Alle info en vragen over de Disney hotels

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf April worden de oude arcade hallen van Hotel Cheyenne en Hotel Santa Fe overgenomen door Starbucks ... de werken zijn al begonnen !!!

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONVanaf April worden de oude arcade hallen van Hotel Cheyenne en Hotel Santa Fe overgenomen door Starbucks ... de werken zijn al begonnen !!!

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
Een alternatief voor het ontbijt dat dan te betalen is
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In de Disney hotels vind je nu ook deze nieuwe deur hangers terug !!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Maar liefst 5 Disney Hotels de Tripadvisor Traveller’s Choice 2018 gewonnen in de categorie familie!
Wil je zelf in deze hotel verblijven of meer info over de hotels, kijk hier: viewforum.php?f=96

Afbeelding



Bron: Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Sulley84
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 12:07

We zijn op vakantie in Frankrijk weet iemand hoe je vanuit hier naar de disney reserveringslijn kan bellen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sulley84 schreefCOLONWe zijn op vakantie in Frankrijk weet iemand hoe je vanuit hier naar de disney reserveringslijn kan bellen?
Gewoon zelfde nummers als normaal maar met +32 voor België en +31 voor Nederlands nummer
Reserveringslijn
Vanuit Vlaanderen: +32 781 560 28
Vanuit Nederland: +31 900 34 76 39 65
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek deze zomer de Disney Hotels met SUPER beoordelingen



En om de Superheld van je vakantie en die van je geliefden te worden, boek je de aanbieding van het moment hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 13:11

Hoi! Ik heb als verjaardagskado een paar dagen Disney kado gekregen. Echt super tof natuurlijk! Maar ik heb wel nog een paar vragen over de hotels en hoopte dat jullie mij konden helpen!

1) Zijn er in het Disney Hotel ook figuren te vinden?
2) En zijn deze er ook nog altijd bij het ontbijt? If not, is dit wel nog op een andere plek?
3) Ik wil graag in het Halloween seizoen gaan. Zijn er ook hotels die in dat thema worden aangekleed?

Ik ben zelf tot nu toe enkel in het Kyriad hotel geweest, en bij het kado zit het Disney Hotel inbegrepen. Al vraag ik mij of dat nog altijd de beste keuze is qua sfeer.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Alle 6 de Disney-hotels (uitgezonderd Davy Crockett Ranch) hebben een fotolocatie waar iedere morgen een figuur is van 8u15 tot 11u00. Figuren bij het ontbijt is alleen voor Castle Club-gasten in het Disneyland Hotel. Verder kan iedereen bij Plaza Gardens ontbijten met figuren (€39 per volwassene en €35 per kind.). Verder hebben de hotels geen Halloweenaankleding (misschien hier en daar een klein detail, maar niet met echte versiering zoals met het kerstseizoen).
Gebruikers-avatar
kikker
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 13:11

Mich€l schreefCOLONAlle 6 de Disney-hotels (uitgezonderd Davy Crockett Ranch) hebben een fotolocatie waar iedere morgen een figuur is van 8u15 tot 11u00. Figuren bij het ontbijt is alleen voor Castle Club-gasten in het Disneyland Hotel. Verder kan iedereen bij Plaza Gardens ontbijten met figuren (€39 per volwassene en €35 per kind.). Verder hebben de hotels geen Halloweenaankleding (misschien hier en daar een klein detail, maar niet met echte versiering zoals met het kerstseizoen).
Super, dankjewel! :D
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Nieuwe namen voor hotelkamers en suites

Disneyland Paris vernieuwt de namen van haar hotelkamers, suites en lodges. Zo heet de Texaskamer in Hotel Cheyenne tegenwoordig Woody's Roundup kamer en de standaardkamer in Newport Bay Club is omgedoopt tot Superior kamer. Ook de meeste suites hebben een nieuwe naam gekregen.

Kun je niet wachten en wil je meteen boeken? Kijk dan eens bij onze aanbiedingen of op de Disneyland Paris website.

Voor het actuele overzicht van de kamers per hotel, klik je op een van onderstaande links.

Disneyland Hotel - Klik hier

Disney´s Hotel New York - Klik hier

Disney's Newport Bay Club - Klik hier

Disney's Sequioa Lodge - Klik hier

Disney's Hotel Cheyenne - Klik hier

Disney's Hotel Santa Fe - Klik hier

Disney's Davy Crockett Ranch - Klik hier

Village Nature Paris - Klik hier
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik heb een vraag:
Ik ben van plan met 3 vrienden waarvan 2 vrienden een jaarkaart hebben de een na duurste. nu ben ik op zoek naar een hotel/appartement in de buurt van Disneyland paris. Wat kunnen jullie aanraden?
Ik ben zelf vaak naar disney geweest maar nooit samen met iemand die een jaarkaart heeft.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

judoka Jol schreefCOLONIk heb een vraag:
Ik ben van plan met 3 vrienden waarvan 2 vrienden een jaarkaart hebben de een na duurste. nu ben ik op zoek naar een hotel/appartement in de buurt van Disneyland paris. Wat kunnen jullie aanraden?
Ik ben zelf vaak naar disney geweest maar nooit samen met iemand die een jaarkaart heeft.
Wil je het liefst in een Disneyland hotel of echt buiten Disneyland Paris? Jaarkaarthouders die een magic plus kaart hebben, krijgen namelijk ook nog korting op de Disney hotels. Als je buiten Disney wil, ligt het er ook weer aan op wat voor afstand je van de parken wil zitten. Het Adagio Aparthotel in Val d'Europe is bijvoorbeeld een apartementencompex waar ik ooit verbleven heb, en dat is zeer goed bevallen. Zij hebben ook een gratis busservice naar de parken en liggen dicht bij het winkelcentrum. Je kan natuurlijk ook nog verder van de parken af gaan zitten als je goedkoper uit wil zijn, maar dat ligt helemaal aan je eigen wensenlijst
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Michelle schreefCOLON
judoka Jol schreefCOLONIk heb een vraag:
Ik ben van plan met 3 vrienden waarvan 2 vrienden een jaarkaart hebben de een na duurste. nu ben ik op zoek naar een hotel/appartement in de buurt van Disneyland paris. Wat kunnen jullie aanraden?
Ik ben zelf vaak naar disney geweest maar nooit samen met iemand die een jaarkaart heeft.
Wil je het liefst in een Disneyland hotel of echt buiten Disneyland Paris? Jaarkaarthouders die een magic plus kaart hebben, krijgen namelijk ook nog korting op de Disney hotels. Als je buiten Disney wil, ligt het er ook weer aan op wat voor afstand je van de parken wil zitten. Het Adagio Aparthotel in Val d'Europe is bijvoorbeeld een apartementencompex waar ik ooit verbleven heb, en dat is zeer goed bevallen. Zij hebben ook een gratis busservice naar de parken en liggen dicht bij het winkelcentrum. Je kan natuurlijk ook nog verder van de parken af gaan zitten als je goedkoper uit wil zijn, maar dat ligt helemaal aan je eigen wensenlijst
Ik wil het liefste in een Disney hotel ivm de afstand van en naar Disney. Maar een van drie personen die naast mij mee gaat heeft gezegd dat ze liever in een hotel slaapt die niet van Disney is. vanwege de kosten.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Heeft iemand toevallig het rekeningnr voor mij om een aanbetaling te doen? Ze heeft me aan de telefoon netjes verteld hoeveel en wat in de omschrijving moet en dat het nr is aangepast (moet nu naar een Franse rekening), maar ik kan het rekeningnr niet vinden. Als ik naar mijn reservering kijk, kan ik alleen het totale bedrag betalen, dat was nou ook weer niet mijn bedoeling (als niemand jet heeft bel ik wel, maar ik zit op mijn werk, dus als het niet hoeft...)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar