Crush's Coaster

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

Ze hebben al eenkeer getest met FP en dat bleek niet echt een succes te zijn, ben erg benieuwd hoe dat nu zal verschillen met 10 jaar geleden. (zie http://www.dlptoday.com/2007/11/07/in-t ... gets-a-no/ of http://www.dlptoday.com/2008/07/30/fast ... nevitable/ voor meer info.

grz

MJ
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Ik vind de single riders rij ook niet echt werken bij Crush, het schiet echt niet op omdat het karretjes van 4 zijn.
To infinity and beyond!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik heb toch al 2x veel plezier gehad van Crush in Single rij! Stond 20 min wachttijd, 20 min later stond ik buiten :)
Je bent zo afhankelijk van wat voor mensen er in de rij staan, zijn er veel met 3, heb je mazzel, zijn er veel met 2 of 4 heb je pech ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Jaco schreefCOLONIk vind de single riders rij ook niet echt werken bij Crush, het schiet echt niet op omdat het karretjes van 4 zijn.
Heb ze in oktober laatstleden uitgetest en ze werkte.
Maar het waren de castmembers die de mensen teken moesten doen als ze mochten instappen , waren het er maar bv. 3 dan moesten zij teken doen naar de single riders line . Meerdere malen heb ik het meegemaakt dat ze er op attent gemaakt moesten worden dat er geen 4 personen waren om in te stappen.
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Mijn ervaring met single rider is juist ook positief. Reguliere rij 55min. Single 35. Uiteindelijk in 20 minuten weer buiten.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Het ligt er ook een beetje aan in welke tijd je gaat. Ik heb tijdens rustige periodes ook wel eens meegemaakt dat ik niet lang hoefde te wachten. Maar als het wat drukker is loopt de tijd al snel op een maakt het niet altijd veel meer uit met de gewone rij.

Bij de ratten werkt het veel beter omdat het karretjes van 6 zijn :)
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Vandaag met een FastPass 'slechts' 25 minuten in de rij gestaan. Exclusief de wachttijd om een FastPass te halen :)
Vlak voor de trap kwamen de rijen samen en werd er om en om een groepje van een man of 10 doorgelaten. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Amaris schreefCOLONVandaag met een FastPass 'slechts' 25 minuten in de rij gestaan. Exclusief de wachttijd om een FastPass te halen :)
Vlak voor de trap kwamen de rijen samen en werd er om en om een groepje van een man of 10 doorgelaten. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Voor deze attractie is er maar 1 oplossing om de wachttijden korter te maken.... een tweede baan!
Er is gewoon veel meer interesse en mensen die erin willen dan dat ze aan kan.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Return of Crush's Coaster The Game op 5 november!

Afbeelding

Gelanceerd in 2014, krijgt de gratis en interactieve mobiele game Crush's Coaster The Game zijn eerste update met een aantal nieuwe functies in het programma. Het doel van het spel is om Crush te helpen de beste surfer te worden van de Oost-Australische stroming door obstakels te vermijden en zo veel mogelijk zeesterren te verzamelen. Doel: het wachten ontspannend maken waarbij gezinnen blijvend een goede tijd kunnen beleven.

 Afbeelding

 Wat zijn de nieuwigheden?

het ontwerp van het spel is herbekeken
er zijn twee moeilijkheidsgraden beschikbaar (gemakkelijk en normaal)

Afbeelding

er is een keuze om te spelen op het touchscreen of in de gyroscoopmodus van de telefoon

Afbeelding

er is het gebruik van een vibrator met compatibele smartphones

Afbeelding

het is mogelijk om 'levens' te verzamelen tijdens het spel en Crush een paar seconden in de 'onoverwinnelijke' modus te plaatsen

Afbeelding

er zijn 3D Crush-animaties bij botsingen met obstakels
de niveaus zijn langer om te bereiken

Afbeelding

het spel is compatibel met retina-displays voor high-definition op smartphones en tablets.

Afbeelding

Wanneer kunnen we spelen?

De game Crush's Coaster zal in november beschikbaar zijn.

 Waar kunnen we spelen?

Het is nu mogelijk om Crush's Coaster door het Walt Disney Studios Park te spelen.


Is het betalend?

Het spel en de Wi-Fi-netwerkverbinding zijn volledig gratis voor alle bezoekers.
 

Kan ik met het Wi-Fi-netwerk op internet surfen?

Ja, nu is wifi beschikbaar in het Walt Disney Studios Park.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar