Moteurs Action Stunt Show Spectacular met McQueen

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Japperboy schreefCOLONBliksem McQueen verwelkomt gasten voor de Moteurs Action Stunt show op zijn nieuwe foto-locatie

Afbeelding

Bron: ED92
Blijkbaar zouden ze de show ook wat veranderen naar wat cars 3 inhoud.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
San172
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2017, 19:48

Ben wel benieuwd of er inderdaad iets gaat veranderen

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Stuntman achter : Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular wil eigen pretpark !!!

Afbeelding

De 87-jarige stuntman 'Rémy Julienne' wil een eigen pretpark starten .
Rémy Julienne werkte mee aan de stuntshow in de Walt Disney studios 'Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular'
En was ook een medewerker van maar liefst zes Bond films . En blockbusters als The Da Vinci Code en Taxi 2 .


Rémy wil zijn park volledig thematiseren rond actiefilms .
En heeft naar eigen zeggen de perfecte locatie gevonden in het noorden van de regio Bourgogne-Franche-Comtr.
momenteel is Rémy nog opzoek naar investeerders die hem willen helpen in zijn idee .

Of de plannen een invloed hebben op de stuntshow in Disneyland Paris .
Is voorlopig niet bekend.

foto is van : JOE.ie
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Stuntman breekt zijn been tijdens Moteurs... Action!

Afbeelding

Tijdens de voorstelling van Moteurs... Action! die gisteren namiddag plaatsvond .
Kwam er een motorrijder ten val toen hij een manoeuvre deed op een lage snelheid .


De man brak zijn scheenbeen en werd met spoed naar een ziekenhuis gebracht .
De voorstelling zelf werd volledig stilgelegd . En de toeschouwers werden gevraagde de tribunes te verlaten .

foto is van : Zoover
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONStuntman breekt zijn been tijdens Moteurs... Action!

Afbeelding

Tijdens de voorstelling van Moteurs... Action! die gisteren namiddag plaatsvond .
Kwam er een motorrijder ten val toen hij een manoeuvre deed op een lage snelheid .


De man brak zijn scheenbeen en werd met spoed naar een ziekenhuis gebracht .
De voorstelling zelf werd volledig stilgelegd . En de toeschouwers werden gevraagde de tribunes te verlaten .

foto is van : Zoover
Hopelijk is het niet al te erg en geneest hij goed en snel :thumbs:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONStuntman achter : Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular wil eigen pretpark !!!

Afbeelding

De 87-jarige stuntman 'Rémy Julienne' wil een eigen pretpark starten .
Rémy Julienne werkte mee aan de stuntshow in de Walt Disney studios 'Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular'
En was ook een medewerker van maar liefst zes Bond films . En blockbusters als The Da Vinci Code en Taxi 2 .


Rémy wil zijn park volledig thematiseren rond actiefilms .
En heeft naar eigen zeggen de perfecte locatie gevonden in het noorden van de regio Bourgogne-Franche-Comtr.
momenteel is Rémy nog opzoek naar investeerders die hem willen helpen in zijn idee .

Of de plannen een invloed hebben op de stuntshow in Disneyland Paris .
Is voorlopig niet bekend.

foto is van : JOE.ie
De show mag van mij nog heel lang blijven en hopelijk heeft boven vermeld feit geen invloed , persoonlijk zou ik niet weten hoe of waarom dit invloed zou kunnen hebben :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De show mag van mij best eens een ander thema/verhaal krijgen. Niet dat ik denk dat het bovenstaande nieuws hier enigszins invloed op heeft, maar ik ben gewoon geen fan val die uitleg bij de stunts. Geef mij liever een verhaal vol met spectaculaire stunts zonder de blablabla achteraf! The avengers zouden hier volgens mij ook perfect kunnen aarden.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

Van Mij mag die gewoon compleet weg staat in de weg en kost te veel geld ga daar achter maar bouwen aan Tron/Captain America of Star Wars Land!!!
whistle thinking :)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Iedereen zijn eigen mening maar voor mij persoonlijk liever geen star wars land.
Laat de stunt show maar blijven zie ze nog altijd even graag als de eerste maal.
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

marc schreefCOLONIedereen zijn eigen mening maar voor mij persoonlijk liever geen star wars land.
Laat de stunt show maar blijven zie ze nog altijd even graag als de eerste maal.
Voor mij hoeft ook geen star wars land maar iets zoals hollywood bergen/een pier mag van mij wel komen hoor water/bergen in de studios een droom die nu nog niet uitkomt
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

De helft van de tijd zit je te wachten tot er iets gebeurt en moet je luisteren naar al dat gezwets. Ze moeten de show drastisch aanpakken of gewoon helemaal weg doen en plaats maken voor iets nieuws!

Maar ieder zo z'n ding ;)
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Van mij moet of mag de show gewoonweg blijven.
Misschien het publiek wat meer erbij betrekken :?: :?:
Denk dat veel mensen die naar het studio's park gaan ook voor de Moteurs Action show gaan , wan de laatste keer dat ik ze gezien heb trok ze toch nog heel veel volk.
Is er op het forum misschien ook iemand die de begin uren van de show weet ,dan kan ik in November aanstaande nog eens gaan kijken , alvast dank :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik ben er ook geen superfan van. Fijn om een keer te zien, leuk om nog eens een 2e x doen, na x aantal jaren eens een 3e x en dan genoeg geweest want het is toch altijd hetzelfde en vooral veel gebabbel en weinig actie. Mag zo stilletjes aan wel eens een volledig nieuwe opvolger voor komen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLONIk ben er ook geen superfan van. Fijn om een keer te zien, leuk om nog eens een 2e x doen, na x aantal jaren eens een 3e x en dan genoeg geweest want het is toch altijd hetzelfde en vooral veel gebabbel en weinig actie. Mag zo stilletjes aan wel eens een volledig nieuwe opvolger voor komen.
Daar kun je wel gelijk in hebben met datgene wat je schrijft. Maar een rollercoaster die je één paar maal gedaan hebt daar ga je na menig jaar toch ook niet om vervanging voor vragen.
Maar dat is nu éénmaal ieders eigen mening en maar goed misschien dat die niet altijd dezelfde is :sorc:

Van mij mag hij blijven :thumbs:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIk ben er ook geen superfan van. Fijn om een keer te zien, leuk om nog eens een 2e x doen, na x aantal jaren eens een 3e x en dan genoeg geweest want het is toch altijd hetzelfde en vooral veel gebabbel en weinig actie. Mag zo stilletjes aan wel eens een volledig nieuwe opvolger voor komen.
Daar kun je wel gelijk in hebben met datgene wat je schrijft. Maar een rollercoaster die je één paar maal gedaan hebt daar ga je na menig jaar toch ook niet om vervanging voor vragen.
Maar dat is nu éénmaal ieders eigen mening en maar goed misschien dat die niet altijd dezelfde is :sorc:

Van mij mag hij blijven :thumbs:
Ieder zijn goesting hé ;)
Ik vind de herhalingswaarde van pakweg big thunder mountain of rock & rollercoaster veel hoger liggen dan de stunt show. Begrijp me niet verkeerd; het is geen slechte show, maar ik heb er echt niet zoiets bij van amai, die moet ik echt elke keer gezien hebben. Bij Illuminations heb ik dat bijvoorbeeld wel, die houdt mij veel meer geboeid.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar