Disney Cinema Parade 2002-2008

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Sinds het openingsjaar van het Walt Disney Studios Park is de Disney Cinema Parade te zien geweest. Uiteindelijk reed de parade voor het laatst in 2008 door het park. Heb jij hem gezien?

Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Ja! Meerdere keren gezien. Vond het super dat de studio's ook een parade hadden. En alweer zo'n liedje dat de hele dag in je hoofd bleef hangen ... Action action action!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ik heb me altijd afgevraagd wat er met deze floats gebeurd is. Zijn ze omgebouwd of zijn er nog achter de schermen te vinden of ...?
Ik vond het een erg leuke parade, wat mij betreft hoog tijd dat er een soortgelijke deftige parade terugkomt naar de studio's.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ik heb deze parade helaas nooit gezien, want ik heb in die periode alleen het Disneyland Park bezocht en de Studios pas voor het eerst in 2012. Jammer, want ik vind hem er erg leuk uit zien. Ik hoop dat de Studios ooit weer een parade krijgt!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

helaas nooit gezien, erg leuk gedaan!!!
vond de stars n cars parade ook erg leuk gedaan en
hoop dan ook dat er terug een parade naar de studio's komt
dit hoort wel bij een disney park voor mij ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
max
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 15:31

ik heb hem zelf mogen doen vanaf 2005 tot einde was erg leuk
just me
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

heb hem vanaf 2002 mogen zien tot het einde aan toe. was zeker een erg leuke parade.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Heel zeker een mooie parade , jammer dat hij er niet meer is :sorc:
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 21:59

Dave schreefCOLONIk heb me altijd afgevraagd wat er met deze floats gebeurd is. Zijn ze omgebouwd of zijn er nog achter de schermen te vinden of ...?
Ik vond het een erg leuke parade, wat mij betreft hoog tijd dat er een soortgelijke deftige parade terugkomt naar de studio's.
Als ik me niet vergis hebben ze een paar omgebouwd voor Disney's Christmas Parade en Mickey's Halloween Harvest Celebration.
Ik weet niet precies welke.
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Ricardo schreefCOLON
Dave schreefCOLONIk heb me altijd afgevraagd wat er met deze floats gebeurd is. Zijn ze omgebouwd of zijn er nog achter de schermen te vinden of ...?
Ik vond het een erg leuke parade, wat mij betreft hoog tijd dat er een soortgelijke deftige parade terugkomt naar de studio's.
Als ik me niet vergis hebben ze een paar omgebouwd voor Disney's Christmas Parade en Mickey's Halloween Harvest Celebration.
Ik weet niet precies welke.
De floats voor deze parades komen uit de Fantillusion, niet uit de cinema parade
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar