Moteurs Action Stunt Show Spectacular met McQueen

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Ona1991 schreefCOLON
marc schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIk ben er ook geen superfan van. Fijn om een keer te zien, leuk om nog eens een 2e x doen, na x aantal jaren eens een 3e x en dan genoeg geweest want het is toch altijd hetzelfde en vooral veel gebabbel en weinig actie. Mag zo stilletjes aan wel eens een volledig nieuwe opvolger voor komen.
Daar kun je wel gelijk in hebben met datgene wat je schrijft. Maar een rollercoaster die je één paar maal gedaan hebt daar ga je na menig jaar toch ook niet om vervanging voor vragen.
Maar dat is nu éénmaal ieders eigen mening en maar goed misschien dat die niet altijd dezelfde is :sorc:

Van mij mag hij blijven :thumbs:
Ieder zijn goesting hé ;)
Ik vind de herhalingswaarde van pakweg big thunder mountain of rock & rollercoaster veel hoger liggen dan de stunt show. Begrijp me niet verkeerd; het is geen slechte show, maar ik heb er echt niet zoiets bij van amai, die moet ik echt elke keer gezien hebben. Bij Illuminations heb ik dat bijvoorbeeld wel, die houdt mij veel meer geboeid.
Ja de stuntshow haal maar weg, te duur en bouw daar maar, lekker een avengers darkride van aan de andere kant dat is ook wel duur misschien met die Stuntronics mee doen tot die tijd blijft het misschien de minste grote show van heel Parijs.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Vanwege de verbouwingen in Backlot naar Marvel gebied is de ingang van Moteurs Action Stunt Show sinds gisteren verplaatst.

Je krijgt nu een leuk kijkje backstage tijdens het naar binnen gaan. Maar het nadeel is dat je niet meer halverwege de show kan vertrekken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dank je voor het plaatsen van deze toch zeer mooie foto's van één van mijn geliefde shows :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

waarom is de garage eigenlijk leeg gehaald?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hoogst waarschijnlijk heeft dit alles te maken met werken ( voorbereidingen tot Walt Disney Studio's 2.0 )
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

De garage is leeg gehaald omdat er geen gasten meer passeren en dit pad nu gebruikt wordt voor het leeghalen van Backlot. De garage is verplaatst backstage.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

GlenDisney schreefCOLONDe garage is leeg gehaald omdat er geen gasten meer passeren en dit pad nu gebruikt wordt voor het leeghalen van Backlot. De garage is verplaatst backstage.
Hopelijk niet de voorbode tot slechter nieuws zoals bijvoorbeeld een afschaffing van deze show .
Persoonlijk ging ik altijd graag kijken aan de garage en ik den k dat er zo nog meer mensen zijn.
Want een garage verplaatsen doe je ook niet zomaar op 1 2 3. :sorc:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De kans is groot dat deze show toch een einde gaat kennen wanneer het Marvel gedeelte volledig af is.
Uiteindelijk past hij niet binnen het Marvel verhaal. Maar ben wel zeker dat we er iets moois voor in de plek krijgen :)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONDe kans is groot dat deze show toch een einde gaat kennen wanneer het Marvel gedeelte volledig af is.
Uiteindelijk past hij niet binnen het Marvel verhaal. Maar ben wel zeker dat we er iets moois voor in de plek krijgen :)
Begrijp het A.U.B niet verkeerd maar dan hoeft Marvel voor mij niet , er moeten wel echt veel attracties wijken voor Marvel , Armageddon , Rock 'n rollercoaster en misschien ook nog Moteurs action en meer dan waarschijnlijk ook een ander thema voor het Tower Hotel :cry: :cry: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nee ik snap je heel zeker wel, Er zijn uiteraard ook meer fans van het originele concept.
Zelf ben ik heel exited over het Marvel gedeelte :) En juist dit maakt het wel leuk.
We moeten niet allemaal hetzelfde denken hé :)
Zelf zal ik de Tower in zekere zin ook wel missen.
Maar zoals je weet staat hij nog gewoon op de tekeningen.
Dus zijn toekomst is voorlopig nog gegarandeerd.

Terug on Topic :)
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Wat er momenteel verwacht wordt is dat de show een Marvel thema krijgt tegen 2021 waatbij grote stukken van de show behouden wordt. Daarna gaat het tegen de grond als de eerste fase van expansie af is dus 2027-2028 als er geen ander project voorrang krijgt.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Renault F1 verbaast het publiek bij Disney's
Stunt show


Afbeelding

Het Renault Formula 1-team maakte in het weekend een buitengewone indruk in Disneyland Parijs, tijdens een demonstratierun in de Moteurs ... Action! Stunt Show Spectacular Live-show.

Renault Sport Academy-coureur Anthoine Hubert reed in 2012 een Renault-aangedreven E20 voor de demonstratie en werd vergezeld door drie Suzuki Hayabusa-motoren als de 'schurken' en een paar Yamaha YZ250F off-road motorfietsen die deel uitmaken van de show.

Naast de verrassingsverschijning bij de 14:30 voorstelling op zaterdag waren er onder andere demo-runs bij Disney Village in het resort.

Afbeelding

"Het was zo'n geweldige plek om een ​​F1-auto te besturen," vertelde Formule 2-racer Hubert."Het was mijn eerste keer dat ik in een F1-auto reed hier en natuurlijk mijn eerste keer in Disneyland, dus het waren twee kinderdromen die waar werden. Een dag die ik altijd zal onthouden! "

"Ik was behoorlijk nerveus voor de show omdat ik wist dat ik een nauwkeurig protocol moest respecteren om de show goed te laten verlopen, maar uiteindelijk verliep alles soepel, dus ik was erg blij."

Zijn verrassingsact kwam bijna 23 jaar nadat Damon Hill een Renault-aangedreven Williams F1-auto demonstreerde in het resort na zijn wereldkampioenschapsoverwinning in 1996. Het startte ook een roadshow voor het Renault F1-team dat 15 Franse steden in de stad zal bezoeken tot de Franse Grand Prix op Circuit Paul Ricard op 23 juni.

Afbeelding

Ondanks de verrassing van Renault bij Moteurs ... Action! Stuntshow Spectaculair, werd eerder gespeculeerd dat de show binnenkort zal sluiten.

De zusterattractie - Lights, Motors ... Action! Stunt Show Spectacular in Disney's Hollywood Studios in Florida - sloot al in april 2016, maar een woordvoerder van Disney vertelde DominikWilde.com onlangs dat er geen officiële plannen waren om de Parijse show te sluiten, afgezien van een korte opknapbeurt die vorige maand werd afgerond.

Afbeelding

"We hebben geen officiële sluitingsdatum voor deze show", zei de woordvoerder. "Ik raad u aan om onze website in de gaten te houden voor meer informatie."

Bekijk het optreden van het Renault F1-team in Moteurs Action hieronder:


Afbeelding

Renault en Disney zijn geen vreemden voor elkaar. Jack Aitken reed een Incredibles 2-liveried E20 op het Goodwood Festival of Speed ​​2018.

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Vind het echt HEEL HEEL jammer dat deze show er niet meer zal zijn bij de herop start van DLP.
Desondanks wat er allemaal geschreven wordt zaten de tribunes toch altijd stampvol als er een show ging beginnen.
En sorry maar ik vrees dat het nog enige tijd wachten zal zijn op een nieuwe show of attractie.
:cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar