[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

D-Tekenaar schreefCOLONDeze versie zou uit mijn jeugd komen :D

hahaha super :D same here... top!
When you wish upon a star!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Beste Marc en beste Ona1991

Jullie zijn duidelijk geen 'vriendjes' van elkaar. We hoeven hier uiteraard niet altijd door één deur te kunnen. En we hoeven het ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Maar de wijze waarop jullie elkaar over en weer verwijten maken, vind ik zorgelijk en ongepast om dit hier op dit forum te doen. JA het is een forum ... JA discussie is toegestaan ... Maak er alleen geen persoonlijke vete van, want daar ie niemand bij gebaat. Bovendien is bij zoiets iedereen een verliezer..... Niet alleen jullie twee maar ook iedereen die het leest.

NEE ik ben géén moderator maar een doodgewone gebruiker, net als jullie. En net als jullie gebruik ik dit prachtige forum om onze GEZAMENLIJKE Disneyhobby, kennis en informatie te delen met elkaar. Ik schreef vandaag in een ander topic dit ook reeds, en ik herhaal het hier:
En laten we dat vooral met de beste bedoelingen, zonder enige arrogantie, met respect voor elkaar blijven doen. Er wordt op zogenaamde "social" media nog steeds niet genoeg "sociaal" met elkander omgegaan. Laat dit forum een voorbeeld worden/zijn/blijven hoe dat wél kan.
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Tja wat moet je hier nu nog op zeggen, ik ga een poging doen: ik persoonlijk post hier al niet al te veel meer want de posts worden toch weer verwijderd om vervolgens door een moderator exact hetzelfde opnieuw gepost te worden, erg jammer om te zien dat een heel erg fijn en deugdelijk goed en informatief forum de laatste tijd heel erg veranderd in een forum waar steeds meer onzin posts worden gedaan die niet echt kloppen met de werkelijkheid ( ik heb het dan niet over spelletjes etc maar gewoon posts die feitelijk geen info bevatten of hele slecht kloppende info zoals in het castmember topic de post over het loon. wat werkelijk een lachertje is). Het word dan zoals hier maar weer afgedaan met woorden als we zien wel of dromen mag toch gerust.

Ik ben geen moderator wil het ook niet eens zijn maar ik stoor me er steeds meer en meer aan. Jammer want ik mag de 2 eigenaren zeer graag en is voor mij een reden om mijn profiel nog niet aan de wilgen te hangen maar na bijna 10 jaar lid te zijn haal ik mijn echte kennis niet meer via dit forum maar elders, ik heb niks met posts die ver van de waarheid af staan helaas.

Even terug on topic dan maar

De efteling presteert het om binnen 2 maanden de baan klaar te hebben maar daar zit dan ook geen enkele theming in rond of aan en je hebt met een stel chauvinistische Fransen van doen he/

Ik heb veel liever dat er een jaar dicht gegooid word al dan niet met schuttingen eromheen dan een halve bak coaster die om de haverklap schokt of in stukken staat.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Jullie ook een vrolijk pasen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

Ik zou super blij zijn met het thema rondom een van mijn favoriete Marvel karakters :D ondanks dat ik ook fan ben van Aerosmith.

Ik wacht het rustig af wanneer het dicht gaat, ik ga de 20ste april heen en dus blij dat ik evengoed nog (misschien) een laatste paar ritten kan maken in de huidige Aerosmith sfeer :D

Hoe is het op dit moment voor me zie hoe het gaat worden, en dus niet gebasseerd op concept art of wat dan ook:
wachtrij: werkplaats tony stark, hall of arms.. om vervolgens met iron man mee te vliegen (in door hem speciaal gemaakt vervoersmiddel om personen mee te kunnen nemen op een van zijn avonturen/vluchten
(dit idee heb ik dan weer van de destijds batman avontuur uit warner bros Germany waarin je toegelaten werd tot Bruce Wayne zijn grootste geheim en je mee mocht als gast om Batman in actie te zien)

Ik hoop dat ze dit doormiddel van schermen laten zien gedurende de rit en zowel dus schermen als effecten.

We zullen het zien, heb er in ieder geval veel vertrouwen in :D

P.S: omtrent gesloten attracties en renovatie vind ik het naar mijn mening reuze meevallen, en tja een hek zie ik liever dan een mooie omgeving met ineens een bouwput als doorn in het oog

Groeten Gert
When you wish upon a star!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Tijdens de laatste 2 trips viel de rock n rollercoaster echt tegen, het is niet meer de smooth ride die het normaal is, en de muziek vol storingen en geruis... Dus ik heb mijn afscheid genomen, en ga er waarschijnlijk niet meer op tot na de retheming. Het was een vaste stop op onze (maandelijkse) trips, maar het is niet meer wat het moet zijn

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ik blijf hem fijn vinden , al is hij inderdaad niet meer zo smoot als vroeger
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik blijf hem ook top vinden, qua "smooth" rijden hangt het een beetje af van je locatie in de trein en de rit zelf. Mijn ervaring is dat hoe verder naar voren je zit, hoe "smoother" hij rijdt, mocht dat een tip zijn voor sommigen... Ik ben er absoluut fan van maar ik zie het marvel thema ook wel graag komen. Ik ben absoluut niet tegen nostalgiegevoel en co., sommige attracties daar hangen gewoon herinneringen aan vast als je al een aantal jaren gaat, maar helaas is geen enkele attractie onsterfelijk.
Ik zie dan ook liever dat ze ze een mooie refurb geven en hem in glorie nog enkele jaren rondjes laten rijden, dan da ze hem misschien zouden laten verkommeren en het binnenkort maar een schim is van wat hij ooit geweest is. Aerosmith gaat voor de jeugd van tegenwoordig ook geen belletje meer doen rinkelen, en hoe goed en geweldig ik hun muziek ook vindt, ze moeten daarginds ook een beetje meegaan met de huidige tijdsgeest. Daar wil ik voor alle duidelijkheid niet mee bedoelen da al het originele plaats moet ruimen, maar het is wel logisch dat ze stelselmatig updates gaan geven, zeker aan attracties die qua thema zo generatiegebonden zijn als deze... Ik ga Aerosmith zeker missen en ga nog zoveel mogelijk rondjes meepikken als ik kan vooraleer we afscheid moeten nemen, maar ik kijk ook uit naar een wedergeboorte in Marvel thema. Mits deze goed uitgewerkt wordt, kan dat zeker en vast opnieuw een topper worden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Weet er eigenlijk iemand waarom het een Aerosmith rollercoaster is? Waarom hen? Is het een geldkwestie of zit er echt een link tss met Disney?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Stitch87 schreefCOLONWeet er eigenlijk iemand waarom het een Aerosmith rollercoaster is? Waarom hen? Is het een geldkwestie of zit er echt een link tss met Disney?
Waarom heeft de Tower of Terror een Twilight Zone thema?
Gewoon, omdat het zo is.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Mouseketeer schreefCOLON
Waarom heeft de Tower of Terror een Twilight Zone thema?
Gewoon, omdat het zo is.
Ik wou er geen andere attracties bij betrekken omdat het hier het topic van Aerosmith is. Bij andere attracties stel ik me ook die vraag (tower of terror, armageddon, tram tours, ...) maar dat zijn films dus kan dat mss een link zijn met het studio-thema. Maar gezien Aerosmith een band is kan ik die link niet echt leggen. Dus sorry voor mijn vraag.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Stitch87 schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
Waarom heeft de Tower of Terror een Twilight Zone thema?
Gewoon, omdat het zo is.
Ik wou er geen andere attracties bij betrekken omdat het hier het topic van Aerosmith is. Bij andere attracties stel ik me ook die vraag (tower of terror, armageddon, tram tours, ...) maar dat zijn films dus kan dat mss een link zijn met het studio-thema. Maar gezien Aerosmith een band is kan ik die link niet echt leggen. Dus sorry voor mijn vraag.
wel om even off-topic op je vraag te proberen antwoorden. armageddon is een film uitgebracht door het productiehuis Touchstone pictures en Jerry Bruckheimer Films, dat in bezit is van (je raadt het al) The Walt Disney Company. Net als de film Reign of fire waar je de set ook van ziet tijdens de Studio Tram Tours.

Aerosmith bracht de soundtrack "I Don't Want to Miss a Thing" uit voor de film Armageddon in 1998, wat een instant hit werd. Naar alle waarschijnlijkheid is toen het partnerschap begonnen tussen Aerosmith en Disney, want een jaar later in 1999 was Rock 'n' Roller Coaster Starring Aerosmith in Disney's Hollywood Studio's geboren.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Bedankt voor de verduidelijking :)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Japperboy schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
Waarom heeft de Tower of Terror een Twilight Zone thema?
Gewoon, omdat het zo is.
Ik wou er geen andere attracties bij betrekken omdat het hier het topic van Aerosmith is. Bij andere attracties stel ik me ook die vraag (tower of terror, armageddon, tram tours, ...) maar dat zijn films dus kan dat mss een link zijn met het studio-thema. Maar gezien Aerosmith een band is kan ik die link niet echt leggen. Dus sorry voor mijn vraag.
wel om even off-topic op je vraag te proberen antwoorden. armageddon is een film uitgebracht door het productiehuis Touchstone pictures en Jerry Bruckheimer Films, dat in bezit is van (je raadt het al) The Walt Disney Company. Net als de film Reign of fire waar je de set ook van ziet tijdens de Studio Tram Tours.

Aerosmith bracht de soundtrack "I Don't Want to Miss a Thing" uit voor de film Armageddon in 1998, wat een instant hit werd. Naar alle waarschijnlijkheid is toen het partnerschap begonnen tussen Aerosmith en Disney, want een jaar later in 1999 was Rock 'n' Roller Coaster Starring Aerosmith in Disney's Hollywood Studio's geboren.
Inderdaad dank voor de verduidelijking wist ik hier ook niet en zodus weer iets bijgeleerd :thumbs:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONDeze versie zou uit mijn jeugd komen :D

Wel plezant als je de video bekijkt :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar