Zijn er ook meetings in de zomer?

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Hoi hoi ik kom maar 1 x per jaar naar nl maar zou het harstikke leuk vinden om zo meeting mee te maken. Is er zoiets ook in de zomer of is dat ongunstig door de schoolvakantie? September?

Groetjes judith
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Juidth43 schreefCOLONHoi hoi ik kom maar 1 x per jaar naar nl maar zou het harstikke leuk vinden om zo meeting mee te maken. Is er zoiets ook in de zomer of is dat ongunstig door de schoolvakantie? September?

Groetjes judith
Niet door mij georganiseerd. Wel kan je zelf datum voorstellen om met andere af te spreken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Prins Adam schreefCOLON
Juidth43 schreefCOLONHoi hoi ik kom maar 1 x per jaar naar nl maar zou het harstikke leuk vinden om zo meeting mee te maken. Is er zoiets ook in de zomer of is dat ongunstig door de schoolvakantie? September?

Groetjes judith
Niet door mij georganiseerd. Wel kan je zelf datum voorstellen om met andere af te spreken.
ok Dank je wel;)ik zal het in gedachten houden ken niemand maar misschien toch best el leuk ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik ben geïnteresseerd geef maar een datum
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Japperboy schreefCOLONIk ben geïnteresseerd geef maar een datum
Ooo gezellig japperboy :lol: voor mij is alles goed ik vlieg eind Juli naar Nederland regio Rotterdam is dat wat? Ik zal eens wat plaatsen op het forum misschien vinden meer mensen het leuk om ergens af te spreken ..
Groetjes judith
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Je vliegt naar Rotterdam? Rotterdam is niet meteen bij de deur, maar als er nog meer geïnteresseerden zijn, lijkt het me wel wat. Waarom niet meteen afspreken in dlp? Dan zit je meteen in juiste setting :sorc:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar