Port Aventura

Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zalig :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wie is hier al geweest?AfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLONWie is hier al geweest?AfbeeldingAfbeelding
Ikke! Afbeeldingons 2e home away from home, Salou... die shambahla mogen ze direct overbrengen naar Disneyland Paris. Afbeelding
Echt een toppark, alleen spijtig van de operations. Ze maken er daar een sport van om wachtrijen kunstmatig op te drijven om zoveel mogelijk express passen te verkopen en da's een mentaliteit waar ik alles behalve achter sta. Maar toppark met shows van topniveau en enkele speciale attracties en ook goede restaurants. Ik zit echt te wachten tot ze een counterservice in Disney zetten zoals de Sichuan met Chinese keuken. In oktober mogen we weer, ik ben al aan het aftellen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bezoek Woody Woodpecker in Port Aventura Park in Salou. Jammer genoeg mag je hier niet zelf een foto maken op de locatie met Woody Woodpecker en je familie. Er staat een fotograaf en als je de foto wilt moet je hem kopen. Op andere plekken zonder fotograaf konden we wel zelf foto's maken.

Gelukkig is dit bij Disney anders geregeld.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar