Bellewaerde

Bellewaerde Park, Bobbejaanland, Plopsaland De Panne, PlosaCoo, Plosa Indoor Hasselt, Walibi Belgium.
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Prachtige dieren en nu nog zo cute! Misschien binnenkort maar eens gaan kijken :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

11 september is het zo ver, dan gaan we eindelijk!
Dan zijn de welpjes al wel goed groot, als ze net zo groeien als de leeuwenwelpjes in Planckendael, hehe.
En dan mag het wel wat warm zijn, want heb al super zin in de water attracties, haha!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ben gisteren geweest, en de originele vraagprijs vind ik het echt niet waard. Veel te duur voor wat het maar is.
Maar de luipaardwelpjes waren gewoon de schattigste beestjes ooit!

Wij hadden via Dreamland een "goedkoper" ticket aan 27,50 € en dat was het het ook helemaal niet waard.
Jammer.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

moorhunhe schreefCOLONIk ben gisteren geweest, en de originele vraagprijs vind ik het echt niet waard. Veel te duur voor wat het maar is.
Maar de luipaardwelpjes waren gewoon de schattigste beestjes ooit!

Wij hadden via Dreamland een "goedkoper" ticket aan 27,50 € en dat was het het ook helemaal niet waard.
Jammer.
27 euro valt nog mee? De meeste parken veel duurder en ook het geld niet waard. Dlp in laagseizoen aan de kassa ook 90 euro, veel geld dan.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

't is dat ik voor DLRP een abo heb, want anders idd, 90 € ...

En het is mijn mening, dat ik ook die 27 € voor Bellewaerde er niet meer voor over heb.
Het ene park is het andere niet. Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde park even geweldig.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Groen licht Bellewaerde Aquapark

Afbeelding

Het Belgische park Bellewaerde kreeg groen licht van provincie West-Vlaanderen om te beginnen met de bouw van een aquapark, dat zal geopend worden in 2019. Het wordt het derde Belgische pretpark dat ook een waterpark zal uitbaten na Walibi en Plopsland De Panne.

Het was een druk jaar voor Bellewaerde dit jaar, het park opende een Duellerende Alpine Coaster met Dawson Duel en maakte ondertussen al plannen voor de volgende uitbreiding van het park. Het park maakte in mei namelijk bekend een waterpark te openen. Voor de bouw van Bellewaerde Aquapark is een investeringsportefeuille voorzien van 17 miljoen euro. De werkzaamheden zullen anderhalf jaar in beslag nemen. Opening is voorzien in het voorjaar van 2019.

Lees meer: http://themeparkfreaks.eu/2017/11/groen ... -aquapark/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Zo zal het nieuwe waterpark van Bellewaerde eruitzien

Afbeelding

In Ieper zijn vandaag de werkzaamheden voor de bouw van Bellewaerde Aquapark van start gegaan. Dat laat het West-Vlaamse pretpark weten in een persbericht. Het indoorwaterpark heeft de ambitie om “het meest complete waterpark voor de hele familie” te worden. De opening is voorzien in het voorjaar van 2019.

Bellewaerde Aquapark heeft de ambitie om het meest complete waterpark voor de hele familie te worden. Tijdens een persvoorstelling stelden Bellewaerde en LD Architecten hun plannen voor aan de hand van een indrukwekkende maquette. Op de maquette is te zien zien we dat er verschillende waterspeeltuigen zullen geplaatst worden in een oase van groen, waarbij een tiental bomen en ander groen worden aangeplant. Kinderen van verschillende leeftijden kunnen op ontdekking gaan in en op twee interactieve “expeditieboten” of in de speelzone met een grote kantelende emmer en tal van verrassingen.

Lees meer op : http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180119_0330 ... -eruitzien
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar