hun totale openingstijden werken

 

 
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dank je voor deze info :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Van 13 tot en met 28 januari rijden er treinen op de Disneyland Railroad-sporen, uitsluitend voor operationele trainingsdoeleinden. Zij zullen geen reizigers accepteren.

Afbeelding

De heropening van de attractie wordt later aangekondigd.

Bedankt voor uw begrip !
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Japperboy schreefCOLONVan 13 tot en met 28 januari rijden er treinen op de Disneyland Railroad-sporen, uitsluitend voor operationele trainingsdoeleinden. Zij zullen geen reizigers accepteren.

Afbeelding

De heropening van de attractie wordt later aangekondigd.

Bedankt voor uw begrip !
Het feit dat ze gaan "testrijden" is in elk geval positief! Fingers crossed dat de opening in April niet nogmaals uitgesteld wordt, of in het beste geval eventueel vervroegd. Zal blij zijn als we terug een ritje kunnen maken, is echt een must do voor ons die we nu toch wel een redelijk aantal tripjes gemist hebben!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONVan 13 tot en met 28 januari rijden er treinen op de Disneyland Railroad-sporen, uitsluitend voor operationele trainingsdoeleinden. Zij zullen geen reizigers accepteren.

Afbeelding

De heropening van de attractie wordt later aangekondigd.

Bedankt voor uw begrip !
Het feit dat ze gaan "testrijden" is in elk geval positief! Fingers crossed dat de opening in April niet nogmaals uitgesteld wordt, of in het beste geval eventueel vervroegd. Zal blij zijn als we terug een ritje kunnen maken, is echt een must do voor ons die we nu toch wel een redelijk aantal tripjes gemist hebben!
Hoop dat je gelijk krijgt met wat je schrijft en dat de heropening in April niet weer wordt uitgesteld.
Ze zouden misschien beter een exactere datum geven om zo eventuele speculaties en geruchten de kop in te drukken :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar