[2017] Magical PRIDE at Disneyland

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afbeelding

Feestavond vrijdag 20 oktober in Walt Disney Studios Park

Gedurende de feestavond* is inbegrepen:
Exclusieve toegang tot spannende attracties, zoals de Twilight Zone Tower of Terror™, Crush’s Coaster® en Rock ‘n’ Roller Coaster starring Aerosmith, een Cash Bar, Dance party met DJ en ontmoetingen met de Disney figuren.
*Voorwaarden: de feestavond kan worden gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd zonder voorafgaande kennisgeving, in het bijzonder in het geval van weersomstandigheden. Arrangementen kunnen niet worden ingewisseld of geannuleerd. Dit arrangement is niet te combineren met andere aanbiedingen. Feestavond op vrijdag 20 oktober vindt plaats tussen 21.00 – 01.00 op vertoon van je polsbandje en is op basis van beschikbaarheid

Bestel nu je losse tickets hier: hier

(jaarkaartkorting niet mogelijk)

Liever een pakket inclusief hotel...
Vanaf 318 euro per persoon (eigen vervoer) of 368 euro met de bus
Meer info of boeken kijk: hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Misschien een gekke vraag, maar is dit voor de "gay" community only of is iedereen welkom als je maar ticket heb.
Roze maandag in Tilburg vind ik altijd super gezellig, maar bezoek die wel met mijn vriendin.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

skivlugt schreefCOLONMisschien een gekke vraag, maar is dit voor de "gay" community only of is iedereen welkom als je maar ticket heb.
Roze maandag in Tilburg vind ik altijd super gezellig, maar bezoek die wel met mijn vriendin.
Waarom zou je niet welkom zijn...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Omdat het een feest van magical pride is waar ik niet de doelgroep ben. Niet welkom is een groot woord, maar val je niet buiten de doelgroep is wat ik eigenlijk bedoel
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

skivlugt schreefCOLONMisschien een gekke vraag, maar is dit voor de "gay" community only of is iedereen welkom als je maar ticket heb.
Roze maandag in Tilburg vind ik altijd super gezellig, maar bezoek die wel met mijn vriendin.
Er sraat gewoin pride en diversiteit ,waarom zouden heteros daar niet bijhoren ,ik denk dat alle geaardheden wel trots mogen toch :)
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ze doen dit juist om de diversiteit te vieren, dus zou raar zijn als ze dan enkel een selecte doelgroep zouden toelaten. Dan schiet het denk ik zijn doel een beetje voorbij. ;)
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Iets met genderneutraal?
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar