Meeting in regio Rotterdam deze zomer

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Wij kunnen sowieso afspreken natuurlijk :)
Laat maar weten wanneer je hier bent
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Hi belle jaa lijkt me leuk ik heb gisteren me vlucht geboekt voor 19 juli richting nl.
Ik heb een bericht van vos gehad hij wilt graag ook komen maar kan alleen op een zondag. Wegens ze werk. Kunnen wij een datum in augustus vinden op een zondag?
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik kan vooralsnog de 13e. Mijn neefje is dan ook jarig dus ik denk dat hij 's avonds zijn verjaardag viert.
Afbeelding
vos123
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2013, 02:13

de 13e vindt ik ook goed
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Ok ik ook super dus 13 augustus waar? Oud beierland heeft wat leuke locaties en ik kan daar komen zonder problemen . Dordrecht kan ik wel maar ik kan niet in drukke gebieden rijden dus dan ergens waar ik makkelijk kan parkeren Etc.
Japperboy is 13 augustus voor jou ook te doen?

Ik ga het alvast noteren... gezellig xx
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik ga denk ik passen voor 13de augustus. K kan het hier wel nog eens voorstellen thuis :p
we zijn nog opzoek voor een goedkope huwelijksreis met een zoontje van 2 en we hebben het al gehad over Nederland (dus wie weet! :D)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Het maakt mij niet zoveel uit, ik rij over het algemeen overal naar toe of het met auto/trein/bus is, maakt niet uit, dus oud-Beijerland is prima voor mij. Ben ik totaal niet bekend ;) maar dat komt goed
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Ooo japperboy dat zou super zijn ik ga duimen voor je regio goeroe overflakkee is erg mooi vertoeven voor een korte vakantie:) hou je ons op de hoogte. Ik zal jullie een privé bericht sturen met mijn nummer want ik heb in nl niet altijd Internet op de camping ik wil wel wat Internet kopen voor me mobiel maar Just to be sure..

Oké dus 13 augustus in oud beierland belle oud beierland is een leuk dorp. Half uur van mij vandaan en hebben 2 hele leuke zaken waar als het goed weer heerlijk vertoeven is;) en anders is er genoeg binnen te vinden.

Groetjes judith
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar