Zomermeeting Efteling 11/8/2018 Café Mickey

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Op zaterdag 11 augustus 2018 houden we een meeting in de Efteling! Wil je er graag bij zijn?
Mail je gegeven naar info@cafemickey.com (naam, adres, telefoonnr, aantal personen en kinderen + leeftijd)

Op 11 augustus is er een zomeravond in de Efteling, met extra animatie en lange openingsuren. (tot 23u)

We spreken zaterdag 11 augustus af om 9u40 op de parking van de Efteling en nemen later een groepsfoto om 11u30 bij Fata Morgana! Wie graag mee op de foto staat komt dus best op tijd bij Fata Morgana. (De zomeravonden zijn druk en er kan dus file zijn naar de Efteling!)

Wat staat er op het programma? Ofwel gaan we een hele dag samen genieten van de Efteling (attracties, wat eten, drinken, entertainment,...) Of je komt enkel even dag zeggen en we nemen een groepsfoto?

Overnachten kan in NH waalwijk hotel: klik hier

Wij sluiten de avond graag af met het Loreley Aquanura Arrangement: https://www.efteling.com/nl/park/restau ... rrangement (22:30 - 23:30 uur). Als je hier ook interesse in hebt laat gerust weten, wie dit niet wilt is natuurlijk niet verplicht! We vragen je wel dit arrangement zelf te boeken via de link.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Helaas zal ik er deze keer niet bij zijn.
Ik kom begin oktober pas terug uit Spanje.
Maar iedereen die er bij gaat zijn, alvast heel veel plezier!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Jammer, ik moet die dag werken, anders hadden we er weer graag bij geweest. Maar alvast veel plezier gewenst aan diegene die er wel zullen bij zijn! Groetjes
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

ik houd het nog even open, ben er nog niet uit of ik wel kan komen, dit omdat augustus een hele erge dure maand voor mij zal worden met een hoop verjaardagen en al veel gepland heb staan in die weken. Een kaartje is zo gefixt door dochter en/of schoonzoon en datzelfde geld voor de slaapplek haha 2 straten verderop
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Die Efteling meets zijn iedere keer als ik in Disneyland zit

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Net even een kaartje en een slaapplek geregeld dus ja ik ben er op zeker weer bij, ben er wel pas tegen 11.00 uur maar dan ga ik wel alvast naar t fata morgana plein
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik heb heel lang getwijfeld, maar denk dat ik het fysiek niet ga trekken om erbij te zijn. Zeker niet met deze temperaturen :(

Heel veel plezier allemaal en van de winter ga ik weer mee :)
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Helaas, wij zitten aan zee tot en met 15/08, anders hadden we er graag bij geweest! Veel plezier aan zij die gaan!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Bedankt voor alweer een hele gezellige Café Mickey meeting in de Efteling! Het was een kleine, maar hele fijne groep mensen en de dag is voorbij gevlogen! Op naar de volgende!
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Super bedankt voor de gezellige dag gisteren, de leuke babbels met iedereen, een hele fijne dag die omgevlogen is met een relaxte heerlijke afsluiter :D Ook ik kijk alweer uit naar de volgende :sorc:
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bedankt om te komen iedereen! Ondanks de drukte hadden we een leuke dag...

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Het was zeker gezellig, moeten hier wel nog een week bij komen van alles.

Bedankt voor de heerlijke dag allemaal.

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar