Mickey and the Magician

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vaarwel Animagique !

Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

We hebben vanavond de laatste show nog meegepikt. Hoewel er werd gevraagd om niet te filmen, kwamen CM's niet tussen en mochten ook fotos zonder flash getrokken worden. Er was erg veel ambiance in de zaal. Het zal een groot gemis worden komende maanden...

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Geniet nog eens van de volledige show

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dave schreefCOLONWe hebben vanavond de laatste show nog meegepikt. Hoewel er werd gevraagd om niet te filmen, kwamen CM's niet tussen en mochten ook fotos zonder flash getrokken worden. Er was erg veel ambiance in de zaal. Het zal een groot gemis worden komende maanden...

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Ik hoop dat je het leuk had :D
En ik hoop ook dat er dan filmpjes op you tube komen met de Pinocchio scène :yes:
Deze wil ik wel eens zien !
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ja het staat op youtube de laatste voorstelling :)

judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wauw !

Mijn haar gaat recht omhoog staan van deze beelden !

Ik ga je missen Animagique :yes:

Maar we gaan op naar een nieuwe en weer fantastische show die ons hopelijk weer jaren zal meenemen in de Disney magie .
Gebruikers-avatar
Chellex3
Member
Member
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2009, 21:11

Wauw wat een beelden!
Kippenvel all over the place!

Bye bye Animagique...
Toch altijd een ontzettend leuke show geweest.
Maar ik ben toch ook wel erg benieuwd naar de nieuwe show, vernieuwing is ook eens leuk ! :)
It's a Disney kind of day!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het doek van Animagique is gevallen ter voorbereiding van de nieuwe show

Afbeelding

De laatste voorstelling van Animagique nam plaats op Zondag 31 Januari . De show werd al gespeeld sinds de opening van The Walt Disney Studios Park in 2002 . Tijdens de laatste voorstelling kwamen heel wat fans en Cast Members voor de laatste keer genieten . En vele konden hun tranen niet bedwingen toen het doek voor de laatste keer sloot na 14 spectaculaire jaren . Vanaf 2 Juli opent het theater opnieuw zijn deuren met de de nieuwe productie ‘Mickey and the Magician’

Het publiek van de laatste show bestond vooral uit Cast Members en fans met een liefde voor de show die vol zat met blacklight technieken uit Praag en marionette technieken uit China . De show was ook gevuld met memorable soundtracks die voor deze show andere arrangementen kreeg van de hand van Disneyland Paris musical director Vasile Sirli.

Disneyland Paris ambassadeur ‘Sonia Demay’ en show director ‘Katy Harris’ . Kwamen net voor de show nog even op het podium om hun herinneringen te delen . En ook om het geweldige team te bedanken die voor en achter de schermen werkten van Animagique voor bijna 14 jaar .

De show was de gewone show van 2 minuten . Maar het speciale publiek zorgde wel voor extra ambiance door een oorverdovend applaus tijdens iedere opkomst van de Animatie characters en tijdens de effecten . Het publiek deed ook vrolijk mee met de iconische “Under the sea” scene . En tijdens de grote finale kwam er een staande ovatie in een regen van confetti .

Het publiek werd ook nog verwend met een extra verassing tijdens deze laatste show . Ze kregen namelijk ook nog een hart verwarmende video te zien met woorden van de Cast Members die bij Animagique werkte . Sommige van hun werkte al mee aan Animagique sinds dag 1 ! De video kan je hieronder bekijken .



Nu moet emotie plaats maken voor innovatie !
Vanaf 2 Juli zal het Animagique theater een nieuwe show verwelkomen die speciaal gecreëerd werd voor Disneyland Paris . We Wensen het team van ‘Mickey and the Magician’ even veel succes als dat van Animagique .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wat mag je verwachten van Mickey and the Magician?
Afbeelding

Afbeelding

Op 31 Januari viel het doek voor Animagique.
De show die 14 jaar plezier bracht aan jong en oud wordt vanaf 2 Juli 2016 vervangen door Mickey and the Magician.Maar wat kunnen we precies verwachten van deze show ? Wij nodigen jullie uit op een reis door de wereld van deze nieuwe show.


Een tijd geleden verscheen een afbeelding van Mickey Mouse met een emmer en borstel in zijn handen, staand in een grote kamer, vol met diverse objecten. Deze afbeelding gaf meteen een indruk van wat we kunnen verwachten van de show.
Tijdens het “What’s New, What’s Next”-evenement op 10 Februari onthulde Kat de Blois, artistiek leide, al enkele geheimen over de show:

Ver verwijderd van onze dagelijkse wereld worden we meegevoerd naar een wereld vol magie en betovering, waar we Mickey terugvinden in de werkplaats van een goochelaar. Hij ontsluiert er het geheim van de magiër, en dat allemaal in een levendige en betoverende sfeer. De zolder waar het verhaal zich afspeelt is gevuld met prachtige artefacten, accessoires en mysterieuze objecten. Er is geen twijfel mogelijk: deze plaats is gevuld met magie! Tijdens deze nieuwe productie worden we, onder de tonen van opzwepende muziek, meegenomen naar de magische wereld van tovenaarsleerling Mickey en komen we terecht in verbazingwekkende plotwendingen!

De show zal 5 keer per dag opgevoerd worden en zal jong en oud meenemen in een spektakel van 28 minuten.

Afbeelding

Tijdens ‘Mickey and the Magician’ krijgt Mickey een les van fairy godmother in hoe hij dingen kan transformeren. En er zal ook een transformatie plaatsvinden vlak voor onze ogen.
En met een Bibbidi Bobbidi Bou komen we even later terecht in het magische kasteel van Beauty and the Beast. en voor we het weten komen we terecht bij Rafiki die de magie van de Afrikaanse savane laat zien. Tijdens onze reis zien we ook The Genie uit Aladdin en Elsa van Frozen voorbij komen.

costume design van de characters

Afbeelding

Afbeelding

bron : http://dlrpexpress.fr
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Leuk. Maar dat zal voor ons niet voor dit jaar zijn.
Dus kijk ernaar uit voor volgend jaar.
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Het blijven gemengde gevoelens. Het was een prachtige show die ik toch iedere keer ging bekijken. Ik werd hem niet beu, ook het muziekje "lalalala animagique" zal ik nooit meer uit men hoofd krijgen.

Langs de andere kant werd het wel tijd voor iets nieuw. En zoals het er nu naar uitziet zullen we best wel een even leuke vervanger in de plaats krijgen. Ik ben alleszins erg benieuwd.

En die laatste show.. Kippenvel gewoon. Bedankt Animagique!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuwe officiële visual van Mickey and the Magician

Afbeelding

Bron DisneylandBerry
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wauw ! Die ziet er echt heel goed uit :D
Ik krijg bij de dag meer en meer zin om hem te zien :yes:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONNieuwe officiële visual van Mickey and the Magician

Afbeelding

Bron DisneylandBerry
Prachtig mooi , nu hopen dat de show ook zo prachtig zal worden
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Weer een nieuwe officiële visual van Mickey and the Magician

Afbeelding

bron : http://dlrpexpress.fr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar