[2017] Star Wars Night in het Walt Disney Studios Park

Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Lees ik goed dat je in de Spacemountain gaat mogen vanaf 120 cm?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLONLees ik goed dat je in de Spacemountain gaat mogen vanaf 120 cm?
Is veranderd door de nieuwe treinen en beugels
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik had erop gehoopt maar iemand had gezegd dat het toch bleef bij 132 cm. Mijn zoon en dochter gaan het super vinden :-)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONDe tickets voor de Star Wars Night zijn vanaf maandag 10u te koop !!!

Afbeelding

De avonden vinden plaats op 5 en 6 mei 2017.

De standaard tickets voor de Soiree kosten 49 euro klik hier

-Toegang tot beide parken van 17u.
-De Star Wars Night in het Walt Disney Studios park start om 20u en is tot en met 01u.

En voor een hyperspace vip ticket betaal je 64 euro klik hier

-Met deze tickets krijg je extra toegang tot Star Wars Hyperspace Mountain in het Disneyland Park vanaf 17u tot 22u. (Op 7 mei opent de attractie voor iedereen)

De tickets zijn ook te koop bij Disneyland Paris vanaf maandag.

** Ook wie een jaarkaart heeft moet tickets voor de avonden kopen. Of er jaarkaartkorting is weten we momenteel nog niet!

May the force be with you !!!
Het programma is bekend!

Kom op 5 en 6 mei naar het Walt Disney Studios[REGISTERED SIGN] Park voor de Star WarsTM Night voor een uniek programma vol met verrassingen:

-ATTRACTIES
Met je toegangsticket heb je toegang tot beide Disney[REGISTERED SIGN] Parken vanaf 17.00 uur.
Vanaf 20.00 uur heb je als gast van de Star Wars Night exclusief toegang tot: The Twilight Zone Tower of Terror[TRADE MARK SIGN], Armageddon : les Effets Spéciaux, Cars Quatre Roues Rallye, Crush's Coaster[REGISTERED SIGN], Ratatouille: The Adventure, RC Racer, Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith, Slinky[REGISTERED SIGN] Dog Zigzag Spin, Studio Tram Tour[REGISTERED SIGN]: Behind the Magic, Les Tapis Volants – Flying Carpets Over Agrabah[REGISTERED SIGN] en Toy Soldiers Parachute Drop!

Met je toegangsticket voor de avond heb je daarnaast toegang tot alle onderstaande shows, parades, entertainment en ontmoeting met de Figuren.

-SHOWS
Star Wars: A galaxy Far, Far away
Vertrouw je gevoel en beleef de energie van deze show vol actie, waarin Star Wars Figuren live de Force op spectaculaire manier tot leven brengen met speciale effecten.

Jedi Training Academy – UNIEK in het Walt Disney Studios Park
De Jedi Training Academy roept jonge Padawans van 7 t/m 12 jaar oud op om in training te gaan bij een Jedi Meester.

-PARADE
The Interstellair March –UNIEK
Welkom in een universum bevolkt door vreemde en wonderlijke wezens, beleef deze intergalactische parade.

-ENTERTAINMENT
Intergalactic Dance Party met DJ Elliot – UNIEK
Laat jezelf door de energie van dans weggevoerd worden voor een onvergetelijke nacht!

Stormtroopers Patrol
Houd je hoofd koel, je papieren op orde en je verhaal klaar, want stormtroopers patrouilleren door de straten, op jacht naar rebellen.

First Order March
Houd je adem in en zie hoe de boosaardige Captain Phasma met een groep stormtroopers een almachtige demonstratie van galactische kracht leidt.

Enter the Star Wars Universe
Kom en ontmoet enkele van de vreemde en exotische wezens uit een Galaxy Far, Far away.

Schmink – UNIEK

-ONTMOETINGEN MET STAR WARS FIGUREN
Ontmoeting met Darth Vador – UNIEK in het Walt Disney Studios Park
Ontmoeting met Chewbacca – UNIEK

-AVONDSHOW
Star Wars: A Galactic Celebration – UNIEK (was slechts te zien t/m 27 maart)
Herbeleef de grootste momenten uit de Star Wars saga in deze geweldige avondshow! Projecties, special effects adembenemende muziek en de bekende Figuren brengen Star Wars tot leven.

En nog heel veel andere verrassingen…
Trek je mooiste Star Wars kostuum aan!
Alleen tijdens deze avond mag je je verkleden als je favoriete Star Wars figuur, maar sommige regels moeten gerespecteerd worden. Kijk voor meer informatie op: http://bit.ly/2p32m5j

Maar dat is niet alles, met het Hyperspace arrangement kan je als één van de eerste onze nieuwe attractie Star Wars Hyperspace Mountain in het Disneyland Park beleven.
Mis het niet! Kaarten zijn beperkt verkrijgbaar en ze vliegen de deur uit! http://bit.ly/2p32m5j

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
San172
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2017, 19:48

Is het park voor gewone gasten dan al gesloten vanaf 17.00 uur?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nee waarschijnlijk zal dit net als met de Halloween soiree pas later zijn, maar dan kun je ook al met je soiree ticket om 17u binnen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

San172 schreefCOLONIs het park voor gewone gasten dan al gesloten vanaf 17.00 uur?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Zeker niet! je vind de normale openingstijden voor alle gasten op de DLP website: hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
San172
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2017, 19:48

Prins Adam schreefCOLON
San172 schreefCOLONIs het park voor gewone gasten dan al gesloten vanaf 17.00 uur?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Zeker niet! je vind de normale openingstijden voor alle gasten op de DLP website: hier
Dankjewel. We zijn er toevallig dat weekend dus wel prettig om te weten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Domme vraag, maar hoe controleren ze dat alle 'gewone' bezoekers weg zijn na de 'gewone' sluitingstijd? Of moet je voor de soiree een speciale badge dragen ofzo?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Stitch87 schreefCOLONDomme vraag, maar hoe controleren ze dat alle 'gewone' bezoekers weg zijn na de 'gewone' sluitingstijd? Of moet je voor de soiree een speciale badge dragen ofzo?
Met armbandjes, zelfde doen ze ook bij de Halloweenavond. Zonder bandje wordt je naar de uitgang gestuurd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Dan moeten er toch immens veel controlerende cm's rondlopen? Ze kunnen ze er toch nooit allemaal uithalen?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ze doen het elk jaar bij de Halloween soiree, is inderdaad een kwestie van veel controlepunten.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zotjes :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Op zich hoeven alleen de cm's bij attracties er op te letten. Als je hier en bij meets niets meer mag wordt het snel saai.
Heb het een keer meegemaakt toen studio's afgehuurd was door air france
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

olafLover schreefCOLONOp zich hoeven alleen de cm's bij attracties er op te letten. Als je hier en bij meets niets meer mag wordt het snel saai.
Heb het een keer meegemaakt toen studio's afgehuurd was door air france
Kan ik wel inkomen, zeker bij de studio's. Maar het ander park is toch wel leuker om in rond te dolen denk ik ;). Zijn de boetieks niet open?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar