Algemeen toegangstickets

De Toegangstickets voor de Parken, Aanbiedingen voor Tickets
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Ik heb ook wel eens gehad dat ze ook mijn ticket vroegen omdat ze die verschillende afbeeldingen sparen! Natuurlijk...!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Myownsecret
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2015, 09:33

Als je via de link gepost in dit topic kaartjes koopt zie ik dat je een e-ticket krijgt. Moet je die dan op het park nog ergens omwisselen? Ik zit namelijk een beetje te twijfelen wat handiger is, drie dagen een bring a friend actie gebruiken of het drie dagen actie kaartje te kopen. Kan iemand iets zeggen over de wachtrijen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Myownsecret schreefCOLONAls je via de link gepost in dit topic kaartjes koopt zie ik dat je een e-ticket krijgt. Moet je die dan op het park nog ergens omwisselen? Ik zit namelijk een beetje te twijfelen wat handiger is, drie dagen een bring a friend actie gebruiken of het drie dagen actie kaartje te kopen. Kan iemand iets zeggen over de wachtrijen?
Met het tickets online aangekocht krijg je na thuis afdrukken meteen toegang tot de parken: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 64#p112764
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Vuurvliegje
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11

Tickets die je online koopt en thuis afdrukt, binnen welke tijd heb je die in je mailbox? In de FAQ op de officiele site kan ik alleen vinden dat als je ze thuisgestuurd wilt hebben, dat dat 8 dagen duurt.

We gaan over een week en wegens persoonlijke omstandigheden heb ik ze nog niet gekocht.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vuurvliegje schreefCOLONTickets die je online koopt en thuis afdrukt, binnen welke tijd heb je die in je mailbox? In de FAQ op de officiele site kan ik alleen vinden dat als je ze thuisgestuurd wilt hebben, dat dat 8 dagen duurt.

We gaan over een week en wegens persoonlijke omstandigheden heb ik ze nog niet gekocht.
Als je ze per email laat opsturen heb je ze meteen...
Bestellen kan hier: Tickets Disneyland Parijs
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Vuurvliegje
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11

Bedankt voor de info!
Het leek me inderdaad ook dat je ze dan meteen hebt, zou wel fijn zijn als ze dat ook op de officiële site ergens zetten. (Of in ieder geval duidelijker, want ik kon het niet vinden...)

p.s.: de link die je doorgeeft werkt niet, hij geeft aan dat dat ik via een andere site geleid wordt, en als ik dan doorklik om toch naar die site te gaan, gebeurt er niks.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Prins Adam schreefCOLON
Vuurvliegje schreefCOLONTickets die je online koopt en thuis afdrukt, binnen welke tijd heb je die in je mailbox? In de FAQ op de officiele site kan ik alleen vinden dat als je ze thuisgestuurd wilt hebben, dat dat 8 dagen duurt.

We gaan over een week en wegens persoonlijke omstandigheden heb ik ze nog niet gekocht.
Als je ze per email laat opsturen heb je ze meteen...
Bestellen kan hier: Tickets Disneyland Parijs
Prins Adam. Als ik tickets koop via de café mickey link, zijn deze dan ok om te refunden bij aankoop van onze jaarpassen?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vuurvliegje schreefCOLONBedankt voor de info!
Het leek me inderdaad ook dat je ze dan meteen hebt, zou wel fijn zijn als ze dat ook op de officiële site ergens zetten. (Of in ieder geval duidelijker, want ik kon het niet vinden...)

p.s.: de link die je doorgeeft werkt niet, hij geeft aan dat dat ik via een andere site geleid wordt, en als ik dan doorklik om toch naar die site te gaan, gebeurt er niks.
Hoi, waar probeer je die link mee te openen? Bij mij werkt hij perfect... nog een poging:klik hier
MissMetal schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Vuurvliegje schreefCOLONTickets die je online koopt en thuis afdrukt, binnen welke tijd heb je die in je mailbox? In de FAQ op de officiele site kan ik alleen vinden dat als je ze thuisgestuurd wilt hebben, dat dat 8 dagen duurt.

We gaan over een week en wegens persoonlijke omstandigheden heb ik ze nog niet gekocht.
Als je ze per email laat opsturen heb je ze meteen...
Bestellen kan hier: Tickets Disneyland Parijs
Prins Adam. Als ik tickets koop via de café mickey link, zijn deze dan ok om te refunden bij aankoop van onze jaarpassen?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ja hoor, dat zijn tickets met prijs erop en gekocht via officiële DLP site...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Vuurvliegje
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11

Prins Adam schreefCOLON
Vuurvliegje schreefCOLONBedankt voor de info!
Het leek me inderdaad ook dat je ze dan meteen hebt, zou wel fijn zijn als ze dat ook op de officiële site ergens zetten. (Of in ieder geval duidelijker, want ik kon het niet vinden...)

p.s.: de link die je doorgeeft werkt niet, hij geeft aan dat dat ik via een andere site geleid wordt, en als ik dan doorklik om toch naar die site te gaan, gebeurt er niks.
Hoi, waar probeer je die link mee te openen? Bij mij werkt hij perfect... nog een poging:klik hier
Ha, nu doet hij het wel! Bedankt!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dieven gingen aan de haal met honderden inkom tickets van Disneyland Paris !!!

Afbeelding

In het Algonquin's Explorers Hotel werden deze zomer ontelbaar veel tickets gestolen van Disneyland Paris .
En ook werd er een dure ring gestolen uit het hotel .


Het partner hotel die de tickets verkocht . Deed op 29 Juni aangifte van de diefstal .
Deze diefstal zou gedaan zijn door een driekoppige bende . De bende bestond uit twee mannen en één vrouw .
Het drietal probeerde na hun diefstal alles te verkopen via snapchat . Tijdens een huiszoeking vonden ze bij de vrouw zo een 324 entreebewijzen . En bij één van de mannen vonden ze 470 euro aan contant geld . Voorlopig zijn nog 12 tickets en de ring onvindbaar . Waneer er een uitspraak komt van de rechter over de diefstal is nog niet bekend . Tot die tijd mag het drietal gaan en staan waar ze willen .

Foto is van : My Disneyland
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

^ Een driekoppige bende... Moest gelijk denken aan de Zware Jongens uit de Disney stripverhalen.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

Als ik een entree kaartje wil kopen met mijn magic plus voor iemand, doe ik dit dan aan de normale kassa of moet ik ergens anders zijn?
Is dit dan ook meteen een hop ticket?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

merlijntje1983 schreefCOLONAls ik een entree kaartje wil kopen met mijn magic plus voor iemand, doe ik dit dan aan de normale kassa of moet ik ergens anders zijn?
Is dit dan ook meteen een hop ticket?
De kassa en het is een hopper ticket

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

Dank je
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

Even een klein advies vraagje. We willen misschien in november naar Disney. We gingen altijd elke jaar maar sinds we een kleine jongen hebben zijn we niet meer geweest. De kleine is nu bijna 3,5 dus ik denk dat we wel weer eens kunnen gaan. We willen graag van maandag t/m vrijdag. De week is dan 13 nov of 20 nov.

Nu zag ik helaas dat we voor de kleine ook al toegangskaarten moeten kopen. Als we voor 4 dagen tickets willen kopen dan kunnen we net zo goed een jaarkaart kopen, dat deden we vroeger ook. Iemand nog een tip voor het aanschaffen van de kaarten of andere tips om niet 623 euro kwijt te zijn voor alleen de toegang.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar