The Twilight Zone Tower of Terror

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

10 Things You Didn't Know About The Tower Of Terror



Bron : WhatCulture youtube
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
MinoKB
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 17:35

Miss Ariel schreefCOLON10 Things You Didn't Know About The Tower Of Terror



Bron : WhatCulture youtube
een aantal punten wist ik al al, sommige vind ik wat ver gezocht Afbeeldingblijft leuk om te zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Lars1978 schreefCOLONIn het filmpje wordt steeds gesproken over de "fifth-dimension".... maar het is toch de "quatrième dimension" en dus 4, niet 5 ........?

In de originele serie wordt ook wel over de 5th dimension gesproken

Rob Serling: There is a fifth dimension beyond that which is known to man. It is a dimension as vast as space and as timeless as infinity. It is the middle ground between light and shadow, between science and superstition, and it lies between the pit of man's fears and the summit of his knowledge. This is the dimension of imagination. It is an area which we call the Twilight Zone.

conclusie: Fransmannen kunnen niet vertalen :D maar begrijp wel de verwarring, onze wereld is driedimensionaal, met als gevolg dat de Twilight zone dan wel de 4de dimensie moest zijn.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ook in de folder staat 4e dimensie vermeld... (zag het net toevallig staan)...Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

disneyzot schreefCOLONOver de 5de dimensie ,er is maar 1 tot die de 5de dimensie heeft ,en dat is gewoon het karretje dat een voirwaartse beweging naar de lift heeft ,in alle andere versies hebben ze dit weggelaten wegens capaciteit en storingsgevoelig.
ik denk niet dat een horizontale of verticale beweging een andere dimensie is :P het is wel zo dat in Florida je inderdaad een heel eind horizontaal gaat en zo in een andere liftschacht terecht komt. Voor Californië en later Parijs hebben ze dit eruit gelaten omdat dit inderdaad voor veel storingen zorgde. beetje jammer, want dit was echt onwijs gaaf
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Stitch87 schreefCOLONIn Parijs gaat het karretje toch ook een stukje naar achter horizontaal om dan omhoog te gaan?

Ja dat klopt, maar in Orlando ga je echt helemaal door de gangen van het hotel voorwaarts waarbij je de beelden van de pre-show ziet verschijnen.



geweldige on-ride
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Japperboy schreefCOLON
disneyzot schreefCOLONOver de 5de dimensie ,er is maar 1 tot die de 5de dimensie heeft ,en dat is gewoon het karretje dat een voirwaartse beweging naar de lift heeft ,in alle andere versies hebben ze dit weggelaten wegens capaciteit en storingsgevoelig.
ik denk niet dat een horizontale of verticale beweging een andere dimensie is :P het is wel zo dat in Florida je inderdaad een heel eind horizontaal gaat en zo in een andere liftschacht terecht komt. Voor Californië en later Parijs hebben ze dit eruit gelaten omdat dit inderdaad voor veel storingen zorgde. beetje jammer, want dit was echt onwijs gaaf
Wel deze site legt het beter uit ;) http://towersecrets.com/tower-of-terror ... ene-works/
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Volgens ed92 zal ToT nog 10 maanden operationeel zijn om dan te sluiten en omgevormd te worden naar mission breakout.

Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

disneyzot schreefCOLONVolgens ed92 zal ToT nog 10 maanden operationeel zijn om dan te sluiten en omgevormd te worden naar mission breakout.

ToT sluit van september 2018 tot maart 2019

Afbeelding
heb je berichtje klein beetje aangepast met toevoeging van foto. Bedankt voor je toevoeging aan het forum! :D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

paterdave2 schreefCOLONIk geloof er weinig van. Ja het zal wel een keer gebeuren. Maar dan eerder gok ik bij het uitbrengen van een deel 3 ofzo.
Ze zullen eerder het park verder uitbreiden en dan pas zo een grote aanpassing doen (hoop/Gok ik)
ED92 heeft wel vaker dingen geroepen die niet uitkwamen. (ook een aantal geloof ik die wel klopte hoor)
In mei 2019 komt avengers invinity war deel 2 uit en daar zitten ook de guardians in en als cinemagique ook een marvel show krijgt kan het wel kloppen en zal waarschijnlijk het linkse deel van de studios helemaal veranderen naar marvel. Het is ook goedkoper om een layover te doen op een bestaande attractie dan om uit te breiden. Ik zie marvel en star wars liever niet in een disney park zodus vind ik dit spijtig nieuws,als het waar is.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Il était une fois à Disneyland Paris - The Hollywood Tower Hotel - Êtes-vous superstitieux ?

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een stukje geschiedenis van 'The Twilight Zone Tower of Terror'

Afbeelding

Toen de eerste ideeën rond de Tower of Terror op tafel gelegd werden .
Zouden ze origineel een attractie bouwen rond 'Young Frankenstein' .
Deze attractie zou net zoals de film eng en grappig tegelijk zijn .
En de ride zou zich afspelen in een middeleeuws dorpje .


Maar al snel bedacht Disney samen met Mel Brooks een verhaal rond een vervloekt hotel .
Tijdens deze ideeën ronde kwam er ook een idee langs om daad werkelijk kamers te maken in het hotel .
In dit idee was het dus mogelijk om werkelijk in het hotel te blijven slapen .

Na een tijdje verdween Mel Brooks uit het team met zijn verhaal .
Maar bij Disney besloten ze het verhaal rond een vervloekt hotel te gebruiken .
Inplaats van Mel Brooks verhalen kozen ze nu voor het 'Twilight Zone' thema .
Dit thema vind je vooral terug in de wachtrijen van de attractie .

Ondanks het fijt dat de attractie niet volledig de verhaallijn volgt van een Twilight Zone aflevering .
Is het verhaal het meest vergelijkbaar met 'Little Girl Lost' . Hierin verdwijnt een jong meisje in een andere dimensie .

De rit in Amerika is gedurende de vele jaren verschillende keren veranderd.
Tijdens het openings jaar was er maar één drop tijdens de rit .
De volgend jaren kwamen er meer en meer drops binnen de rit .
En sinds een paar jaar is er een systeem in werking waarbij je als gast nooit dezelfde rit hebt .

Foto is van : neatorama.com
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

The Duck Rider schreefCOLONDenk het niet als ze de naam Twilight weg willen moeten zo ook wat doen aan de wachtrij en het voorfilmpje dus kortom nog minder attracties voor de studios
Ehm vooralsnog blijft de naam Twilight Zone Tower of Terror gewoon bestaan in Disneyland Paris.
En zelfs als dat zou veranderen, wordt gewoon de thematisering anders.
Wachtrij blijft met andere aankleding. De eerste kamer blijft maar met een ander filmpje.
Wanneer het moment komt dat de ToT een andere thematisering krijgt, blijft alles hetzelfde. Behalve de thematisering.

En ja, tijdens de werkzaamheden blijft de Tower of Terror gewoon open. Al dan niet aangepast.
Het Mission Breakout idee is terug op de planken geschoven.
Het wordt een gewone renovatie.

"Tower of Terror scaffolding and themed tarp expected from May 21 to fix and renovate the facade.. to its original state.
Attraction should not fully close, but disruptions expected until completion in March ‘19.
No word on a storyline update, Mission Breakout shelved for now!"


Bron: ED92
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

5 April 2008 was het persevent van de Twilight Zone Tower of Terror in Disneyland Paris





Gelukkige 10e verjaardag ToT! meer over het speciale event vorige week, klik hier
De tower of Terror in Disneyland Paris opende al voor het grote publiek op 22 december 2007
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

10 jaar The Twilight Zone Tower of Terror in Disneyland Paris



Abonneer je hier op het kanaal van Café Mickey
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar