Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Is ook één van mijn favoriete attracties in Disneyland :-)

Al veel ritjes gedaan en telkens ontdek ik nog nieuwe dingen die ik de voorgaande keren niet gezien of ervaren heb.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Japperboy schreefCOLONDe Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS
Is dit dan al officieel bevestigd ?
Dan zullen vele mensen buiten mij inbegrepen dat niet zo Heel leuk vinden.
Ik ben namelijk 2 en 3 November in DLP.
Zijn de mankementen dan zo erg of groot dat men toch een 4 tal maanden sluit ????
Hopelijk heel snel gedaan met die lange sluitingen , want doet in mijn ogen toch veel mensen beslissen niet naar DLP te gaan tijdens die periode :cry: :evil:
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Spijtig , laatste grote toevoeging in parijs en voor zo een lange tijd dicht..
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Scar666 schreefCOLONSpijtig , laatste grote toevoeging in parijs en voor zo een lange tijd dicht..
Volledig en volmondig mee eens :cry: :evil: :cry: :evil:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ze gaan die attractie niet zomaar sluiten hoor. Als ze onderhoud nodig heeft is dat spijtig genoeg zo. Het is eigenlijk ook maar een grote machine.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik zou het ook jammer vinden mocht deze dicht zijn als ik naar Disneyland zou gaan, maar refurbishments die de kwaliteit van de attractie verbeteren, kunnen we volgens mij alleen maar toejuichen. Bovendien heeft Disneyland Paris elk seizoen wel iets 'extra' speciaal voor ons in petto, waardoor we toch elke keer weer een magische beleving kunnen hebben.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik heb zo'n bruin vermoeden dat het niet zomaar om een refurbishment gaat maar echt om reparatie of sleet waar wat aan gedaan moet worden, anders gooien ze die echt niet zolang dicht met zo'n korte kennisgeving. Zeker zo'n lange sluiting kondigen ze anders netjes op tijd aan via de daarvoor voorziene kalender op de website. Ik gok dus op een mankement van het één of 't ander dat niet onmiddellijk alles plat gooit maar op termijn wel zulk effect heeft en wat dus zo snel mogelijk hersteld moet worden. Met de drukke zomerperiode voor de deur zullen ze dat niet gelijk willen doen, zeker niet tegelijk met sluitingsperiodes van andere grote attracties zoals Crush en Phantom.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Op looopings melden ze dat de fundering niet goed is en de boel langzaam aan totaal verzakt....
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Idd, heb ook ergens gelezen dat er een hele nieuwe vloer in moet. Als dat zo is dan zal dat idd wel z'n tijd nodig hebben om terug in orde te krijgen.
Voor ons maakt het niets uit. Dochter vindt hem vreselijk en zelf vind ik hem ook niet zo speciaal meer
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Dat is een flinke periode voor zo'n nieuwe attractie. Maar idd dat doen ze niet zomaar natuurlijk.

Al moet ik zeggen dat het voor mij een 1 x en waarschijnlijk nooit weer attractie is. Ik kan vrijwel alles hebben, maar kwam hier kotsmisselijk uit. Al ben ik wel blij dat ik 'm gedaan heb, want het concept is echt geweldig!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

calimero schreefCOLONOp looopings melden ze dat de fundering niet goed is en de boel langzaam aan totaal verzakt....
Moest dit echt waar zijn dan is er tijdens de bouw van zo'n DURE attractie gesjoemeld of zijn er geen goede voorbereidende werken geweest voor de funderingen. In zo'n geval vindt ik dan ook de aannemer een beetje fout. Maar als het moet gebeuren dan is dat zo , maar altijd jammer dat dat dan zolang duurt .En de sluiting valt ook in de Halloween periode en die is toch ook druk natuurlijk niet zoals de zomer.
Maar jammer dat er altijd slachtoffers zijn :cry: :cry:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

we weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONwe weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .
Dat noemen ze vrijheid van pers en dat is iets wat gerespecteerd moet worden.
Dat kan goed waar zijn wat je schrijft , maar meestal zegt het gezegde "waar rook is is vuur"
Het wordt misschien tijd dat de mensen van Disney (directie van het park)wat meer open gaan communiceren naar de mensen en de pers toe over eventuele problemen , zo drukt men dan zulke eventuele geruchten de kop in.
Laat ons hopen dat het minder erg is.
Maar en sorry dat ik het zeg of schrijf na een redelijk korte tijd dat de attractie in gebruik is ,zo'n lange sluiting dus afwachten en hopen dat het sneller klaar is :sorc:
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

D-Tekenaar schreefCOLONwe weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .
Nu laat ik je even vermelden dat die volgens mij niet aanwezig zijn op press events hun houden de kanalen heel goed in de peiling die het naar buiten brengen.....net zoals ik zelf doe......ik bedoel ED 92, Pixiedust, Cafe Fantasia etc waren in elk geval wel degelijk op het Press Event.

Via een andere bron vernomen dat er indd problemen zijn met de vloer en dat is gewoon bekend gemaakt op het press event vanuit DLP Insidears dus wel degelijk vanuit disney open gecommuniceerd mocht iemand dit zich nog afvragen.

Nu kan ik er wel over gaan zeuren dat ik liever heb dat hij open is als ik ga maar goed daar zullen ze bij Disney weinig boodschap aan hebben denk ik......dus bekijk ik het anders beter een goed werkende attractie als een met steeds problemen, dus dichtgooien die handel en opknappen wat er mis is!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar