Welke attractie wil jij dat naar Walt Disney Studios komt?

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Goofytrooper
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2016, 13:05

Ik heb hier zelf wat filmpjes gemaakt over de grootte uitbreiding die van het kleine Walt Disney Studios Park een volwaardig attractie park maakt waar je meerdere dagen kan rond lopen.
Mijn nieuwe Walt Disney Studios bestaat uit vier nieuwe landen (Studios)
Hollywood Studios, Marvel Studios, Pixar Studios en Toon Studios
Wat vinden jullie van deze ideen? en wat zouden jullie veranderen?

Hollywood Studios


Marvel Studios


Pixar Studios


Toon Studios
Gebruikers-avatar
WendyJordy
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2016, 13:43

WOW!
It's kind of fun to do the impossible
- Walt Disney -
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

zeker WOW
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Goofytrooper
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2016, 13:05

Hier kan je zien dat deze uitbreidingen passen in de Studios.

Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Een iets grotere foto/of doorgelinkte foto had prettig geweest. nu zijn de atracties best lastig te zien, Daarbij heb je het hele bos gesloopt waar nu de tramtour doorheen gaat en volgens mij mocht dit juist niet.
Verder zie ik als ik Google maps erbij pak dat je wel heeeeeeeel veel artistieke vrijheden heb toegepast.
De rer-lijn gaan ze echt niet aanpassen want die loopt dwars door jou park heen. Ook ga je denk ik problemen krijgen met de doorgaande weg Avenue Hergé welke bij jou plannen ook zal moeten verhuizen.
Je plannen zijn erg mooi alleen denk ik niet realistich
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Goofytrooper
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2016, 13:05

Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

zou hele mooie uitbreiding zijn, maar dit is dan wel een 100 jaren plan denk ik zelf
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

En zoals ik al aangaf in mijn post moeilijk worden omdat er teveel aan infrasturctuur zou moeten veranderen. Als je kijkt op google maps zie je dat redelijk vlak bij RCR de doorgaande weg loopt. Zijn plan zou kunnen alleen zal je dan de hulk atraktie en antman weg moeten laten. Daar loopd namelijk de weg. Ook een deel van het mickey toon town zal niet helemaal zo gebouwd kunnen worden. De ideeën zijn goed alleen vind ik dan wel dat je ook rekening moet houden met de beperkingen die er al zijn.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar