RunDisney weekend 23-25/9/2016

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het Rundisney weekend van 23 tot 25 september zijn er terug heel wat leden in de parken.
Daarom willen we één van die dagen een meeting houden. Wil je ons en andere leden graag ontmoeten?

We voorzien een leuke kleine verassing voor wie erbij is, daarom weet ik graag ongeveer hoeveel mensen er komen. We gaan afspreken op vrijdag en/of zaterdag, laat ook je voorkeur weten.

mail naar info@cafemickey.com
je naam + forumnaam
aantal personen
volledig adres
e-mailadres
telefoonnr
voorkeur voor vrijdag, zaterdag of beide kan je erbij zijn

Afbeelding

Aangemeld....
Prins Adam
Boomerke
Laura
Ann M.
MagieDeDisney
Arthur
Gitteke18
Jo
Michel
Pinocchio
Cruella
gcf0723
m.iranda
kazerneke
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik heb me opgegeven! Leuk!
Voorkeur ook gemaild, gaat uit naar de vrijdagmiddag. Wij gaan naar de Party op vrijdagavond. Ben benieuwd hoeveel mensen zich opgegeven en wie :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ke._.Xa
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2016, 10:02

Lijkt me leuk! Mag de rest van het gezin ook mee? En zitten hier kosten aan verbonden?
Mijn kids lopen ook. de jongste de 100mt en de oudste 5km, ik de 5k en de 21km. Wij komen vrijdag aan en moeten dan ook nog naar de expo. Denk dat de kids wel gelijk daarna de parken in willen. Dus voor nu lees ik even mee.
Gebruikers-avatar
beer00
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2012, 13:16

Ik loop deze dagen ook in het park rond.
Op Zaterdag loop ik de 5k en ik denk dat ik mijn mega Duffy meeneem tijdens de loop en sport kleding aan doe het word toch een veredelde wandeling.
Zondag ga ik voluit op de 21 k
Ik denk dat ik op woensdag of donderdag aankom.
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

ik heb geen intentie om mee te gaan lopen, zo sportief ben ik niet ;) maar stel dat we toevallig dan een tripje zouden doen, zijn we dan ook welkom? of is het echt alleen voor de mensen die effectief meelopen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

pluto71 schreefCOLONik heb geen intentie om mee te gaan lopen, zo sportief ben ik niet ;) maar stel dat we toevallig dan een tripje zouden doen, zijn we dan ook welkom? of is het echt alleen voor de mensen die effectief meelopen?
Waarom zou je niet welkom zijn
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Oeh wat leuk! ik ga binnenkort mailen, mijn voorkeur gaat in ieder geval uit op zaterdag!
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Prins Adam schreefCOLON
pluto71 schreefCOLONik heb geen intentie om mee te gaan lopen, zo sportief ben ik niet ;) maar stel dat we toevallig dan een tripje zouden doen, zijn we dan ook welkom? of is het echt alleen voor de mensen die effectief meelopen?
Waarom zou je niet welkom zijn

ik had niet anders verwacht hoor dan dat we welkom zouden zijn ;) maar wou het toch even checken ;)

weet nog niet of we er zouden zijn, wij zijn nogal last minute mensen wat dat betreft he ;)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De meesten zijn er op zaterdag, sommigen al op vrijdag momenteel.
Laat zeker horen als je graag een langskomt op 1 van de 2 dagen (of beide)!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jo_
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 13:09

Mail verstuurd :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prins Adam schreefCOLONHet Rundisney weekend van 23 tot 25 september zijn er terug heel wat leden in de parken.
Daarom willen we één van die dagen een meeting houden. Wil je ons en andere leden graag ontmoeten?

We voorzien een leuke kleine verassing voor wie erbij is, daarom weet ik graag ongeveer hoeveel mensen er komen. We gaan afspreken op vrijdag en/of zaterdag, laat ook je voorkeur weten.

mail naar info@cafemickey.com
je naam + forumnaam
aantal personen
volledig adres
e-mailadres
telefoonnr
voorkeur voor vrijdag, zaterdag of beide kan je erbij zijn

Afbeelding
We zijn momenteel met 14 mensen nog anderen welkom!

Prins Adam
Boomerke
Laura
Ann M.
MagieDeDisney
Arthur
Gitteke18
Jo
Michel
Carlo

De voorkeur gaat naar zaterdag om elkaar te ontmoeten.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Mijn voorkeur gaat ook naar de zaterdag! Weet wel nog niet zeker of ik er zal zijn eerst de tgvprijzen afwachten [WINKING FACE]

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Wij komen natuurlijk ook graag naar de meet. Dag van de meet maakt ons niet zoveel uit, maar zaterdag is waarschijnlijk het meest praktisch.
Let er trouwens op dat volgens mij iedereen (zowel 5 als 21km) al op vrijdag de Start pakketten op moet halen. Dat kan niet net voor de wedstrijd!
(wij lopen trouwens beiden de 5 en ikzelf ook de 21), we gaan ook beiden naar de party op vrijdagavond
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
M.iranda
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2016, 15:53

Ja hoor heb me vandaag opgegeven :) Loop de 1k samen met zoon en vriend, 5k samen met vriend en de halve alleen. Voor die laatste kan ik dus wel wat support gebruiken.
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

M.iranda schreefCOLONJa hoor heb me vandaag opgegeven :) Loop de 1k samen met zoon en vriend, 5k samen met vriend en de halve alleen. Voor die laatste kan ik dus wel wat support gebruiken.
ik ben dat weekend ook in disney, maar ik loop niet mee. ik zal dan voor je supporteren ;)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar