Crush's Coaster

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Crush's Coaster®
Draai, duik en vecht tegen de stroom in deze attractie vol avontuur.

Afbeelding

Crush's Coaster: Op zoek naar spanning in de oceaan
Ga mee met Crush en zijn vrienden in Toon Studio®, waar het verhaal van de Disney•Pixar-film 'Finding Nemo' is aangespoeld. En als je de haven van Sydney gezien hebt, klim je in een schildpadschild en bereid je je voor op een rit langs gedenkwaardige momenten uit de film.


Hou je goed vast want je schild duikt de zee in en begint aan zijn fantastische reis. Eerst ga je naar het Great Barrier Rif waar je begroet wordt door Nemo, Squirt en andere bekende gezichten. Maar je kunt niet lang van de rust genieten want je duikt nog dieper de allerdiepste diepte in waar een gezonken duikboot ligt, omgeven door enge lichtgevende vissen, kwallen en haaien. Gevaar ligt op de loer, maar gelukkig trekt de sterke Australische stroming je net op tijd mee terug naar de haven van Sydney waar je met veel gejuich wordt ontvangen.

Help Crush zoveel mogelijk zeesterren te vangen en obstakels te ontwijken om zo de beste surfer van de Oost Australische Golfstroom te worden. Dit spel is gratis beschikbaar in de wachtrij van Crush's Coaster®. Er is gratis Wifi, dus je kunt het spel in de browser van je smartphone of tablet spelen.

Walt Disney Studios® Park
Toon Studio
Minimumlengte
1,07 m
Leeftijden
Kinderen, Jonge tieners, Tieners, Volwassenen

Single Rider Service

Afbeelding

Toegankelijkheid & andere informatie

Geschikt voor blinde gasten
Geschikt voor gasten die lijden aan een uitputtende ziekte
Geschikt voor gasten die niet lang kunnen staan
Geschikt voor gasten met autisme
Geschikt voor gasten met een amputatie
Geschikt voor gasten met een ziekte
Geschikt voor gasten met leerproblemen
Geschikt voor slechthorende gasten
Geschikt voor verstandelijk gehandicapte gasten
Geschikt voor visueel gehandicapte gasten
Moet in staat zijn om te lopen
Moet in staat zijn om treden te betreden
Overstappen vanaf rolstoel of ECV vereist
Vanwege het type attractie zijn hulphonden niet toegestaan.

Interesses

Extreme Sensaties, Niet te missen, Single Rider Service

Gastenbeleid

WAARSCHUWING!
Uit veiligheidsoverwegingen dien je in goede gezondheid te zijn, geen hoge bloeddruk, hart-, rug- of nekklachten te hebben, geen last te hebben van wagenziekte of andere beperkingen die door deze attractie zouden kunnen verergeren.
Gasten moeten groter zijn dan 107 cm om deze attractie te mogen doen.
Gezien de aard van deze attractie, worden gasten verzocht zich te wenden tot een Cast Member om meer informatie te verkrijgen.
Gasten met leermoeilijkheden, met een verstandelijke handicap, gedragsstoornissen of autisme worden als groep toegelaten in de attractie mits aanwezigheid van minstens 1 begeleider : 1
Deze attractie is verboden voor zwangere vrouwen.
Toestemming voor toegang tot de attractie is afhankelijk van de soort beperking. Gasten worden gevraagd dit te controleren met een Cast Member in City Hall of Studio Services.

The making of Crush'Coaster
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Blijft altijd leuk zo'n kijkje in de "keuken". :thumbs:
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Geweldig om te zien. :thumbs:
Anjuul
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2010, 15:32

Leuk om te zien! En er zit nog een hidden Mickey in ook op 2:29 :mickey2:
I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter. - Walt Disney
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Ook al zo'n leuk filmpje!
Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Anjuul @ ma 24 jan, 2011 10:28 schreefCOLONLeuk om te zien! En er zit nog een hidden Mickey in ook op 2:29 :mickey2:
mag je me die toch vertellen want ik zie hem niet
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Anjuul
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2010, 15:32

paterdave2 @ di 25 jan, 2011 18:24 schreefCOLON
Anjuul @ ma 24 jan, 2011 10:28 schreefCOLONLeuk om te zien! En er zit nog een hidden Mickey in ook op 2:29 :mickey2:
mag je me die toch vertellen want ik zie hem niet

Vanaf 2:28 zie je hem linksonder
I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter. - Walt Disney
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Anjuul @ wo 26 jan, 2011 00:05 schreefCOLON
paterdave2 @ di 25 jan, 2011 18:24 schreefCOLON
Anjuul @ ma 24 jan, 2011 10:28 schreefCOLONLeuk om te zien! En er zit nog een hidden Mickey in ook op 2:29 :mickey2:
mag je me die toch vertellen want ik zie hem niet

Vanaf 2:28 zie je hem linksonder

Thanks want ik zag hem echt niet maar snap nu waarom.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Wilmama
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 10:13

Ik ben nog nooit in de Crush Coaster geweest. De eerste keer was onze oudste overigens net lang genoeg. Toen was de lengte 104 cm. Volgens mij is dat later 'opgetrokken' naar 110 cm? Kan dat? Bovendien was het toen ook al zo druk.

De tweede en derde keer dat we er waren, was het ook zo vreselijk lang wachten, dat we het niet hebben gedaan. Ik ben wel heel benieuwd. Wat is de beste tijd om aan te sluiten in de rij? Direct bij opening zeker? Nog andere opties?

Wat is jullie visie: Kan het voor kinderen van 5 en 6 jaar oud? Gaat het niet te hard? Het zijn geen helden hoor. Big Thunder Mountain vinden ze behoorlijk spannend. Dat zit 'm vooral in het eerste stuk: eerst het donker en dan het kabaal als je omhoog gaat. :roll: Maar goed... ze moeten er even doorheen he?! Papa en mama vinden het leuk, dus ze moeten maar mee. :oops:
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Wilmama @ di apr 12, 2011 10:06 pm schreefCOLON Wat is jullie visie: Kan het voor kinderen van 5 en 6 jaar oud? Gaat het niet te hard? Het zijn geen helden hoor. Big Thunder Mountain vinden ze behoorlijk spannend. Dat zit 'm vooral in het eerste stuk: eerst het donker en dan het kabaal als je omhoog gaat. :roll: Maar goed... ze moeten er even doorheen he?! Papa en mama vinden het leuk, dus ze moeten maar mee. :oops:
Als ze juist het donkere eng vinden dan is Crush Coaster niet de ideale achtbaan, deze is volledig in het donker!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Wezz @ di apr 12, 2011 9:10 pm schreefCOLON
Wilmama @ di apr 12, 2011 10:06 pm schreefCOLON Wat is jullie visie: Kan het voor kinderen van 5 en 6 jaar oud? Gaat het niet te hard? Het zijn geen helden hoor. Big Thunder Mountain vinden ze behoorlijk spannend. Dat zit 'm vooral in het eerste stuk: eerst het donker en dan het kabaal als je omhoog gaat. :roll: Maar goed... ze moeten er even doorheen he?! Papa en mama vinden het leuk, dus ze moeten maar mee. :oops:
Als ze juist het donkere eng vinden dan is Crush Coaster niet de ideale achtbaan, deze is volledig in het donker!
Bovendien gaat hij ook wel behoorlijk hard en heb je de kans dat je hem achteruit doet, dat ligt eraan in welke helft van het "karretje" je gaat zitten.
christiaan
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2011, 19:02

hallo

ik ben op zoek naar de sound's / effect´s van het station van deze attractie voor een simulatie die ik heb

groetjes christiaan
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Mariek-e schreefCOLON@Prins Adam, is er al meer bekend over de sluiting van Crush's Coaster?

Crush's Coaster is weer open.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Sinds vorige week testen ze terug, nu al voor de derde keer, een single riders acces bij Crush's Coaster. Deze test loopt nog tot en met zaterdag!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

DisneylandBerry (@DisneylandBerry)

07-01-14 11:14
Crush's Coaster will be closed from 17 March for many weeks for an extension of the main queue and the creation of a single rider line
Vanaf 17 maart sluit Crush Coaster voor een onderhoudsbeurt, en volgens bovenstaande tweet zal ook de wachtrij worden aangepakt. De rij buiten wordt verlengd en er komt een single riders line!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar