Disney's Halloween 2011

Gebruikers-avatar
daan1973
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2011, 15:47

@driesko
peter pan, sneeuwitje en pinokkie vind ik ook echt kinder attracties maar ja die van mij vinden het gewoon eng.. ben er 1 keer met ze ingeweest en het was tranen met tuiten.. daarna wilden ze resoluut niet meer in die attracties.. ook de vliegende dumbo, mat hatters cups durven ze niet in.. viel me nogal mee dat ze wel in autopia durften (na een wactrij van bijna 75 minuten)en in cars.. maar er blijft voor ons dus weinig over.. terwijl ik (moeders) het super vind... we hebben dus nu gebruik van de goedkope aanbieding ce multi avantage jaarpas.. 99 euro per volwassene en kids gratis pas.. daar maken we nu gebruik van om meerdere seizoenen te bekijken en dan stop ik er echt even mee.. als kids wat ouder en groter zijn zodat ze meer durven is het misschien ook weer leuker..
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Zullen we nu hier weer verder gaan over het Halloween seizoen? De discussie over enge attracties en de kosten van een trip kunnen voortgezet worden in andere topics :) Bedankt!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
stefanvdoest
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2011, 15:24

ik ben vorige week geweest,was erg leuk.maar ik heb ook de trick or treat on the street show gezien,maar daar heb ik iemand gesproken van de dansers,die alles aan praatte.en gaf haar complimenten,ze had wel een microfoon.
maar weet iemand meer wie er in die show als host heeft mee gedaan?
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

Gevonden op internet:

INFORMATION: A la suite d'un déraillement sur les wagons dans l'attraction Big Thunder Mountain, l'attraction est fermé jusqu'à nouvel ordre pour vérification complète. Elle ne sera pas ouverte lors de la soirée.

Halloween s'empare du Parc Disneyland® durant la nuit la plus sombre de l'année... Aux lueurs du crépuscule, le royaume magique devient diabolique : sous la pâle lumière de la lune, fantômes, créatures et Méchants Disn...ey invitent tous les mortels à se joindre à eux pour une fête spectr-aculaire !

Approchez... Mais restez sur vos gardes à tout moment pour découvrir un programme à frémir : des animations inattendues prennent possession des allées du parc ! Des rencontres mystérieuses et des personnages plus vilains que jamais rythmeront votre soirée...

Profitez des attractions, mais également de la parade nocturne Disney Fantillusion avant d'assister à un spectacle son & lumière maléfique devant le Château de la Belle au Bois Dormant, au douzième coup de minuit !

Programme de la soirée: (Information non confirmé sauf pour la Disney Fantillusion et Mickey et sa nuit magique d'Halloween).

La fête Maléfique d'Halloween Disney: 2 représentation
Mickey et sa Surprise Party d'Halloween: 2 représentation
Parade Disney Fantillusion: 22h25
Mickey et sa nuit magique d'Halloween: 00h

(ook net gelezen dat alle avonden uitverkocht zijn:) )
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Dus geen speciale shows op de Soiree.. behalve dan de eindshow. Jammer dat ze niet de MNSSHP show ook gewoon doen tijdens de Soiree. En dat uitgekouwde Fanti, wat totaal niks met Halloween heeft te maken, ook weer. Beetje een tegenvaller.. Ben benieuwd naar het volledige programma ook qua characters, duurt dit jaar wel lang voordat ie online staat!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Wezz @ vr 28 okt, 2011 14:10 schreefCOLONDus geen speciale shows op de Soiree.. behalve dan de eindshow. Jammer dat ze niet de MNSSHP show ook gewoon doen tijdens de Soiree. En dat uitgekouwde Fanti, wat totaal niks met Halloween heeft te maken, ook weer. Beetje een tegenvaller.. Ben benieuwd naar het volledige programma ook qua characters, duurt dit jaar wel lang voordat ie online staat!
Er was toch al langer bekend dat het programma voor de soiree hetzelfde zou zijn als andere jaren....
En waarom heeft fanti met Jack float niets met Halloween te maken...
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

2 jaar geleden was er ook een speciale show tijdens de Halloween Soiree, dezelfde show die ze tijdens MNSSHP opvoeren. Alleen afgelopen jaar deden ze de Villains Show 2x opvoeren, en dit jaar dus weer. Wel erg jammer dat er geen bijzonder entertainment is op dé Halloween avond ( behalve dan de spectaculaire eindshow ). En 1 float maakt de Fanti voor mij geen speciaal Halloween-sfeertje. De eindshow maakt wel weer een hoop goed, en nog even afwachten wat het volledige programma is. Maar denk wel dat het het laatste jaar is dat ik ga met de Halloween Soiree en voor de MNSSHP zal gaan volgend jaar, dat ziet er toch spectaculairder uit dan Halloween zelf.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Ik snap je redenering wel hoor. En Not so scary heeft inderdaad ook wel wat, wij hebben er ons ook twee keer super geamuseerd. (allesinds niet zo druk als de soiree :-) )

Ik wou alleen maar zeggen dat als je het vindt tegenvallen dat Fanti er is met Halloween, je toch al enkele maanden wist dat die er zou zijn.
Maar ben er van overtuigd dat het weer een geslaagde avond wordt hoor.
Kan je lekker Character Hunten, en met Pain en Panic op de foto (als er niemand een sigaret uitduwt op hun "huid").
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Tuurlijk wordt het weer een geslaagde avond! De Fanti had ik ook zeker wel verwacht, alleen toch ook wel de MNSSHP hubshow en niet de 2 shows die we overdag ook al kunnen zien. Characterhunten draait het natuurlijk ook om he haha :P Hopelijk is Hades dit jaar wél van de partij! Vind het wel tof dat de MNSSHP steeds groter worden ( in 2008 stelde dit eigenlijk niks voor :P ), maar vind het wel jammer dat het ten koste gaat van dé Halloween Soiree. Daar lijkt niks speciaals meer te zijn..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

Vraagje: Stopt de fanti ook maar 2 keer op de Soiree, of zou ik een lichte hoop kunnen hebben dat speciaal voor deze avond hij drie keer stopt?
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

2 keer:)
98x DLRP
2x WDW
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

Jammer:)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Hmm ben benieuwd wat we kunnen verwachten straks! Eindshow al om half 12.. en ik gok dat het andere gewoon de DJ Party is ?!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Prince Charming

Een impressie



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron: www.designingdisney.com
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

en we zijn weer thuis. Ik moet zeggen: teleurstellend! Niet echt iets waar men veel kan aan doen, maar de immense drukte (zelfs grote wachtrijen bij fastpassrijen) hebben ervoor gezocht dat tijdens de dag de magie soms ver te zoeken was. En grootste teleurstelling: de fantillusion die doodleuk gewoon voorbijreed zonder één keer te stoppen.:(

Maar....De showtjes waren wel tof en de eindshow was magisch!! Kippevel bij de 'lanterns' van Rapunzel en (voor wie dit kent) ik voelde me in een boek van kingdom keepers met de verschijning en de vuurbal van Malificent.

trouwens: Wie van jullie heeft het aangedurfd om in 'Le Ventre de la Terre' te gaan:p ik heb er de schrik van mijn leven opgelopen:)
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar