Animation Celebration Theater

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney Animation Celebration

Afbeelding

Animation Celebration – Frozen : A Musical Invitation
Kom vanaf 17 november naar Animation Celebration in het Walt Disney Studios Park voor een onvergetelijk Frozen avontuur! Voor de allereerste keer ooit in Disneyland Paris zing je samen met Sven en Kristoff Dieren zijn beter dan mensen! Krijg jij Anna’s danspassen op tijd onder de knie, als verrassing voor Elsa in haar ijspaleis? Laat het los, laat het gaan!
Je kunt zelfs Olaf* ontmoeten tijdens dit hartverwarmende avontuur voor de hele familie.
* Als je Olaf wilt ontmoeten, moet je je wel eerst even registreren via de LineBerty-app.


andere informatie

Afbeelding

Leer Anna’s danspassen
Trotseer de sneeuw en ga lekker naar binnen in het gezellige chalet naast Wandering Oaken’s Trading Post and Sauna. Voor de allereerste keer ooit in Disneyland Paris zing je samen met Sven en Kristoff Dieren zijn beter dan mensen!
Maar dat is nog niet alles...

Afbeelding

Als je stembanden opgewarmd zijn, ga je helemaal op in de Frozen sfeer en leer je van Anna en Kristoff allerlei magische danspassen – wist jij dat je zo goed kon dansen? Krijg jij Anna’s danspassen op tijd onder de knie, als verrassing voor Elsa in het koninkrijk Arendelle?

Afbeelding

Daar gaan we: laat het los, laat het gaan!
Meezingen en een verrassende wending
Als je alle danspassen in de vingertoppen hebt, verlaat je het chalet en trotseer de ijzige wind tot aan het oogverblindende ijspaleis op de top van de Noordelijke berg.

Afbeelding

Het is tijd voor Elsa’s verrassing! Dit is jouw moment om te laten zien wat je in huis hebt – voetjes van de vloer en zing uit volle borst mee met Let it go en Love Is an Open Door.

Afbeelding
Even opwarmen met een warme knuffel van Olaf*
Geef de allerliefste sneeuwpop van Arendelle een heerlijke warme knuffel. Je hoort het goed: Olaf is er ook en hij wil je maar wat graag ontmoeten! Voor de allereerste keer ooit in Disneyland Paris!
* Als je Olaf wilt ontmoeten, moet je je wel eerst even registreren via de LineBerty-app.

Walt Disney Studios® Park
Toon Studio
Minimumlengte
Elke lengte
Leeftijden
Peuters, Alle leeftijden



Toegankelijkheid & andere informatie

Geleide- en hulphonden toegestaan
Geschikt voor alle gasten met een beperking
Geschikt voor gasten die lijden aan een uitputtende ziekte
Geschikt voor zwangere vrouwen
Toegankelijk voor gasten in een rolstoel (er is een plaats voorzien om over te stappen)

Interesses

Plezier voor de kleintjes

Gastenbeleid

Houd altijd toezicht op je kinderen.

Gebruikers-avatar
goofy
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2016, 20:12

weet iemand hoelang de tekensessie duurt?
en om de hoeveel tijd ze dit geven?
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

goofy schreefCOLONweet iemand hoelang de tekensessie duurt?
en om de hoeveel tijd ze dit geven?
Dat is van heel wat factoren afhankelijk, zoals de lesgever, het karakter,... . Ook de tijdstippen zijn niet echt gekend volgens mij...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tom beeckman
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11

kleine tip : altijd leuk als je even aan de lesgever vraagt of je zijn grote tekening mag hebben.
wij hebben zo een Mushu, Olaf, Winnie.

ik vermoed dat zo 1 sessie een 10-tal minuutjes duurt en dat er zeker enkele na elkaar gegeven worden.
Het is er zelfs op drukke dagen nooit lang wachten. De kinderen vinden het wel super om te doen en ik ook
the second star to the right
Gebruikers-avatar
goofy
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2016, 20:12

Oke bedankt voor jullie antwoord en voor je tip zullen we zeker eens vragen in april :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Mmmm ja soms kan je een tekening krijgen ... maar heb toch ook al meegemaakt dat ze hem niet mochten gaven om bepaalde redenen .
Toby
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2013, 17:36

Sorry, weet even niet welk topic ik deze vraag moet plaatsen, maar in Art of Animation is de meet and greet locatie met Belle, nu lees ik dat Vaiana in juli weer terugkomt om Belle te vervangen, weet iemand of dit klopt, ik hoop van niet, want we gaan in augustus en het wil maar niet lukken om Belle in het princess pavillion te ontmoeten, hoop zo dat ze dan nog steeds haar eigen locatie heeft.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Toby schreefCOLONSorry, weet even niet welk topic ik deze vraag moet plaatsen, maar in Art of Animation is de meet and greet locatie met Belle, nu lees ik dat Vaiana in juli weer terugkomt om Belle te vervangen, weet iemand of dit klopt, ik hoop van niet, want we gaan in augustus en het wil maar niet lukken om Belle in het princess pavillion te ontmoeten, hoop zo dat ze dan nog steeds haar eigen locatie heeft.
Klopt, helaas voor jou, wel. Vaiana komt van 1 juli tem 30 september terug.
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 90#p110790
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Las vandaag op een fbdisneyforum dat er geruchten zijn dat deze definitief zou sluiten. Stond wel geen bron bij. Iemand die meer weet?
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik hoop het niet want ik vind de show de leukste van allemaal op dit moment. Aan gezien dat anamagic is gestopt. Ik hoop wel dat ze een upgrade gaan uitvoeren.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

judoka Jol schreefCOLONIk hoop het niet want ik vind de show de leukste van allemaal op dit moment. Aan gezien dat anamagic is gestopt. Ik hoop wel dat ze een upgrade gaan uitvoeren.

wat bedoel je met upgrade? ze passen animatie toch altijd wat aan? zo zie je nu beelden van de laatste Beauty & the beast live action versie.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mickey en Minnie staan tijdelijk in Art of Disney Animation.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

iemand al een gerucht gehoord wie mickey en minnie opvolgen?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

thierry_mat schreefCOLONiemand al een gerucht gehoord wie mickey en minnie opvolgen?
Aangezien het kerstseizoen pas net is begonnen, duurt dat nog wel twee maanden voor we daar meer informatie over hebben.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

thierry_mat schreefCOLONiemand al een gerucht gehoord wie mickey en minnie opvolgen?
Helaas nog niet. Nog even afwachten. :) misschien heeft het wel te maken het het volgend seizoen.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar