Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 669 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ratatouille: The Adventure! 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Ratatouille: The Adventure!
Is ook één van mijn favoriete attracties in Disneyland :-)

Al veel ritjes gedaan en telkens ontdek ik nog nieuwe dingen die ik de voorgaande keren niet gezien of ervaren heb.

Afbeelding

Afbeelding

Za 14 Okt 2017, 19:20
Bericht 616 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
De Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Za 19 Mei 2018, 11:17
Bericht 617 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
De Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS

Is dit dan al officieel bevestigd ?
Dan zullen vele mensen buiten mij inbegrepen dat niet zo Heel leuk vinden.
Ik ben namelijk 2 en 3 November in DLP.
Zijn de mankementen dan zo erg of groot dat men toch een 4 tal maanden sluit ????
Hopelijk heel snel gedaan met die lange sluitingen , want doet in mijn ogen toch veel mensen beslissen niet naar DLP te gaan tijdens die periode :cry: :evil:

Za 19 Mei 2018, 16:45
Bericht 618 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Spijtig , laatste grote toevoeging in parijs en voor zo een lange tijd dicht..

Za 19 Mei 2018, 16:49
Bericht 619 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Scar666 schreef:
Spijtig , laatste grote toevoeging in parijs en voor zo een lange tijd dicht..

Volledig en volmondig mee eens :cry: :evil: :cry: :evil:

Za 19 Mei 2018, 16:51
Bericht 620 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Ze gaan die attractie niet zomaar sluiten hoor. Als ze onderhoud nodig heeft is dat spijtig genoeg zo. Het is eigenlijk ook maar een grote machine.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Za 19 Mei 2018, 18:14
Bericht 621 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ik zou het ook jammer vinden mocht deze dicht zijn als ik naar Disneyland zou gaan, maar refurbishments die de kwaliteit van de attractie verbeteren, kunnen we volgens mij alleen maar toejuichen. Bovendien heeft Disneyland Paris elk seizoen wel iets 'extra' speciaal voor ons in petto, waardoor we toch elke keer weer een magische beleving kunnen hebben.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Za 19 Mei 2018, 19:33
Bericht 622 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat het niet zomaar om een refurbishment gaat maar echt om reparatie of sleet waar wat aan gedaan moet worden, anders gooien ze die echt niet zolang dicht met zo'n korte kennisgeving. Zeker zo'n lange sluiting kondigen ze anders netjes op tijd aan via de daarvoor voorziene kalender op de website. Ik gok dus op een mankement van het één of 't ander dat niet onmiddellijk alles plat gooit maar op termijn wel zulk effect heeft en wat dus zo snel mogelijk hersteld moet worden. Met de drukke zomerperiode voor de deur zullen ze dat niet gelijk willen doen, zeker niet tegelijk met sluitingsperiodes van andere grote attracties zoals Crush en Phantom.

Afbeelding

Za 19 Mei 2018, 22:32
Bericht 623 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Op looopings melden ze dat de fundering niet goed is en de boel langzaam aan totaal verzakt....

[url=https://www.magicalkingdoms.com/timers/]Afbeelding[/u

Za 19 Mei 2018, 22:55
Bericht 624 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Idd, heb ook ergens gelezen dat er een hele nieuwe vloer in moet. Als dat zo is dan zal dat idd wel z'n tijd nodig hebben om terug in orde te krijgen.
Voor ons maakt het niets uit. Dochter vindt hem vreselijk en zelf vind ik hem ook niet zo speciaal meer

Zo 20 Mei 2018, 07:50
Bericht 625 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Dat is een flinke periode voor zo'n nieuwe attractie. Maar idd dat doen ze niet zomaar natuurlijk.

Al moet ik zeggen dat het voor mij een 1 x en waarschijnlijk nooit weer attractie is. Ik kan vrijwel alles hebben, maar kwam hier kotsmisselijk uit. Al ben ik wel blij dat ik 'm gedaan heb, want het concept is echt geweldig!

Zo 20 Mei 2018, 09:33
Bericht 626 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
calimero schreef:
Op looopings melden ze dat de fundering niet goed is en de boel langzaam aan totaal verzakt....

Moest dit echt waar zijn dan is er tijdens de bouw van zo'n DURE attractie gesjoemeld of zijn er geen goede voorbereidende werken geweest voor de funderingen. In zo'n geval vindt ik dan ook de aannemer een beetje fout. Maar als het moet gebeuren dan is dat zo , maar altijd jammer dat dat dan zolang duurt .En de sluiting valt ook in de Halloween periode en die is toch ook druk natuurlijk niet zoals de zomer.
Maar jammer dat er altijd slachtoffers zijn :cry: :cry:

Di 22 Mei 2018, 08:11
Bericht 627 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
we weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .

Di 22 Mei 2018, 10:44
Bericht 628 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
D-Tekenaar schreef:
we weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .

Dat noemen ze vrijheid van pers en dat is iets wat gerespecteerd moet worden.
Dat kan goed waar zijn wat je schrijft , maar meestal zegt het gezegde "waar rook is is vuur"
Het wordt misschien tijd dat de mensen van Disney (directie van het park)wat meer open gaan communiceren naar de mensen en de pers toe over eventuele problemen , zo drukt men dan zulke eventuele geruchten de kop in.
Laat ons hopen dat het minder erg is.
Maar en sorry dat ik het zeg of schrijf na een redelijk korte tijd dat de attractie in gebruik is ,zo'n lange sluiting dus afwachten en hopen dat het sneller klaar is :sorc:

Di 22 Mei 2018, 11:11
Bericht 629 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
D-Tekenaar schreef:

Nu laat ik je even vermelden dat die volgens mij niet aanwezig zijn op press events hun houden de kanalen heel goed in de peiling die het naar buiten brengen.....net zoals ik zelf doe......ik bedoel ED 92, Pixiedust, Cafe Fantasia etc waren in elk geval wel degelijk op het Press Event.

Via een andere bron vernomen dat er indd problemen zijn met de vloer en dat is gewoon bekend gemaakt op het press event vanuit DLP Insidears dus wel degelijk vanuit disney open gecommuniceerd mocht iemand dit zich nog afvragen.

Nu kan ik er wel over gaan zeuren dat ik liever heb dat hij open is als ik ga maar goed daar zullen ze bij Disney weinig boodschap aan hebben denk ik......dus bekijk ik het anders beter een goed werkende attractie als een met steeds problemen, dus dichtgooien die handel en opknappen wat er mis is!

Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips

Di 22 Mei 2018, 18:25
Bericht 630 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 669 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende