[2017] Star Wars Night in het Walt Disney Studios Park

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ben jij klaar voor de Star Wars Soiree ?

Afbeelding

Goed nieuws voor de Star Wars fans !!!
net kwam er het nieuws van 2 speciale Star Wars avonden op DisneylandBerry.
Op 5 en 6 Mei is The Force extra sterk in de Walt Disney Studios .
En dit van 8 uur avonds tot 1 uur snachts .
De tickets voor dit evenement kosten €49 !!!


Meer info volgt binnenkort !!!

bron : DisneylandBerry.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek de poster van de Star Wars Soiree !!!

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Leuk maar niet voor ons. Ons zoontje doen dan zijn eerste communie.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

5 en 6 mei komt er in het Walt Disney Studios Park een Star Wars Night 20u tot 01u - €49 per persoon. Met het ticket krijg je toegang to de parken vanaf 17u (Bron ED92)
Er komen ook extra tickets moet toegang tot Hyperspace Mountain in Disneyland Park (Bron DisneylandBerry)
Hyperspace Mountain opent vanaf 7 mei voor iedereen...

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Dat wordt een drukke week. Opening Hyperspace Mountain, dapper day en een soiree! Weet iemand hoe je de tickets besteld met dreamkaart korting? En vanaf wanneer zijn deze te bestellen?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Leuk, beetje jammer dat ze het net na May the 4th doen haha, gemiste kans. Ik ga in april en juni al, dus dit wordt hem helaas niet voor mij.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De tickets voor de Star Wars Night zijn vanaf maandag 10u te koop !!!

Afbeelding

De avonden vinden plaats op 5 en 6 mei 2017.

De standaard tickets voor de Soiree kosten 49 euro klik hier

-Toegang tot beide parken van 17u.
-De Star Wars Night in het Walt Disney Studios park start om 20u en is tot en met 01u.

En voor een hyperspace vip ticket betaal je 64 euro klik hier

-Met deze tickets krijg je extra toegang tot Star Wars Hyperspace Mountain in het Disneyland Park vanaf 17u tot 22u. (Op 7 mei opent de attractie voor iedereen)

De tickets zijn ook te koop bij Disneyland Paris vanaf maandag.

** Ook wie een jaarkaart heeft moet tickets voor de avonden kopen. Of er jaarkaartkorting is weten we momenteel nog niet!

May the force be with you !!!
San172
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2017, 19:48

Ik vraag me vooral af wat ik me er precies bij moet voorstellen eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

San172 schreefCOLONIk vraag me vooral af wat ik me er precies bij moet voorstellen eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Tja ik denk het entertainment wat er nu al is voor Star Wars in de Studios... maar dan savonds.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De tickets voor de Star Wars Night zijn vanaf NU te koop !!!

Afbeelding

De avonden vinden plaats op 5 en 6 mei 2017.

De standaard tickets Star Wars Night kosten 49 euro klik hier
TIP: Om de tickets te kopen klik je op boek nu, en dan selecteer je Avondhappenings bovenaan rechts!

-Toegang tot beide parken van 17u.
-De Star Wars Night in het Walt Disney Studios park start om 20u en is tot en met 01u.

En voor een Star Wars Night Hyperspace-arrangement betaal je 64 euro klik hier
TIP: Om de tickets te kopen klik je op boek nu, en dan selecteer je Avondhappenings bovenaan rechts!

-Met deze tickets (Star Wars Night Hyperspace) krijg je extra toegang tot Star Wars Hyperspace Mountain in het Disneyland Park vanaf 17u tot 22u. (Op 7 mei opent de attractie voor iedereen)

** Ook wie een jaarkaart heeft moet tickets voor de avonden kopen. Dreampashouders krijgen 30% korting op de tickets (max 5 tickets per dreampas). Jaarkaarthouders moeten om de korting te krijgen bellen:
Reserveringslijn
Vanuit Vlaanderen: 0781 560 28
Vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65

May the force be with you !!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

naar welk telefoonnummer moet ik bellen. Het gewone callcenter nummer werkt op dit moment niet?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bump schreefCOLONnaar welk telefoonnummer moet ik bellen. Het gewone callcenter nummer werkt op dit moment niet?
Reserveringslijn
Vanuit Vlaanderen: 0781 560 28
Vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Merci! Ik wordt zo terug gebeld omdat ik er niet doorheen kwam via het reserveringsnummer. Hoop dat er nog wat kaarten over zijn. spannend....


Edit. gelukt ^^ Chewie Meet & Greet komt er ook en Jedi Training Academy is ook savonds. Ik heb er zin in
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bump schreefCOLONMerci! Ik wordt zo terug gebeld omdat ik er niet doorheen kwam via het reserveringsnummer. Hoop dat er nog wat kaarten over zijn. spannend....


Edit. gelukt ^^ Chewie Meet & Greet komt er ook en Jedi Training Academy is ook savonds. Ik heb er zin in
Wij gaan er ook zijn zaterdag 6 mei
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Star Wars Night, alleen in Disneyland® Paris

Kom op 5 en 6 mei naar het Walt Disney Studios® Park voor de Star WarsTM Night van 20u00 tot 01u00 (het Disneyland® Park is vanaf 17u00 geopend)
Mis het niet! Kaarten zijn beperkt verkrijgbaar en ze vliegen de deur uit! Reserveer hier (selecteer BOEK NU en dan Avondhappenings bovenaan rechts)

Afbeelding

Star Wars: het is je lotsbestemming

Maak je klaar voor het meest magische feest van het universum: Star WarsTM verovert het Walt Disney Studios® Park op 5 en 6 mei. Twee nachten lang kunnen ruimtevaarders, groot en klein, tegen een achtergrond van iconische beeld- en geluidseffecten feestvieren tussen de sterren, waar Stormtroopers door de straten marcheren en je overal Star Wars figuren tegen het lijf loopt. Er zijn vele attracties, shows en verrassingen, waaronder een duizelingwekkende atmosferische storing in de Force die de donkere hemel fel verlicht met een meteorietenregen van filmmomenten. En om het met de wijze woorden van Obi-Wan te zeggen: dit is je lotsbestemming.
Reserveer hier!

Kies je voor het Hyperspace-arrangement? Dan krijg je ook nog een exclusief voorproefje van onze nieuwste attractie, Star Wars Hyperspace Mountain in het Disneyland® Park. Toegang tot Star Wars Hyperspace Mountain van 17u00 tot 22u00 op 5 mei en van 17u00 tot 22u30 op 6 mei. Bezoekers die kleiner zijn dan 1m20, worden niet in de attractie toegelaten. Neem voor je eigen veiligheid de waarschuwingen en veiligheidsregels in acht.

Welke kaarten staan er voor jou in de sterren geschreven?

Star Wars Night
Deze kaart geeft toegang tot de Star Wars Night van 20u00 tot 01u00 (de deuren van beide Disney® Parken zijn vanaf 17u00 geopend voor de gelukkigen met een geldig kaartje voor deze speciale avond). Reserveer hier!

Star Wars Night : Hyperspace-arrangement
Deze premiumkaart geeft toegang tot de Star Wars Night van 20u00 tot 01u00 (de deuren van beide Disney® Parken zijn vanaf 17u00 geopend voor de gelukkigen met een geldig kaartje voor deze speciale avond). Met het Hyperspace-arrangement krijg je bovendien een exclusief voorproefje van Star Wars Hyperspace Mountain in het Disneyland® Park, onze nieuwste attractie die pas vanaf 7 mei 2017 geopend is voor het grote publiek. Toegang tot Star Wars Hyperspace Mountain van 17u00 tot 22u00 op 5 mei en van 17u00 tot 22u30 op 6 mei. Bezoekers die kleiner zijn dan 1m20, worden niet in de attractie toegelaten. Neem voor je eigen veiligheid de waarschuwingen en veiligheidsregels in acht.

Verkleedregels:

Per uitzondering is het toegestaan zich te verkleden in een Star Wars kostuum.
We behouden ons echter het recht voor naar eigen inzicht en op elk gewenst moment bepaalde kostuums te weigeren, zoals kostuums die het hoofd of gelaat van de drager geheel verhullen en/of kostuums/accessoires/make-up waarvan wij vinden dat deze niet geschikt zijn voor jonge kinderen en gezinnen. Dit geldt eveneens voor accessoires die mogelijk gevaar opleveren voor andere bezoekers in de attracties (denk aan lange capes, stokken, nepwapens etc.).

Wij wijzen er overeenkomstig het parkreglement op dat de volgende items niet meegenomen mogen worden in het park:
- Enig voorwerp of speelgoed gelijkend op een vuurwapen (laser, pistool, waterpistool, …)
- Maskers gedragen door bezoekers van 12 jaar en ouder (behalve om medische redenen).
- Kleding die over de grond sleept.

Om veiligheidsredenen behouden we ons tevens het recht voor kleding, jassen en persoonlijke bezittingen visueel dan wel met scanapparatuur te controleren voordat je toegang krijgt tot het park. Deze controle wordt binnen de deuren van het park verricht, vooral bij bezoekers die gelaagde kostuums dragen die het hele lichaam bedekken.
Bezoekers die graag een kostuum van hun favoriete Disney figuur willen dragen verbinden er toe zich niet te poseren voor foto’s en geen handtekeningen te zetten.
Kostuum en accessoires die niet toegestaan zijn kunnen kosteloos worden bewaard in de bezoekerskluisjes in Walt Disney Studios Park (geopend tot 01u30).

Afbeelding

** Ook wie een jaarkaart heeft moet tickets voor de avonden kopen. Dreampashouders krijgen 30% korting op de tickets (max 5 tickets per dreampas). Jaarkaarthouders moeten om de korting te krijgen bellen:
Reserveringslijn
Vanuit Vlaanderen: 0781 560 28
Vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar