Studio D vervangt Disney Junior - Live on Stage! Lente 2020

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

D-Tekenaar schreefCOLONAlleen al met het Beest zou ik heel blij zijn

Super zoveel foto's jammer van de lege gsm.
Net dan moet zoiets gebeuren

P.S. Even off. topic als iemand weet wanneer en waar ik het Beest kan ontmoeten laat het zeker weten
Met Kerst kwam hij vroeger soms eens uit, in Belle's Kerstdorp. Maar vorig jaar hebben we hem er niet gezien... En normaal gezien met Valentijn komt hij ook met Belle naar buiten (al was dit dit jaar ook niet het geval ;) ).
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nee klopt
Ik ben dit jaar speciaal voor hem naar Disneyland gegaan tijdens Valentijn .
Jammer genoeg niet gezien maar ik had wel een fotootje met Peter Pan en Wendy en die had ik ook nog niet.
Achja ik ben vaak aan dat poortje wat hier beschreven wordt dus blijven hopen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

En Jake!!! :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

De geruchten die er momenteel voor Disney Junior Live on Stage zijn is dat deze zal verdwijnen en misschien dan vervangen word wel zal de show nog paar jaar lopen voor hij verdwijnt. Dit alles zal waarschijnlijk te maken hebben met de make over van de studios en ook de make over van Place des Stars.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Ben er 1x binnen geweest. Moesten snel naar binnen wat de Engelse versie stond op het punt van beginnen. Dus wij snel naar binnen, maar toen keek ik er een beetje verbaast rond...

Bleek ik me vergist te hebben, ik wou namelijk naar Stitch Live, maar had dus het verkeerde poortje genomen...
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Prince Philip schreefCOLONDe geruchten die er momenteel voor Disney Junior Live on Stage zijn is dat deze zal verdwijnen en misschien dan vervangen word wel zal de show nog paar jaar lopen voor hij verdwijnt. Dit alles zal waarschijnlijk te maken hebben met de make over van de studios en ook de make over van Place des Stars.
dat zou mijn dochter erg jammer vinden. ze vindt het geweldig. tijdens de laatste trip 3x gedaan
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Het is een minder populaire attractie nu geworden dit ook omdat het niet geupdate word zoals wel in amerika
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zou er al meer nieuws zijn rond de stopzetting van de show? En komen Sofia en Jake nog altijd langs?
Vroeg mij ook af of je ergens merchandise kunt vinden van hen, bij ons laatste bezoek in maart niets gezien (allé, niet genoeg tijd gehad om echt alles uit te kammen ;) )?
Thx!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ook Disney Junior Live on Stage! Verdwijnt vandaag in het Walt Disney Studios Park.Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ooh Toedels! Op 31-03-2019 namen we afscheid van Disney Junior - Live on stage

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Er komt een herwerkte versie van Disney JR op deze plaats. Groter door gebruik te maken van ruimtes die nu worden gebruikt als opslag. Om dit mogelijk te maken zal Stitch Live ook tijdelijk sluiten binnenkort. Waarschijnlijk willen ze een groter theater bouwen zodat als Marvel land er is ze Disney Jr snel kunnen vervangen en genoeg capaciteit hebben.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

[Preview] Een nieuwe interactieve show met Mickey en zijn vrienden in Studio D

In het voorjaar van 2020 komt er een nieuwe interactieve show in Studio D in het Walt Disney Studios Park ter vervanging van Disney Junior Live on Stage. In de show nodigen Mickey, Minnie en hun vrienden van Disney Junior jong en oud uit om te dansen en zingen. Er zullen geen zitplaatsen zijn voor het publiek.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Studio D vervangt Disney Jr. live on Stage in de lente van 2020

Afbeelding

Afbeelding

In de nieuwe Disneyland Paris Brochure is de nieuwe attractie/show Studio D te bewonderen.
Mickey, Minnie en Disney Junior personages dansen en zingen binnenkort op catchy liedjes in een kleurrijke toverachtige setting, wanneer deze attractie/show (her) opent in de lente van 2020.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar