Algemeen toegangstickets

De Toegangstickets voor de Parken, Aanbiedingen voor Tickets
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sinds kort zien de toegangstickets er wat anders uit aan de achterzijde. De zwarte band is er niet meer, in de plek is er een nieuwe qr code. Bij de toegangspoortjes van de parken wordt deze op een andere manier ingescand dan vroeger. Ook de jaarkaarten hebben vooraan een streepjescode en worden nu op een andere manier gescand.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Laatste dag van onze trip in maart waren zo goed als alle toestellen ook dicht geplakt, kan je pas/ticket er niet meer insteken, enkel nog scannen.
Duurt soms zo lang, omdat het bij vele mensen niet lukt.
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Wij hebben dat gisteren ook opgemerkt [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

moorhunhe schreefCOLONLaatste dag van onze trip in maart waren zo goed als alle toestellen ook dicht geplakt, kan je pas/ticket er niet meer insteken, enkel nog scannen.
Duurt soms zo lang, omdat het bij vele mensen niet lukt.
Viel mij ook op tijdens ons tripje in maart.
Ik had juist besloten om mijn kaart er elke keer maar in te steken omdat het scannen bij mij ook vaak een beetje lang duurt voor ik hem precies goed hou. Maar ja toch maar blijven proberen :P of hopen dat er genoeg personeel staat dat zij het gewoon voor iedereen doen.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Het scannen met de jaarpas gaat beter en beter bij mij , maar zo een QR code vind ik verschrikkelijk !
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Hoe doen ze dat met oude tickets die nog wel geldig zijn dan?
En voor jaarkaarten, is dat die streepjescode die er al een tijdje op staat?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Binnenkort wil ik een dreampas aanschaffen. Uiteraard met korting via iemand die ook op cafe mickey actief is :-) Om nog meer korting te kunnen krijgen heb ik op het internet gezocht naar toegangskaarten. Nu kan ik op marktplaats van iemand 2 van deze tickets overnemen. Zou iemand mij kunnen bevestigen dat met deze tickets er inderdaad €74 in mindering wordt gebracht op de dreampas? Alvast bedankt! :D

Afbeelding
''for to have faith, is to have wings..''
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Nog nooit gezien.
Weet enkel als je een gewoon ticket heb (prijs moet vermeld staan achterop), dat je dan gewoon bijbetaald tot het bedrag van de pas die je wilt.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Cinderella210 schreefCOLONBinnenkort wil ik een dreampas aanschaffen. Uiteraard met korting via iemand die ook op cafe mickey actief is :-) Om nog meer korting te kunnen krijgen heb ik op het internet gezocht naar toegangskaarten. Nu kan ik op marktplaats van iemand 2 van deze tickets overnemen. Zou iemand mij kunnen bevestigen dat met deze tickets er inderdaad €74 in mindering wordt gebracht op de dreampas? Alvast bedankt! :D

Afbeelding
Het maakt toch niet uit wat je betaald aan de kassa?
Of je nu 40, 50 of 60 euro betaald, Je krijgt het geld toch terug/korting op je jaarpas...
Sterker nog, je kan je jaarpas (met korting) al bij de entree kopen...

Dus ik zou zeker geen risico lopen met kaarten op Marktplaats...
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Monster-E schreefCOLON Het maakt toch niet uit wat je betaald aan de kassa?
Of je nu 40, 50 of 60 euro betaald, Je krijgt het geld toch terug/korting op je jaarpas...
Sterker nog, je kan je jaarpas (met korting) al bij de entree kopen...

Dus ik zou zeker geen risico lopen met kaarten op Marktplaats...
Ik begrijp dat ik als ik kaarten koop aan de kassa, het bedrag wat ik betaald heb van het abonnementsgeld af gaat. De bedoeling hiervan zou dan ook zijn om minder te betalen dan op de tickets staat (omdat de verkoper zelf niet meer kan gaan voor die datum), zodat dit als het ware een extra korting op de dreampas is. Als niemand deze tickets kent ga ik het ook zeker niet doen via marktplaats!
''for to have faith, is to have wings..''
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik begrijp het niet echt goed wat je bedoelt (zal aan mij liggen, lol).

Maar als je al een ticket hebt, en je hebt er een prijs voor betaald, bv die 74 € dat op dat kaartje staat dat jij laat zien, moet je sowieso nog aan de kassa melden dat je een pas koopt (al dan niet met de 10 % korting via parrainage), en dan betaal je gewoon bij tot het werkelijke bedrag dat je pas gaat kosten.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Ja ik snap het wel,
ze koopt voor (bijv) 30 euro een kaartje waar een prijs van 50 euro op staat,
op die manier krijgt ze 50 euro "korting" op de dreampas terwijl ze maar 30 heeft betaald...

Geen idee of dat zo werkt...
Ik zou wel oppassen met kaartjes via marktplaats etc.
het is op afstand niet te zien of ze wel/niet werken, welke naam er op staat etc.
Ik gok erop dat Disneyland daar wel alert op is...
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ahja, op die manier, als die persoon het kaartje al verkoopt voor een mindere prijs die op het kaartje staat.
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Monster-E schreefCOLONJa ik snap het wel,
ze koopt voor (bijv) 30 euro een kaartje waar een prijs van 50 euro op staat,
op die manier krijgt ze 50 euro "korting" op de dreampas terwijl ze maar 30 heeft betaald...

Geen idee of dat zo werkt...
Ik zou wel oppassen met kaartjes via marktplaats etc.
het is op afstand niet te zien of ze wel/niet werken, welke naam er op staat etc.
Ik gok erop dat Disneyland daar wel alert op is...
Klopt! Zo bedoel ik het inderdaad.
moorhunhe schreefCOLONAhja, op die manier, als die persoon het kaartje al verkoopt voor een mindere prijs die op het kaartje staat.
Deze persoon wil de kaarten voor een lagere prijs verkopen gelukkig, vandaar mijn vraag. Maar als niemand de tickets kent of weet of het een probleem is dat er een andere naam op de tickets staat doe ik het liever niet..

Beide bedankt voor de info tot zover!
''for to have faith, is to have wings..''
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Wanneer ik met mijn jaarpas (Fantasy) kaartjes ga halen voor anderen die 2 dagen naar Disney gaan, kan dat dan?
Of moet ik dan op allebei de dagen mee om een los dagticket te halen?
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar