Magical Moments Festival

Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hebben het eindelijk ook eens met eigen ogen mogen zien, en het is veruit het beste van het nieuwe thema! Hopelijk komt hij met de nieuwe stopplaats nog meer tot zen recht!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Dikkere nagels bij de Magic Lamp fotolocatie:
Afbeelding
Bron: InsideDLParis
MIR

Er is gesproken over de verplaatsing van DDE naar Castle Stage, maar is dat inmiddels gebeurd? Op het nieuwe programma staat nog steeds de oude locatie, om maar te zwijgen van de plattegrond...
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

MIR @ za 25 jun, 2011 22:45 schreefCOLONEr is gesproken over de verplaatsing van DDE naar Castle Stage, maar is dat inmiddels gebeurd? Op het nieuwe programma staat nog steeds de oude locatie, om maar te zwijgen van de plattegrond...
Momenteel is hij nog steeds op central plaza.
Als hij al verhuist zou het me logisch lijken dat dit pas gebeurd als de weg aan BPA klaar is, anders is er geen doorgang op het moment dat dde bezig is.
MIR

driesko69 @ za 25 jun, 2011 22:02 schreefCOLON
MIR @ za 25 jun, 2011 22:45 schreefCOLONEr is gesproken over de verplaatsing van DDE naar Castle Stage, maar is dat inmiddels gebeurd? Op het nieuwe programma staat nog steeds de oude locatie, om maar te zwijgen van de plattegrond...
Momenteel is hij nog steeds op central plaza.
Als hij al verhuist zou het me logisch lijken dat dit pas gebeurd als de weg aan BPA klaar is, anders is er geen doorgang op het moment dat dde bezig is.
Mensen kunnen toch gewoon langs de bankejes lopen? Het blokkeert lang niet het hele gebied.
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Wees maar zeker dat wanneer die trein daar staat het volledige gebied geblokkeerd is hoor, zeker aangezien er maar heel weinig bankjes meer zijn, en de mensen dus tot aan de regiekamer van castle stage kunnen gaan staan zonder opstakels.

Verder is het nog maar de vraag of die trein wel nog zoveel effect heeft als hij vanuit fantasyland komt.
Kan me moeilijk voorstellen dat, wanneer hij toch uit main street komt, hij 5x per dag helemaal door het park rijdt, om dan telkens backstage helemaal terug te rijden, maar je weet maar nooit natuurlijk...
Prince Charming

Oeps:

Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

wat er ook gebeurd: doordoen; That's showbizz
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Show werd gestopt hoor. Fout van de regie. Verkeerde lift stond open. Had de grote lift moeten zijn voor de finale (prinsessen). Je ziet Merlin en Fairy Godmother echt schrikken. Schijnt dat het weer goed gaat met 'Mickey'. Show werd de dag erna weer gewoon opgevoerd.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Is ook wat om je kapot te schrikken zeg hopelijk is mickey er goed vanaf gekomen
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Das ff schrikken zeg. Gelukkig zonder gevolgen. :thumbs:
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Volgens een vriendin zag het er minder erg uit dan het uiteindelijk was. Maar heb niet meer details.
Als je er over nadenkt had ze gewoon dood kunnen zijn als ze met haar nek op de rand was terechtgekomen.
Prince Charming

driesko69 @ wo aug 24, 2011 9:07 pm schreefCOLONVolgens een vriendin zag het er minder erg uit dan het uiteindelijk was. Maar heb niet meer details.
Als je er over nadenkt had ze gewoon dood kunnen zijn als ze met haar nek op de rand was terechtgekomen.
t is nu iig ziekenhuis, als ik t goed gehoord heb?
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Ai, dat zag er niet goed uit. Hopelijk komt alles goed, echt wel schrikken!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
max
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 15:31

hahahaha my god dat kan pijn doen ja ik kan alleen niet stoppen met lachen om de reactie van godmother en voor al merlijn lijkt in shock hahah
just me
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar