Armageddon: les Effets Spéciaux (Gesloten)

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Armageddon: les Effets Spéciaux

Afbeelding

Vlieg naar de Backlot voor een explosieve special effects-attractie in de controlekamer van een ruimteschip.
Ontdek de geschiedenis van de special effects met de crew van Armageddon. Dompel jezelf vervolgens onder in het drama als je ruimteschip in een meteorietenregen terecht komt en alles om je heen spectaculair ontploft, instort of de ruimte ingezogen wordt. Hou je ogen open want hier wil je niets van missen.

Walt Disney Studios® Park
Backlot
Minimumlengte
Elke lengte
Leeftijden
Kinderen, Jonge tieners, Tieners, Volwassenen



Afbeelding

Toegankelijkheid & andere informatie

Geschikt voor blinde gasten
Geschikt voor gasten die lijden aan een uitputtende ziekte
Geschikt voor gasten die niet lang kunnen staan
Geschikt voor gasten met autisme
Geschikt voor gasten met een amputatie
Geschikt voor gasten met leerproblemen
Geschikt voor slechthorende gasten
Geschikt voor verstandelijk gehandicapte gasten
Geschikt voor visueel gehandicapte gasten
Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
Vanwege het type attractie zijn hulphonden niet toegestaan.

Interesses

Familieavontuur, Kan jonge gasten schrik aanjagen

Gastenbeleid

Houd altijd toezicht op je kinderen.
OPGELET
Gasten die harde geluiden of gesloten donkere ruimtes niet verdragen, dienen geen gebruik te maken van deze attractie.
Gezien de aard van deze attractie, worden gasten verzocht zich te wenden tot een Cast Member om meer informatie te verkrijgen.
Gasten met leermoeilijkheden, met een verstandelijke handicap, gedragsstoornissen of autisme worden als groep toegelaten in de attractie mits aanwezigheid van minstens 1 begeleider : 5
Deze attractie is verboden voor zwangere vrouwen.
Deze attractie kan sommige gasten schrik aanjagen.
Bij deze attractie zijn slecht belichte zones en special effects.
Deze attractie is niet geschikt voor gasten met epilepsie of lichtgevoeligheid.

Afbeelding

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij vinden deze eigenlijk niet de moeite. Maar 2 of 3 keer gedaan denk ik op zoveel tripjes.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik doe hem niet meer omdat ik hem eng vind, heb duidelijk een heel slecht geweten ;)
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Heb hem in 2006 gedaan, daarna nooit meer, leuk voor 1x, maar hoeft absoluut niet meer.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Shame on me ! Ik heb hem zelfs nog nooit gedaan ...... Ik ben nogal snel bang :p en dan is dit niet meteen de beste plek hé hahahaha
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik vond het echt dodelijk saai haha, dat was 1x maar nooit meer.
daantjeme
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2016, 20:51

Deze viel zo tegen...1 keer gedaan nadat het er net was en daarna sla ik hem elk jaar over.. Dit jaar zal ik er wel weer in gaan denk ik, aangezien er dan 2 mee gaan die nog nooit in Disney zijn geweest. Maar een echte tegenvaller...stiekem hoop ik dat ze deze ook gaan renoveren, want je kan er best wat leuks van maken
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Ik ga er ook nooit meer in (leuk om een keer gedaan te hebben, maar voor de rest...). Hmmm, aan alle reacties te lezen... Disney, vervangen die handel!!! :-)
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

D-Tekenaar schreefCOLONShame on me ! Ik heb hem zelfs nog nooit gedaan ...... Ik ben nogal snel bang :p en dan is dit niet meteen de beste plek hé hahahaha
Je mist er niks aan. Ik ben er één keer in geweest en dat is meer dan genoeg.
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Ik heb maar 2x gedaan. Eerste keer om te kijken wat het was. En 2de keer aan iemand laten zien die er nog nooit is in geweest.
Afbeelding
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Wel meerdere keren gedaan, maar enkel als er nauwelijks wachtrij stond. Ik ga er geen half uur voor de rij in, dat is het niet waard.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ik heb hem ook al een keer of 10 gedaan. Niet omdat hij zo geweldig is voor me. Maar net omdat ik er vaak met andere mensen ben geweest, die erg benieuwd waren naar wat daarbinnen te zien was. Wat mijn ervaring is, is dat het sterk afhangt van de CM die je doorheen de attractie begeleid. Een aantal keren werden teksten echt afgerammeld, maar ik heb ook twee keer gehad dat het concept erg goed begeleid werd. Die liepen echt hysterisch schreeuwend, met tranen op hun wangen en angstzaaiend, door de ruimte in de hoofdshow. Dat maakte, voor mij in ieder geval, de ervaring van de attractie/show veel sterker.

Helaas merk ik veel vaker dat CM's zich tijdens de hoofdshow aan de zijkant een plaatsje zoeken en met armen/benen gekruist gaan staan. Sterker nog, zich gaan ontfermen over ouders die hun wenende kroost mee naar binnen namen. Terwijl duidelijk vermeldt wordt dat dit niet voor jonge kinderen is. Zelfs eentje geweten die op voorhand al zei waar welke speciale effecten zouden komen. Hoe wil je dan een verrassingseffect creëren?!

Ik hoop dat ze deze show binnen niet al te lange tijd weghalen en hier wat anders gaan doen...
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Nou lekker dan, dat ze al verklapen wat je kan verwachten
Met laatste zin ben ik met je eens.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Eind deze maand sluit Armageddon: les Effets Spéciaux definitief. Wij gingen bij ons laatste bezoek nog een kijkje nemen...

Vlieg naar de Backlot voor een explosieve special effects-attractie in de controlekamer van een ruimteschip.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Armageddon: les Effets Spéciaux: Eèèèn actie!
Ontdek de geschiedenis van de special effects met de crew van Armageddon. Dompel jezelf vervolgens onder in het drama als je ruimteschip in een meteorietenregen terecht komt en alles om je heen spectaculair ontploft, instort of de ruimte ingezogen wordt. Hou je ogen open want hier wil je niets van missen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ik vindt het echt jammer dat deze attractie sluit , gign er tijdens mijn vele meerdaagse bezoeken altijd meerdere malen kijken.Het zal dan toch gedurende een langere tijd een mindere bedoening zijn in het Studio's park , toch totdat de nieuwe attractie opent :cry: :cry: :evil: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar