Kerst 2011

Gebruikers-avatar
Esmies
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2011, 10:28

Ziet er prachtig uit, wat grappig dat de 3 feetjes als face character worden gebruikt.. In andere parken is dit niet zo toch? Of vergis ik me nou..
If you can dream it, you can do it.
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Esmies @ 09 nov 2011 17:17 schreefCOLONZiet er prachtig uit, wat grappig dat de 3 feetjes als face character worden gebruikt.. In andere parken is dit niet zo toch? Of vergis ik me nou..
Zijn meestal face characters , ook in andere parken.
MINI Mouse

yolayo @ di 08 nov, 2011 19:22 schreefCOLONWij hebben de show het afgelopen weekend tijdens het pressevent gezien, werkelijk echt prachtig, een show die kort duurt maar wel eentje op niveau, :thumbs: :thumbs: oftewel een tranentrekker voor de emotrippers onder ons ( ook ik hoor :oops: )
Oohooh, bedankt voor de waarschuwing :wink: :thumbs:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

kijk er erg naar uit deze show te zien !!!! nog 2 weekjes
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Ga allemaal nog even snel kijken naar 'Mickey's Winter Wonderland' voor hij 7 Januari weer stopt en terug in de kast gezet word!!!! En dan in voorjaar op naar Tarzan!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Jammer dat hij weer stopt, mar Tarzan is ook geweldig
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Voor iedereen die vorig kerstseizoen ''Mickey's Winter Wonderland'' heeft gezien is dat dan ook tevens de laatste maal geweest want het is bekend geworden dat deze show niet meer terug keert deze kerst en er zal ook geen vervanging komen op deze plaats.

BRON: InsideDLParis
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Heel spijtig, ze gaan kerst dus ook veel minderen! Kan er echt in deze grote ruimte niets speciaals gedaan worden, je hebt daar zo veel mogelijkheden!
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar