Het WDS kleine verbouwingstopic

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Mensen doe effe rustig.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Prins Adam schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
marc schreefCOLONIs er echt nog niets bekend wat er daar dan in de plaats gaat komen :?: :?:
Het is al een jaar bekend wat daar in de plaats gaat komen...
Deze opmerking hoeft niet Nikki. Je moet niet steeds mensen persoonlijk aan te pakken!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Wat is er persoonlijks aan aangeven dat het al een jaar bekend is?
Dat is ook zo.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Ja klopt maar dat maakt toch niet uit.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Wat is er persoonlijks aan aangeven dat het al een jaar bekend is?
Dat is ook zo.[/quote]

Als dat zo is oké , kun je dan a.u.b. ook eens vermelden wat het dan juist gaat zijn of kan dat niet ?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

marc schreefCOLON Als dat zo is oké , kun je dan a.u.b. ook eens vermelden wat het dan juist gaat zijn of kan dat niet ?
Als je 1 pagina terug zou lezen, weet je het antwoord ;) Een Marvel show.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Sorry dat ik off topic ga: Na deze week 9 jaar forumlid te zijn vraag ik me iets af
Ben ik de enige die de negatieve toon op het forum echt beu is?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Maria-Anna schreefCOLONSorry dat ik off topic ga: Na deze week 9 jaar forumlid te zijn vraag ik me iets af Afbeelding
Ben ik de enige die de negatieve toon op het forum echt beu is?
Nee wijzelf zijn het ook beu... maar sommige snappen het blijkbaar niet. Als je alleen negatieve commentaar hebt hoeft die niet hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Maria-Anna schreefCOLONSorry dat ik off topic ga: Na deze week 9 jaar forumlid te zijn vraag ik me iets af Afbeelding
Ben ik de enige die de negatieve toon op het forum echt beu is?
VOLLEDIG mee eens! Mooi verwoord trouwens. :) Kwestie van de positiviteit aan te zwengelen :).
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik reageer al niet meer veel op andere topics, omdat ik het negatieve ook zat ben...
Als je niets leuks te zeggen hebt, hou dan je mond: Dat probeer ik zelf toe te passen. En wordt ook een beetje zat als men iets vraagt, er geen antwoord wordt te geven op die vraag, maar er wordt gezegt dat het al een tijd bekend is. Kan me heel goed voorstellen dat anderen niets meer durven te vragen hierdoor! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om 20+ pagina's door te bladeren om een antwoord te vinden. Een forum is er om vragen te stellen toch?


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Nu wil ik niet heel veel zeggen maar het op blijven rakelen al de sfeer er niet veel beter op maken vrees ik.

Een forum is indd om vragen te stellen maar jeetje men kan ook zelf eens de zoekfunctie proberen toch?!....het is nu niet dat er geen nieuws over is geweest dat er een marvel show zou komen!!

Ik geloof dat de dame in kwestie hierboven toch een poging deed om vriendelijker over te komen met een antwoord gewoon te geven nee ik trek geen partij voor haar( noem mij maar zwitserland). Vind de heer in deze ook niet al te positief!!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.

En daarmee ist wel gezegd, denk dat duidelijk is zo.
Gaan we nu proberen als grote mensen overeen komen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Toulouse schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLONSorry dat ik off topic ga: Na deze week 9 jaar forumlid te zijn vraag ik me iets af Afbeelding
Ben ik de enige die de negatieve toon op het forum echt beu is?
VOLLEDIG mee eens! Mooi verwoord trouwens. :) Kwestie van de positiviteit aan te zwengelen :).
dank je
yolayo schreefCOLON Ik geloof dat de dame in kwestie hierboven toch een poging deed om vriendelijker over te komen met een antwoord gewoon te geven nee ik trek geen partij voor haar
Ik had het niet over deze ene post, ik heb het over een gevoel dat ik vaker krijg als ik antwoorden van bepaalde leden lees. Dit gevoel kan ik omschrijven als onbehaaglijk. Ik ervaar deze antwoorden als niet respectvol, arrogant, pretentieus en komen op mij veelal nogal onnozel over. Vooral als ik antwoorden lees die met veel poeha geschreven zijn en dan ook nog de plank volledig misslaan.
Bijvoorbeeld zag ik laatst voorbij komen hoe men CM worden kan in WDW. Op die twéé manieren die werden genoemd. Mijn dochter is CM in WDW en heeft een heel ander traject afgelegd om daar te komen. Ik zal dan echt niet in mijn hoofd halen om dat dan te posten, ik heb geen zin in een negatief antwoord dat ik met grote zekerheid kan verwachten. Ik zou misschien in de verleiding komen om ook weer op een bepaalde manier te antwoorden. Maar ik ga dit liever uit de weg anders verlaag ik me ook tot een niveau van communicatie waar ik me aan stoor. Jammer dat er niet vrij gepost kan worden door toedoen van enkele 'storende factoren' op het forum. Tenslotte nogmaals een compliment naar alle beheerders en leden die het wel gezellig weten te houden.
Nu ga ik maar weer on topic: ik ben geen Marvel fan maar toch benieuwd.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik denk dat het ook een verhaal is wat je langs 2 kanten moet bekijken... Je bent online aan het communiceren waardoor intonatie algauw weg komt te vallen, wat al snel voor misverstanden kan zorgen. In plaats van er van uit te gaan dat mensen het altijd slecht of beledigend bedoelen, kan je dan ook eens proberen in je hoofd een andere intonatie achter een letterlijk getypte zin te plaatsen. Mogelijk kan het zo al een pak positiever overkomen en was de opmerking van de andere persoon helemaal niet zo slecht bedoeld als het in eerste instantie overkwam.
Anderzijds begrijp ik ook wel dat er frustratie komt te zitten als er tig keer dezelfde vraag gesteld wordt. Als dit iets is wat recent niet meer aan bod gekomen is, dan is dat zeer begrijpelijk. Ik verwacht niet dat mensen een heel topic van 20 of meer pagina's gaan doorspitten, maar als het antwoord op diezelfde vraag 1 pagina terug gegeven is dan ligt dat in mijn ogen wel anders. Dan komt het toch ook wel een beetje over als luiheid en denk ik ook vaak van komaan, het staat letterlijk 2 posts hierboven, je kan toch wel een béétje moeite doen om zelf te zoeken... Ook altijd handig is de zoekfunctie, ook voor topics van 20 pagina's die je dan niet moet doorspitten maar waar het antwoord op je vraag even goed al gegeven kan zijn. ;)
Het is geven en nemen, je zit met veel mensen op 1 forum en dat kan niet anders dan dat alle meningen en ideeën onderling hemelsbreed gaan verschillen.

Enfin soit, ontopic: jippie Marvel! Al ben ik persoonlijk meer Star Wars fan, maar dat zal er in de toekomst ook nog wel genoeg aankomen. :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Het is denk ik ook wel de manier waarop je het brengt. Maar goed, communicatie is een vak apart.

Fijn dat het nu allemaal gezegd is. Graag de volgende keer wat meer rekening houden met elkaar.

Laten we weer lekker ontopic.

Even spieken wat er precies komt dan. Marvel klinkt wat mij betreft al leuk!!!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

afbakening rond het voormalige Cinemagique gebouw met aankondigingen voor Marvel Super Heroes seizoen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar