Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 691 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ratatouille: The Adventure! 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Ratatouille: The Adventure!
marc schreef:
Mouseketeer schreef:
marc schreef:

Is dit dan al officieel bevestigd ?
Dan zullen vele mensen buiten mij inbegrepen dat niet zo Heel leuk vinden.
Ik ben namelijk 2 en 3 November in DLP.
Zijn de mankementen dan zo erg of groot dat men toch een 4 tal maanden sluit ????
Hopelijk heel snel gedaan met die lange sluitingen , want doet in mijn ogen toch veel mensen beslissen niet naar DLP te gaan tijdens die periode :cry: :evil:

Lezen is weer eens moeilijk.
Er staat toch duidelijk onder "Bron: DLPINSIDEARS"??

Als je een beetje had opgelet, weet je dat dat een pers presentatie van DLP zelf was enkele dagen geleden waar dit nieuws dus naar buiten is gebracht.
Dus ja, het is officieel door Disney bevestigd ;)

Onderhoud gebeurt nu eenmaal. Er is geen enkel attractie park dat nooit onderhoud pleegt aan de attracties.
Je gaat er niet dood van om een keer geen Ratatouille te doen.
En ja, er is ernstige schade. Daarom gaat het ook voor 3 maanden dicht. ;)

SORRY NIKKI als ik niet goed lees hoef je me daarom nog niet mijn neus bijna af te bijten.

Netjes tegen elkaar blijven blijkbaar ook moeilijk. Zullen we het gezellig houden?

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Wo 23 Mei 2018, 08:12
Bericht 661 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
D-Tekenaar schreef:
we weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .

Aangezien Looopings bij de presentatie van Disney zelf waren, en dat wel degelijk door Disney besvestigd is, heeft Looopings toch echt gelijk ;)

Afbeelding

Wo 23 Mei 2018, 08:12
Bericht 662 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Mouseketeer schreef:
D-Tekenaar schreef:
we weten allemaal dat de mensen van Loopings niet altijd volledig de waarheid spreken .
En sensatie gericht zijn ! het blijft me nog steeds een vraag waarom Disney en andere parken hun nog steeds toelaten op press events .

Aangezien Looopings bij de presentatie van Disney zelf waren, en dat wel degelijk door Disney besvestigd is, heeft Looopings toch echt gelijk ;)

Looopings was er inderdaad zelf bij, ook wij waren uitgenodigd. Maar we konden er niet bijzijn....
Gaan we nu allemaal als volwassen mensen reageren en niet telkens iemand aanvallen als ze iets vragen!
Een vraag stellen mag zeker, een deftig antwoord ook, de rest hoeft NIET!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 23 Mei 2018, 08:35
Bericht 663 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
De Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS

Ter info, DLPINSIDEARS is eigenlijk Disneyland Paris....

DLPINSIDEARS was een event voor fansites en dat is dus officieel. Er zullen in toekomst waarschijnlijk nog zo events zijn.

De sluiting staat ondertussen ook vermeld op de DLP site: http://nl-park.disneylandparis.be/eep.html

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Wo 23 Mei 2018, 08:40
Bericht 664 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Japperboy schreef:
De Ratatouille attractie sluit van augustus tot december 2018 voor grote renovatie werken

Afbeelding

Bron: DLPINSIDEARS

Ter info, DLPINSIDEARS is eigenlijk Disneyland Paris....

DLPINSIDEARS was een event voor fansites en dat is dus officieel. Er zullen in toekomst waarschijnlijk nog zo events zijn.

De sluiting staat ondertussen ook vermeld op de DLP site: http://nl-park.disneylandparis.be/eep.html

Afbeelding

Dank voor deze info :thumbs:

Wo 23 Mei 2018, 09:34
Bericht 665 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ofwel heeft looopings dat (moedwillig?) verkeerd verstaan of heeft men dat verkeerd uitgelegd.
Een verzakte fundering tast de stabiliteit aan van het gebouw;dus zeker in disney zou het probleem direct moeten verholpen worden (hetgeen meer dan 2 maanden zou duren mede door uitwendige graafwerken enzo ) en de atttractie direct sluiten voor de veiligheid.

Ik denk eerder dat het chapeproblemen zijn of de eindafwerking van de betonplaat waardoor de karretjes problemen ondervinden.

judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D

Wo 23 Mei 2018, 09:40
Bericht 666 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
disneyzot schreef:
Ofwel heeft looopings dat (moedwillig?) verkeerd verstaan of heeft men dat verkeerd uitgelegd.
Een verzakte fundering tast de stabiliteit aan van het gebouw;dus zeker in disney zou het probleem direct moeten verholpen worden (hetgeen meer dan 2 maanden zou duren mede door uitwendige graafwerken enzo ) en de atttractie direct sluiten voor de veiligheid.

Ik denk eerder dat het chapeproblemen zijn of de eindafwerking van de betonplaat waardoor de karretjes problemen ondervinden.

Zou mogelijk kunnen zijn , hopelijk snel verholpen

Wo 23 Mei 2018, 09:52
Bericht 667 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
disneyzot schreef:

Ik heb de live uitzending gezien en spreek Frans. Er is niets verkeerd verstaan of uitgelegd. ;)

Afbeelding

Wo 23 Mei 2018, 11:14
Bericht 668 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Het is idd duidelijk gezegd dat de vloer vervangen moet worden, dat voel je ook al een tijdje in de attractie, dat er precies 'groeven' op de grond zijn van altijd dezelfde route te nemen...
Een vloer vervangen klinkt niet als grote werken die lang duren, maar in die attractie zit de volledige technologie van de rit in die vloer vermoed ik, het is een trackless ride, dus zo simpel zal het allemaal wel niet te fixen zijn.

Ik vind het erg positief dat het snel aangepakt wordt, ben er blij mee.
Het is enkel jammer dat het nogal laatdag geanonceerd werd, want nu hebben al veel mensen hun bezoek voor die periode geboekt.
Ik vermoed dat de fabrikant plots een vrije plaats in de agenda had, en dat Disney die plaats direct geboekt heeft om de attractie niet verder te laten slijten en de schade.in te perken.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Afbeelding

Do 24 Mei 2018, 07:44
Bericht 669 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik zeg gewoon dat het onmogelijk een verzakte fundering (wat looopings beweerd) kan zijn omdat dat een serieus veiligheidsrisico is om de attractie nog 2 maand te laten draaien.

judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D

Do 24 Mei 2018, 08:20
Bericht 670 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Ratatouille: The Adventure - Onride

Afbeelding
Afbeelding

Di 19 Jun 2018, 18:44
Bericht 671 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:

Mooie video dank voor het plaatsen ervan.
Ik begrijp niet waarom ze die renovatie dan niet onmiddelijk aanpakken en eerst na de zomer (hoogseizoen) :?: :?:

Wo 20 Jun 2018, 07:48
Bericht 672 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
marc schreef:
Prins Adam schreef:

Mooie video dank voor het plaatsen ervan.
Ik begrijp niet waarom ze die renovatie dan niet onmiddelijk aanpakken en eerst na de zomer (hoogseizoen) :?: :?:

Hoogst waarschijnlijk planning? Van de reperateur, technici, bouwers enz enz enz. Ik weet niet hoeveel van die mensen bij dlp werken? hoogst waarschijnlijk zijn het externe partijen.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Wo 20 Jun 2018, 08:04
Bericht 673 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Daar zul je wel zeker gelijk in hebben , maar het valt wel op dat dit eerst gebeurt na het zomerseizoen en niet onmiddellijk. Dus denk ik dat de schade misschien toch wel niet zo groot is :?: :?: :?:

Wo 20 Jun 2018, 08:11
Bericht 674 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
De schade is duidelijk merkbaar als je in de attractie zit, maar mss hebben ze in Frankrijk ook bouwverlof waar ze zich aan moeten houden, of moet er nog iets van technologie gemaakt worden,...

Maar daarnaast : Het is toch logisch dat renovaties zoveel mogelijk in het laagseizoen gebeuren, daarom heet het ook 'laag' seizoen: de bezoekersaantallen waarop de sluiting impact heeft zijn veel lager in die periodes.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Afbeelding

Ma 09 Jul 2018, 18:50
Bericht 675 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 691 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende