Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Mickey and the Magician 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Mickey and the Magician
Vrijdag de eerste soft opening gezien en gisteren de eerste officiële show, wauw! Had hem nog niet gezien, alleen online, maar zou zo nog 10x gaan. Vooral vrijdag bij de soft opening zag je de cast echt zelf zo uit hun dak gaan bij het slotapplaus, erg leuk om te zien.

Zo 19 Mrt 2017, 07:10
Bericht 271 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik vond hem ook weer prachtig en heb hem zaterdag gezien. Alleen Elsa had niet zo'n goede zangstem vonden wij, de vorige shows was ze beter.
Gelukkig maakte Rafiki alles goed :)

Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!

Ma 20 Mrt 2017, 21:44
Bericht 272 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wat is de beste plaats met een 3jarige? Helemaal vooraan of net achter het midden gangpad?

Za 03 Jun 2017, 11:04
Bericht 273 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Wat is de beste plaats met een 3jarige? Helemaal vooraan of net achter het midden gangpad?

Je ziet van overal goed, maar ik ben van mening dat je (en dat is bij elke show overal zo) helemaal vooraan geen goed totaaloverzicht hebt en dus stukken "mist". Ik vind midden in de zaal ideaal, dicht genoeg om alles goed te zien gebeuren maar ook ver genoeg om heel het podium te zien.

Afbeelding

Za 03 Jun 2017, 21:12
Bericht 274 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Je ziet van overal goed, maar ik ben van mening dat je (en dat is bij elke show overal zo) helemaal vooraan geen goed totaaloverzicht hebt en dus stukken "mist". Ik vind midden in de zaal ideaal, dicht genoeg om alles goed te zien gebeuren maar ook ver genoeg om heel het podium te zien.

Ja, zo denk ik er normaal ook over. Maar omdat ze nog zo klein is heb ik schrik dat er een 'reus' voor haar zal zitten en ze er niets van zal zien. Maar ben dan bang achter het gangpad in het midden dat het mss te ver gaat zijn (nog nooit in die zaal geweest dus niet echt een idee hoe ver het precies is). Vandaar dat ik twijfelde met helemaal vooraan.

Zo 04 Jun 2017, 07:23
Bericht 275 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Ona1991 schreef:

Ja, zo denk ik er normaal ook over. Maar omdat ze nog zo klein is heb ik schrik dat er een 'reus' voor haar zal zitten en ze er niets van zal zien. Maar ben dan bang achter het gangpad in het midden dat het mss te ver gaat zijn (nog nooit in die zaal geweest dus niet echt een idee hoe ver het precies is). Vandaar dat ik twijfelde met helemaal vooraan.

Hangt er ook vanaf hoe lang je op voorhand al aanschuift voor een goed plaatsje te bemachtigen. Wij wachtten met onze zoon van 2 een half uurtje op voorhand, waardoor we alleen maar keus hadden in het midden. Ik heb schrik, indien we al langer zouden aanschuiven dat hij zich tijdens de voorstelling ook niet meer zou kunnen stil houden.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Zo 04 Jun 2017, 10:05
Bericht 276 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ga een EAC kaart hebben. Naar wat ik verstaan heb mogen we eerder binnen dan de anderen. Dus hoop nog redelijk wat keus te hebben ;).
Kon je zoontje het gemakkelijk zien vanaf een willekeurige rij?

Zo 04 Jun 2017, 10:54
Bericht 277 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ja hoor,hij zei toch hele tijd 'mickey mouse!', was op dat moment wel wat moe, dus veel half gezien vrees ik

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Zo 04 Jun 2017, 10:57
Bericht 278 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Oef, stelt me al gerust :). Ze is serieuze Mickey en Elsa fan. Zou spijtig zijn als ze het maar amper ziet. Staan de stoeltjes geschrankt zoals in cinémagique (dat je tss de hoofden van de rij voor je kijkt) of staan de zitjes vlak achter elkaar?

Zo 04 Jun 2017, 11:00
Bericht 279 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij zaten met de rolstoel op de laatste rij voor het gangpad. Zal even een foto plaatsen. Colin zat op schoot. Hoop dat je zo een beeld krijgt :) Rond het gangpad zitten is dus wel leuk zoals je ziet !
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Zo 04 Jun 2017, 11:17
Bericht 280 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Super! Dochter zal helaas niet op schoot willen zitten vrees ik ;). Ook duidelijk te zien vanaf eigen stoeltje voor de kleintjes?

Zo 04 Jun 2017, 11:20
Bericht 281 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Vind ik lastig te zeggen, het loopt wel schuin af, maar als er inderdaad een paar lange mensen voor je kruipen...
Als je met de kaart eerder naar binnen mag, probeer anders de plekjes direct aan het gangpad, dus net achter waar wij zaten. Daar heb je ook de meeste interactie met 'wat er door de zaal komt'.

Zo 04 Jun 2017, 11:24
Bericht 282 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Oké, thx! :)

Zo 04 Jun 2017, 11:40
Bericht 283 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Proficiat aan de cast en crew van Mickey and the Magician Voor jullie prijs van 'Best New Show' van theme park insider !!!

Afbeelding

Bron : ED92

Di 04 Jul 2017, 09:39
Bericht 284 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mickey and the magician komt zoiezo volgend jaar al terug van 31 Maart 2018 tot 2 September 2018 !!!

Bron : ED92

Do 14 Sep 2017, 09:44
Bericht 285 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 336 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende