Walibi

Drievliet, Duinrell, De Efteling, Avonturenpark Hellendoorn, Koningin Juliana Toren, Plopsa Indoor Coevorden, Attractiepark Toverland, Walibi Holland.
Mirabilandia
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:06

18, 25, 31 oktober en 1 november was ik te vinden in Walibi World om te genieten van de Halloween Fright Nights. Ook dit jaar was het allemaal weer tip-top in orde. Acteurs waren goed geschminkt, zones was een betere sfeer als vorig jaar, beetlejuice en de eindshow waren ook allemaal top! Ik heb me de vier dagen dus prima kunnen vermaken. Walibi, ga zo door!
Ik heb nog enkele foto's die ik met jullie wil delen. Wellicht volgt er later ook nog een filmpje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Ziet er echt heel goed uit !
Ik ga misschien toch eens overwegen om volgend jaar ook te gaan.
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Niet mijn ding maar wel knap geschminkt. :yes:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Very Scary :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik ben ook geweest op 31 oktober :)
Vond het ook weer een zeer geslaagde avond!!
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Ps. Mooie fotootjes hoor!!!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Erg mooie foto's.. misschien toch eens overwegen om volgend jaar te gaan. Al is het niet helemaal my kinda Halloween :bleh:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
lian
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009, 09:30

Idd mooie foto's en grime !
The place where magic realy lives is inside of us, just listen to your heart and follow your dreams...
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

Bangelijke, outfits.

Vooral die beetle juice vind ik super.
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Wauw zie ik nou Beetlejuice ook????

Wat zijn eigenlijk de entreekosten van zo'n avond?
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Mirabilandia
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:06

Suusje @ do nov 12, 2009 1:22 pm schreefCOLONWauw zie ik nou Beetlejuice ook????

Wat zijn eigenlijk de entreekosten van zo'n avond?
Ja, Walibi World heeft Universal rechten voor halloween characters. Zo lopen Freddy Kruëger, Jason Voorhees, Dracula en Leatherface ook rond in het park.
Entree prijzen van de Halloween Fright Nights kosten hetzelfde als normale dagen. Echter kosten de drie spookhuizen wel extra geld. Hiervoor zijn drie betaal mogelijkheden:
1: The R.I.P. Pass. Een pas waarmee je drie keer zonder wachten in een spookhuis kunt. Prijzen van deze pas liggen meestal rond de €20,-
2: Combi Ticket. Onbeperkt in de spookhuizen. Prijs: €10,-
2: Losse Tickets. Je koopt een ticket voor het desbetreffende huis. Alice in Horrorland: €4,- Club Roxy en Circus of Horror €3,-.
Gebruikers-avatar
bradybrad7
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27

Ik weet nog een paar jaar geleden! serieus ik heb toen echt de hand van men neef vastgehad zelfs haha :D zo'n bang had ik haha :D

Vind het echt heel goed gedaan met halloween,
voor derest zou ik walibi niet echt bezoeken, omdat ik het maar miniem vind van attracties :|
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Oh, jakkes het lijkt net of je midden in een horrorfilm zit. Niets voor mij :mrgreen:
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Hihihi zie nu net die foto's weer terug,, *iehk*
Ik was er samen met Tinkerbelletje ook bij op 31 okt!
Vooral die zombie die het nodig vond in mijn oor te fluisteren was ik niet zo blij mee :shock:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Galatea
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 14:48

Het is weer bijna Oktober en Halloween staat voor de deur, Walibi Holland had van de week een actie waarbij ze 50 mensen uitkozen om als eerste met 3 vrienden als V.I.P. het nieuwe spookhuis Jefferson Manor in te laten gaan.
Ik wil al jaren naar Halloween fright nights en ik zelf vind het ook heel erg duur kwa prijzen en vorig jaar deed ik mee met elke retweet attractie voor tickets.
En zo net te horen gekregen van Walibi Holland dat ik een van de 50 winnaars ben en ik heb de longen uit mijn lijf gegild.

Ik ben gewoon zo blij en het is echt iets wat ik al sinds 2011 op mijn bucket list heb staan. En dan alsnog v.i.p tickets winnen om als eerste de nieuwe haunted house te zien als Horror gek is ook al ge-wel-dig.

Dus om het topic even nuttig houden iemand van jullie vandaag ook geweldig nieuws gehad of ooit iets gewonnen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Galatea schreefCOLONHet is weer bijna Oktober en Halloween staat voor de deur, Walibi Holland had van de week een actie waarbij ze 50 mensen uitkozen om als eerste met 3 vrienden als V.I.P. het nieuwe spookhuis Jefferson Manor in te laten gaan.
Ik wil al jaren naar Halloween fright nights en ik zelf vind het ook heel erg duur kwa prijzen en vorig jaar deed ik mee met elke retweet attractie voor tickets.
En zo net te horen gekregen van Walibi Holland dat ik een van de 50 winnaars ben en ik heb de longen uit mijn lijf gegild.

Ik ben gewoon zo blij en het is echt iets wat ik al sinds 2011 op mijn bucket list heb staan. En dan alsnog v.i.p tickets winnen om als eerste de nieuwe haunted house te zien als Horror gek is ook al ge-wel-dig.

Dus om het topic even nuttig houden iemand van jullie vandaag ook geweldig nieuws gehad of ooit iets gewonnen?
Wat leuk proficiat!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar