Disney's Once Upon A Dream Parade (2007 - 2012)

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Tuvok @ za 23 apr, 2011 21:44 schreefCOLONWaar zijn ze in godsnaam mee bezig??? Arme Guest Flow CM's! We hebben al genoeg interactie (Disney Dance Express, Following the Leader with Peter Pan, Adventureland Rhythms). Cancel die handel voor OUADP! Iedereen kan mee gaan doen? Oh god...

Och ja, zolang ze mogen meedoen vanaf de kant of achter een koord ist goed voor mij, (zoals poppy the monkey ook zegt)
We zijn er volgende week (1 en 2 mei), we zien wel
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

kevin @ za apr 23, 2011 9:26 pm schreefCOLONtoch nit de oude showstops.......


The old show-stops are not returning!

There will be another new version of showstops arriving in the first week of May... prepare say goodbye to the props and "Just Like We Dreamed it"! They're still going to be interactive though, BUT everyone will be able to take part!

Aldus Poppy the monkey magicforum
Meer nieuws over de parade:
Once Upon a Dream Parade showstops will be alternated beginning of may with more dancing, less interaction and new music!

Bron: Matthew (InsideDLParis)
Gebruikers-avatar
Fair88
Member
Member
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2010, 19:56

Vandaag was het dan zover de nieuwe Parade stop en de nieuwe muziek was er over de stop zelf ja blijft zo dat de kinderen niet erg enthuasiast waren maar de muziek vind ik zelf erg geslaagd.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Dit is echt het slechtste wat ik van disney al heb gezien, die muziek is gewoon afschuwelijk in de parade, ze past er totaal niet bij.
De kinderen zijn inderdaad nog even enthousiast (niet dus). Als ze de stops dan toch interactief willen houden, dan hadden ze de vorige beter gehouden, en zeker en vast op de normale muziek.

Nuja, ben er ook van overtuigd dat ook dit niet zo lang gaat duren, op naar het volgende probeersel :-)
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Nee inderdaad, het is dus echt niet beter geworden!?
Snap niet zo goed waarom ze dit hebben gedaan? Zie geen verbeterpunt :?





Edit PC: filmpje zichtbaar gemaakt
98x DLRP
2x WDW
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Vind de muziek wel erg leuk, maar niet voor DOUD !! Past er totaal niet bij.. Beetje jammer wéér. Geef mij maar gewoon een parade zonder showstops, een parade moet gewoon voorbij komen en gewoon zwaaien :P Ik hoef die kiddo's niet in een kringetje te zien 'dansen'. Met hysterische ouders tussendoor om foto's te maken. Nee jammer jammer jammer !!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Die muziek is meer voor een soort van 'good morning parade' of een character meet & greet in de main street vehicles, maar écht niet in de OUADP! Er is maar één oplossing: schrappen die interactieve zooi en terug naar de oude 'Just Like We Dreamed It' showstops. Moet ik ze nu echt alles voorzeggen daar in Parijs? :wink:
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Dit soort 'interactieve momenten' hebben we al, Svenneke. Bezoekers kunnen met de figuren dansen in de Disney Dance Express. Ze kunnen samen met Peter Pan en z'n vriendjes Captain Hook 'verslaan' in Following the Leader with Peter Pan. Ze kunnen op de tamtams spelen met de figuren uit Jungle Book en Lion King. Ze kunnen de groene soldaatjes ontmoeten in Toy Story Playland, etc. Lijkt me meer dan genoeg.

Met andere woorden: die interactie in OUADP is volstrekt overbodig. Het ergste is, dit willen ze ook met Stars 'n' Cars gaan doen... Ze zijn volledig aan het doorslaan in DLP. Een beetje interactie her en der is prima, maar waarom moet opeens álles interactief worden?
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

k ja, als get zo bekijkt. Ik bedoelde eigenlijk meer onbewaakte momenten (voor zover ik denk dat die er wel zijn in Californie), spontane dus. Het kan ook zijn dat deze in Amerika ook perfect gecoordineerd zijn.

Maar die andere momenten zijn zeker goed. Heb vorige week echt genoten van bepaalde zaken.

Maar volledig akkoord met je mening. Parades zijn parades. Zie je het al voor je dat ze besluiten dit ook met de Fantillusion te doen...
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Het grote verschil met Amerika en Parijs zijn het soort mensen en de tijd die ze er besteden.
Im Amerika hebben de mensen een vakantiegevoel, in Parijs moet alles gedaan en gezien worden in 3 dagen, want veel langer komt de gemiddelde Europeaan niet naar Parijs.

Spontane momenten eindigen in Parijs in Drama met hoofdletter D.
Het feit dat je altijd op de foto staat met een paar onbekenden zegt genoeg.

Voor mij hoeft al die interactie met de parade in Parijs niet, ik heb geen zin om naar andermans kinderen te kijken, en als ze weer terug moeten naar hun eigen plek omdat de parade weer verder gaat, sta jij ineens op de derde rij :shock: omdat kind én ouder niet terug gaan naar het plekje waar ze eerst stonden.
( en wij maar vriendelijk lachen om vooral geen ruzie te krijgen )
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Ik zie ook niet echt een verbeterpunt. En die ouders die dan denken overal een foto van te mogen maken en stug blijven staan ook al word ze verzocht om aan de kant te blijven. Jammmer jammer, geef mij maar een parade zonder showstops!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Laat een parade een parade zijn met showstops die gedaan worden door dansers en laat de bezoekers maar mooi achter het witte lintje staan. In Europa is dit de veiligste situatie die je kan hebben, waarom dit dan zo onnodig erg moeilijk maken?
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Gio
Member
Member
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010, 20:33

Svenneke @ do 05 mei, 2011 11:03 schreefCOLONk ja, als get zo bekijkt. Ik bedoelde eigenlijk meer onbewaakte momenten (voor zover ik denk dat die er wel zijn in Californie), spontane dus. Het kan ook zijn dat deze in Amerika ook perfect gecoordineerd zijn.

...
Wel grappig dat je dat zegt. Ik weet niet of het komt omdat ze het zelf besloten hebben, op hun dak gekregen hebben of vanwege een andere reden, maar DLP is opeens volledig bovenop alles wat met characters te maken heeft gaan zitten (juist ook op die spontane gebeurtenissen, vandaar de quote) - tot het eind van het fiscale jaar staan allerlei studies gepland, kwalitatief en kwantitatief, en sommigen reeds gaande, sommigen op komst, zowel door castmembers in de parken als online via internet. (Denk aan 'welke characters móet je ontmoeten tijdens een bezoek, de echte must-see characters?)
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Heeft het misschien te maken met het bezoek van de Amerikanen laatst ?
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

...

Wel grappig dat je dat zegt. Ik weet niet of het komt omdat ze het zelf besloten hebben, op hun dak gekregen hebben of vanwege een andere reden, maar DLP is opeens volledig bovenop alles wat met characters te maken heeft gaan zitten (juist ook op die spontane gebeurtenissen, vandaar de quote) - tot het eind van het fiscale jaar staan allerlei studies gepland, kwalitatief en kwantitatief, en sommigen reeds gaande, sommigen op komst, zowel door castmembers in de parken als online via internet. (Denk aan 'welke characters móet je ontmoeten tijdens een bezoek, de echte must-see characters?)
Dat is wel een goede ontwikkeling. Voor mij en ik denk toch wel veel mensen is het toch een van de belangrijkste en speciaalste onderdelen van dit park. Zoveel mogelijk van je favoriete characters zien. Dit maakt toch dat het plaatje compleet is.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar