[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Lol, echt? Omg, als ik aan iron man denk dan schiet black sabbath spontaan in mijn hoofd. En moet idd wel toegeven dat het al ruim 5j geleden is dat ik er een film van zag en dat mijn geheugen de laatste jaren een zeef is geworden :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Deze versie zou uit mijn jeugd komen :D

Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

D-Tekenaar schreefCOLONDeze versie zou uit mijn jeugd komen :D

:thumbs:
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

:lol: Vreselijk!! :lol:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Hahaha, hier doet er 1 spontaan mee. Dus...
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Mouseketeer schreefCOLON
FrozenOlaf schreefCOLONWanneer gaat aerosmith nu eigenlijk dicht want eerst had ik gelezen dat hij in mei 2018 dicht ging en nu heb ik gelezen dat het maar in januari 2019 gaat zijn.
In mei voor regulier onderhoud.
Einde van het jaar permanent.
Ok bedankt voor de verduidelijking
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mouseketeer schreefCOLON
FrozenOlaf schreefCOLONWanneer gaat aerosmith nu eigenlijk dicht want eerst had ik gelezen dat hij in mei 2018 dicht ging en nu heb ik gelezen dat het maar in januari 2019 gaat zijn.
In mei voor regulier onderhoud.
Einde van het jaar permanent.
En hoelang gaat hij dan dicht voor de ombouw ,of is dat nog niet bekend :?: :?: :?: :?:
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

marc schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
FrozenOlaf schreefCOLONWanneer gaat aerosmith nu eigenlijk dicht want eerst had ik gelezen dat hij in mei 2018 dicht ging en nu heb ik gelezen dat het maar in januari 2019 gaat zijn.
In mei voor regulier onderhoud.
Einde van het jaar permanent.
En hoelang gaat hij dan dicht voor de ombouw ,of is dat nog niet bekend :?: :?: :?: :?:
Volgens de laatste berichten vanuit Disney zelf, gaat 'ie in 2020 open.
Dus dat wordt een behoorlijke tijd ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Volgens de laatste berichten vanuit Disney zelf, gaat 'ie in 2020 open.
Dus dat wordt een behoorlijke tijd ;)[/quote]

Dus als ik het goed begrijp en/of lees gaat hij einde 2018 begin 2019 voor één gans jaar dicht.
Sorry dat ik dit schrijf en dit is mijn eigen mening , maar ik vind dit echt een schande een zo lange sluiting :evil:
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik snap dat een jaar lang is, maar liever een jaar dicht en dan alles grondig aanpakken, zodat het een waanzinnig gethematiseerde attractie wordt, dan half werk. Maar ja, dat is dan weer mijn mening. Definitieve data zijn ook nog niet bekend.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Amaris schreefCOLONIk snap dat een jaar lang is, maar liever een jaar dicht en dan alles grondig aanpakken, zodat het een waanzinnig gethematiseerde attractie wordt, dan half werk. Maar ja, dat is dan weer mijn mening. Definitieve data zijn ook nog niet bekend.
Dat het goed moet gedaan worden zodat het goed is en wordt en geen prutswerk begrijp ik helemaal.
Maar bij Disney duurt dat blijkbaar altijd één gans jaar of toch bijna , terwijl het elders soms veel sneller kan en dat begrijp ik niet. En maar goed dat we allemaal een eigen mening hebben.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Amaris schreefCOLONIk snap dat een jaar lang is, maar liever een jaar dicht en dan alles grondig aanpakken, zodat het een waanzinnig gethematiseerde attractie wordt, dan half werk. Maar ja, dat is dan weer mijn mening. Definitieve data zijn ook nog niet bekend.
Dat het goed moet gedaan worden zodat het goed is en wordt en geen prutswerk begrijp ik helemaal.
Maar bij Disney duurt dat blijkbaar altijd één gans jaar of toch bijna , terwijl het elders soms veel sneller kan en dat begrijp ik niet. En maar goed dat we allemaal een eigen mening hebben.
Moet je me toch eens opnoemen welk park er dan nog op minder dan 1 jaar een achtbaan in een loods gelegen volledig gaat herthemen?
De éne helft waagt er zich gewoon niet aan, nog een ander deel doet gewoon niet aan theming (Efteling die een oude baan met standaard layout vervangt met opnieuw exact dezelfde staat-reeds-klaar-in-de-fabriek-layout *kuch*) en de andere helft die zich er misschien aan zou wagen en effectief aan doorgewinterde theming doet zou er niet veel sneller mee klaar zijn... Ten eerste zitten ze met een voorkant die nog steeds in een 365 dagen per jaar toegankelijk park gelegen is dus kunnen ze niet eventjes heel die zone rondom gaan platbuldozeren of het daar volzetten met kranen, hoogtewerkers en noem maar op. Ten tweede is de baan indoor gelegen en moet de baan behouden blijven, ik wil niet weten HOE ze sommige van die decoratie elementen gaan moeten plaatsen met zo'n baan die daarbij enorm in de weg zit en de restricties van muren en een plafond rondom. Dat is echt niet eventjes op een paar weken gepiept en al zeker geen sinecure...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLON
marc schreefCOLON
Amaris schreefCOLONIk snap dat een jaar lang is, maar liever een jaar dicht en dan alles grondig aanpakken, zodat het een waanzinnig gethematiseerde attractie wordt, dan half werk. Maar ja, dat is dan weer mijn mening. Definitieve data zijn ook nog niet bekend.
Dat het goed moet gedaan worden zodat het goed is en wordt en geen prutswerk begrijp ik helemaal.
Maar bij Disney duurt dat blijkbaar altijd één gans jaar of toch bijna , terwijl het elders soms veel sneller kan en dat begrijp ik niet. En maar goed dat we allemaal een eigen mening hebben.
Moet je me toch eens opnoemen welk park er dan nog op minder dan 1 jaar een achtbaan in een loods gelegen volledig gaat herthemen?
De éne helft waagt er zich gewoon niet aan, nog een ander deel doet gewoon niet aan theming (Efteling die een oude baan met standaard layout vervangt met opnieuw exact dezelfde staat-reeds-klaar-in-de-fabriek-layout *kuch*) en de andere helft die zich er misschien aan zou wagen en effectief aan doorgewinterde theming doet zou er niet veel sneller mee klaar zijn... Ten eerste zitten ze met een voorkant die nog steeds in een 365 dagen per jaar toegankelijk park gelegen is dus kunnen ze niet eventjes heel die zone rondom gaan platbuldozeren of het daar volzetten met kranen, hoogtewerkers en noem maar op. Ten tweede is de baan indoor gelegen en moet de baan behouden blijven, ik wil niet weten HOE ze sommige van die decoratie elementen gaan moeten plaatsen met zo'n baan die daarbij enorm in de weg zit en de restricties van muren en een plafond rondom. Dat is echt niet eventjes op een paar weken gepiept en al zeker geen sinecure...
Leer eerst eens lezen ik heb er duidelijk bijgeschreven dat dit mijn persoonlijke mening is en jij valt mij daar nu weer op aan en dit is al meermaals gebeurd door jou
Ik mag toch ook een mening hebben en nogmaals ik ben een disneyfan en geen disneyslaaf , willen we het daarbij laten en ieders mening respecteren en elkaar niet voor schut zetten
Als men deze berichten wil verwijderen doe dit dan gerust
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

jongens jongens ... we zullen wel zien wanneer de coaster dicht gaat .
En hoe lang de refurb duurt .....
Denk allemaal maar dat we er alleen maar goed gaan uitkomen .
Iron Man is een prachtig thema .
En oke het is misschien maar een likje verf hier en daar .
Maar toch gaan heel veel fans van marvel in de wolken zijn .
En voor ons Disney fans is het toch ook geweldig dat ons meest favoriete plek weer gaat stralen .
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Leer eerst eens lezen ik heb er duidelijk bijgeschreven dat dit mijn persoonlijke mening is en jij valt mij daar nu weer op aan en dit is al meermaals gebeurd door jou
Ik mag toch ook een mening hebben en nogmaals ik ben een disneyfan en geen disneyslaaf , willen we het daarbij laten en ieders mening respecteren en elkaar niet voor schut zetten
Als men deze berichten wil verwijderen doe dit dan gerust
Euhm, dit is een DISCUSSIEforum hoor. Jij mag je mening hebben, maar ik dus ook prima de mijne en dus ook niks mis met jouw mening weerleggen, wat ik gewoon op een nette manier gedaan heb. Je hebt het hier over respect, hoeveel respect heb je klaarblijkelijk zelf voor degenen die je mening niet delen? Als je er niet tegen kan dat mensen in DISCUSSIE gaan op een DISCUSSIEforum zit je misschien op de verkeerde plek.
En ja moderators, censuur of verwijder dit maar lekker weer. Want blijkbaar moet je je hier laten aanvallen omdat je een discussieforum gebruikt zoals het moet gebruikt worden en mag daar zelfs geen deftig weerwoord opgegeven worden als je niet zomaar over je heen laat lopen. Afleiden is misschien niet altijd de beste tactiek, misschien liever eens ingaan op het pijnpunt hier dat het wéér dezelfde personen zijn die discussie gaan uitlokken omdat ocharme iemand niet dezelfde mening aka. klaagzang deelt en hier openlijk voor uit komt. Ik post en lees hier minder en minder en dat is met reden. Vooral zeer jammer want ik weet ook dat ik niet de enige ben die door al die negativiteit ipv te gaan reageren en gezellig op een nette, constructieve manier te discuteren gewoon op dat kruisje hier rechts bovenaan zal klikken. Sorry hoor, alle respect naar het hele team hier toe, maar het mag wel eens gezegd worden ook. Sommigen noemen zich "disneyfan" maar doen hier niks anders dan zeuren op elk nieuws wat er gedeeld wordt, en durf dat dan tegenspreken dan ben jij de boosdoener!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar