Het DLP kleine verbouwingstopic

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

marc schreefCOLONHoop dat alle onderhouds werkzaamheden tijdig zullen klaar zijn en dat we snel een datum zullen krijgen voor de heropening van Phantom Manor :thumbs: :thumbs: :sorc:
Dat hoop ik inderdaad ook.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De loopband richting de parken is nog steeds onder constructie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dank voor deze informatie.
Maar jammer dat momenteel in DLP alle renovaties zolang duren :twisted: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

marc schreefCOLONDank voor deze informatie.
Maar jammer dat momenteel in DLP alle renovaties zolang duren :twisted: :thumbs: :sorc:
Ik hoop vooral dat ze het goed doen. ;) Zodat het in de toekomst minder nodig is of minder lang zal duren.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mama van prinsesjes schreefCOLON
marc schreefCOLONDank voor deze informatie.
Maar jammer dat momenteel in DLP alle renovaties zolang duren :twisted: :thumbs: :sorc:
Ik hoop vooral dat ze het goed doen. ;) Zodat het in de toekomst minder nodig is of minder lang zal duren.
Volledig en volmondig mee eens :thumbs: :sorc:
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

wanneer zou de trein terug rijden? in de kalender staat de trein nog steeds gesloten op 30/9

ook cars en art of animation staan dan nog als gesloten
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Het nieuwe Frontierland Theater is nog niet helemaal gethematiseerd en ze besparen héél veel met de Railroad docht te houden. Zal waarschijnlijk pas van oktober zijn tenzij anders word beslist. Cars zal dit jaar niet meer opengaan die zijn ze helemaal opnieuw aan het maken. Art of Animation is definitief gesloten. In de kerst komt er een interactiebe Frozen show. Het gebouw heet dan Animation Celebration.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

GlenDisney schreefCOLONHet nieuwe Frontierland Theater is nog niet helemaal gethematiseerd en ze besparen héél veel met de Railroad docht te houden. Zal waarschijnlijk pas van oktober zijn tenzij anders word beslist. Cars zal dit jaar niet meer opengaan die zijn ze helemaal opnieuw aan het maken. Art of Animation is definitief gesloten. In de kerst komt er een interactiebe Frozen show. Het gebouw heet dan Animation Celebration.
Dat ze héél veel besparen met de Railroad dicht te houden kan wel zijn , maar het is en blijft toch één van de topattracties van DLP en dan noch dicht zijn in de topperiode van het jaar :!: :!: :!: :?:
Gebruikers-avatar
HugoUrk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2018, 13:09

Als ik het goed heb zie ik dat de Disneyland Railroads vanaf 14 december niet meer gesloten zijn ...
Persoonlijk hoop ik dat Railroad station dan open is , want ik ben er zelf nog nooit in geweest.

Bron: https://www.disneylandparis.com/nl-nl/a ... rk-tijden/
Afbeelding

17/18 Davy Crocket
5/2019 Sejours et Affaires Residence Hoteliere Rive Gauche
9/2019 Davy Crocket
12/2019 annual pass event 4 seasons Davy Crocket

next:
2020: First visit Disney World Orlando Florida
2020: First time Disney hotel
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

HugoUrk schreefCOLONAls ik het goed heb zie ik dat de Disneyland Railroads vanaf 14 december niet meer gesloten zijn ...
Persoonlijk hoop ik dat Railroad station dan open is , want ik ben er zelf nog nooit in geweest.

Bron: https://www.disneylandparis.com/nl-nl/a ... rk-tijden/
Hoop ook dat dit het geval zal zijn , want het is en blijft een leuke attractie zo'n rondrit door het park :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
HugoUrk schreefCOLONAls ik het goed heb zie ik dat de Disneyland Railroads vanaf 14 december niet meer gesloten zijn ...
Persoonlijk hoop ik dat Railroad station dan open is , want ik ben er zelf nog nooit in geweest.

Bron: https://www.disneylandparis.com/nl-nl/a ... rk-tijden/
Hoop ook dat dit het geval zal zijn , want het is en blijft een leuke attractie zo'n rondrit door het park :thumbs: :sorc:
Rumor has it 1/12 terug geopend maar nog niet officieel bevestigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLON
marc schreefCOLON
HugoUrk schreefCOLONAls ik het goed heb zie ik dat de Disneyland Railroads vanaf 14 december niet meer gesloten zijn ...
Persoonlijk hoop ik dat Railroad station dan open is , want ik ben er zelf nog nooit in geweest.

Bron: https://www.disneylandparis.com/nl-nl/a ... rk-tijden/
Hoop ook dat dit het geval zal zijn , want het is en blijft een leuke attractie zo'n rondrit door het park :thumbs: :sorc:
Rumor has it 1/12 terug geopend maar nog niet officieel bevestigd.
Hopelijk waar :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disneyland Railroad opent 14 december terug zijn deuren: All aboard!

Afbeelding

Volgens de officiële renovatie lijst van Disneyland Paris, wordt the Disneyland Railroad vanaf 14 december terug geopend. Er zijn geen nieuwe elementen aangekondigd voor de heropening.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Japperboy schreefCOLONDisneyland Railroad opent 14 december terug zijn deuren: All aboard!

Afbeelding

Volgens de officiële renovatie lijst van Disneyland Paris, wordt the Disneyland Railroad vanaf 14 december terug geopend. Er zijn geen nieuwe elementen aangekondigd voor de heropening.

Een zeer mooi en prettig te lezen feit , dank voor deze info :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Japperboy schreefCOLONDisneyland Railroad opent 14 december terug zijn deuren: All aboard!

Afbeelding

Volgens de officiële renovatie lijst van Disneyland Paris, wordt the Disneyland Railroad vanaf 14 december terug geopend. Er zijn geen nieuwe elementen aangekondigd voor de heropening.
Rails Disneyland Paris railroad zijn verdwenen langs de Frontierland passage

Afbeelding

Afbeelding


Tijdens de half Marathon race van het run Disney weekend, was te merken dat de rails van de Disneyland Railroad er niet meer zijn. Deze waren weggehaald voor het construeren van het vernieuwde Frontierland Theater, dat eerder deze zomer zijn deuren opende. Deze attractie Disneyland Railroad zou normaal weer open gaan tegen het einde van het jaar, maar het lijkt alsof er nog werk aan de winkel is.


Bron: Ed92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar