Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
ferry_d
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2016, 09:47

Ondertussen na aanschaf van de AP in januari dit jaar, toch al +- 10 nachten mochten logeren in deze hotel, over een bezoek van +- 4.

Buffet is intussen al afgeschaft, u krijgt de keuze uit pizza etc. oftewel pure fastfood (niets mis mee, maar verwacht geen luxe).

Wij betalen voor een familiekamer incl. breakfast per nacht niet meer dan €80,- middels een spaanse touroperator, dus het kan wel (het hele jaar door).

Voor de rest alleen maar lof voor deze hotel, want het zou eigenlijk gewoon 4 sterren moeten zijn, de service is top, hygiënisch in orde, alles netjes op tijd, en er is qua eten en drinken voor ieder wat wils!

PS. oja voordat ik het vergeet, het allerbelangrijkste, deze hotel beschikt over heeéle dikke muren (oftewel als de buren schreeuwen, hoort u er niets van !!!)
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

ferry_d schreefCOLON Wij betalen voor een familiekamer incl. breakfast per nacht niet meer dan €80,- middels een spaanse touroperator, dus het kan wel (het hele jaar door).
Dank voor de tip!
Heb je misschien een linkje?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
ferry_d
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2016, 09:47

Ik weet niet of het hier mag, maar bij echte interesse kan ik u wel een PB sturen!

Vroeg me al een tijd af hoe daar elke dag zoveel spanjaarden terecht konden, terwijl de prijzen wel heel hoog in NL liggen.
Heb met enkele mensen in DLP (spaans) gepraat, en zodoende.

Wij betalen de hoofdprijs, en dat mag ook gezegd worden.

Denk aan Explorers hotel, gemiddeld €200-300.- , maar gaat in Spanje uit voor onder de €100,- per nacht.
(dan hebben we het over de familiekamers vanaf 4-5-6 personen)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

ferry_d schreefCOLONIk weet niet of het hier mag, maar bij echte interesse kan ik u wel een PB sturen!

Vroeg me al een tijd af hoe daar elke dag zoveel spanjaarden terecht konden, terwijl de prijzen wel heel hoog in NL liggen.
Heb met enkele mensen in DLP (spaans) gepraat, en zodoende.

Wij betalen de hoofdprijs, en dat mag ook gezegd worden.

Denk aan Explorers hotel, gemiddeld €200-300.- , maar gaat in Spanje uit voor onder de €100,- per nacht.
(dan hebben we het over de familiekamers vanaf 4-5-6 personen)
Ik betwijfel zeer zeker niet dat je de waarheid zegt en schrijft, maar als dit werkelijk zo is dan is dat een regelrechte schande.
Dan vraag ik mij ook af waar het machtige Europa dan is en als zij aan zulke zaken dan niets doen of niets kunnen doen , dan is mijn besluit dat we Europa helemaal niet nodig hebben.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

ferry_d schreefCOLONIk weet niet of het hier mag, maar bij echte interesse kan ik u wel een PB sturen!

Vroeg me al een tijd af hoe daar elke dag zoveel spanjaarden terecht konden, terwijl de prijzen wel heel hoog in NL liggen.
Heb met enkele mensen in DLP (spaans) gepraat, en zodoende.

Wij betalen de hoofdprijs, en dat mag ook gezegd worden.

Denk aan Explorers hotel, gemiddeld €200-300.- , maar gaat in Spanje uit voor onder de €100,- per nacht.
(dan hebben we het over de familiekamers vanaf 4-5-6 personen)
Explorer's Hotel familie kamers betaal je vanuit Nederland ook 100-150€ per nacht voor als je op het juiste moment boekt.
En boek je op een verkeerd moment in Spanje, betaal je daar ook veel geld voor.
Op sommige momenten, is vanuit een ander land boeken inderdaad goedkoper.
Maar dat geldt net zo goed andersom, vanuit een ander land via de Nederlandse sites boeken.
Wat je zegt, klopt totaal niets van.

6 november, 1 nacht vanuit Nederland familie kamer inclusief ontbijt 112€.
20 november, 1 nacht vanuit zowel Nederland als Spanje familie kamer inclusief ontbijt, beiden 120€
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

marc schreefCOLON
ferry_d schreefCOLONIk weet niet of het hier mag, maar bij echte interesse kan ik u wel een PB sturen!

Vroeg me al een tijd af hoe daar elke dag zoveel spanjaarden terecht konden, terwijl de prijzen wel heel hoog in NL liggen.
Heb met enkele mensen in DLP (spaans) gepraat, en zodoende.

Wij betalen de hoofdprijs, en dat mag ook gezegd worden.

Denk aan Explorers hotel, gemiddeld €200-300.- , maar gaat in Spanje uit voor onder de €100,- per nacht.
(dan hebben we het over de familiekamers vanaf 4-5-6 personen)
Ik betwijfel zeer zeker niet dat je de waarheid zegt en schrijft, maar als dit werkelijk zo is dan is dat een regelrechte schande.
Dan vraag ik mij ook af waar het machtige Europa dan is en als zij aan zulke zaken dan niets doen of niets kunnen doen , dan is mijn besluit dat we Europa helemaal niet nodig hebben.

Ik heb het net zelf even onderzocht door naar een Spaanse boeking site te gaan, de prijzen zijn verschillend.

link naar een boeking site voor DLP:
https://www9.secure.centraldereservas.c ... _72=c29044

nog een link van het hotel Kyriad:
https://www9.secure.centraldereservas.c ... _65=c23200

dit is voor 2 personen voor 2 nachten met ontbijt voor 308,11 euro. (Standaard Kamer Ontbijt)
Het is volgens mij zonder toegangskaartjes.

en wat Mouseketeer al zegt, het is niet zo dat Spanje goedkoper altijd is. Dat verschilt inderdaad waneer en waar je boekt.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

ferry_d schreefCOLONIk weet niet of het hier mag, maar bij echte interesse kan ik u wel een PB sturen!
Waarom zou dat niet mogen?
Als je zoiets op een forum schrijft is het gebruikelijk om bron/link te delen, of zie ik dit verkeerd?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

ik vind ook dat je dan nu hier de link mag geven, wij nemen die b & b aan disney niet meer omdat we vinden dat die prijs van de familiekamers echt serieus de hoogte is ingegaan, en altijd druk. Maar als jij zegt dat je het aan 80 euro kunt boeken, dan willen wel meer mensen dit weten hoor.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Hoe meer je naar voren boekt des te goedkoper het is hoor, ik kan B&B voor 17 en 18 maart boeken voor €122 incl ontbijt 2 nachten en 2 volwassenen via amoma incl flexibele annulering ......gewoon opgezocht via Trivago dat komt neer op een €61 per nacht daar heb ik gelukkig geen spaanse sites voor nodig

Enkele voorbeelden dreamcastle met 4 €52 per nacht zonder ontbijt en met ontbijt €95 per nacht met 4 pers 2 volw en 2 kids onder de 15, Kyriad met 4 lach niet €57 per nacht ook met 4 wel zonder ontbijt en met ontbijt 2 nachten €134,-
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Ik zie Amoma ook geregeld langskomen als goedkoop boekingsmogelijkheid voor hotels of appartementen. Zij zijn niet Spaans maar gevestigd in Genève, Zwitserland.
Toch heb ik er nooit geboekt, weet niet wat ik er van moet vinden.
Online zie ik zeer wisselende beoordelingen voorbij komen, maar veelal zoals deze http://ow.ly/2l2830gcmjt
Ooit ben ik begonnen aan een boeking maar toch afgekapt, 10 minuten later werd ik al door iemand gebeld. Als ik toch nog de boeking zou bevestigen, dan zou ik een korting van 8 procent van de boeking ontvangen als cashback. Dit trekt me ook niet over de streep, dat zou me sowieso teveel gedoe zijn. Heb het gesprek afgekapt en weggedrukt. Ben gaan zoeken op Google, online stond er van alles over te lezen zoals deze post
http://ow.ly/Fnfv30gcmmK en deze website die uitlegt dat bij Amoma je cashback schijn te kunnen ontvangen voor boekingen die direct, zonder het tussentijds bezoeken van andere websites, en volledig online, zonder telefonisch of anderszins contact met Amoma.com, zijn afgerond. http://ow.ly/YpV930gclJF

Op de website van Trustpilot lees ik ook dat je sowieso bij élke hotelannulatie een vergoeding van 40 euro (minimum?) aan Amoma moet betaald worden. In de reactie van Amoma op deze post werd dit niet ontkent.
https://nl.trustpilot.com/reviews/59d73 ... 0fc070d402


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Maria-Anna schreefCOLONIk zie Amoma ook geregeld langskomen als goedkoop boekingsmogelijkheid voor hotels of appartementen. Zij zijn niet Spaans maar gevestigd in Genève, Zwitserland.
Toch heb ik er nooit geboekt, weet niet wat ik er van moet vinden.
Online zie ik zeer wisselende beoordelingen voorbij komen, maar veelal zoals deze http://ow.ly/2l2830gcmjt
Ooit ben ik begonnen aan een boeking maar toch afgekapt, 10 minuten later werd ik al door iemand gebeld. Als ik toch nog de boeking zou bevestigen, dan zou ik een korting van 8 procent van de boeking ontvangen als cashback. Dit trekt me ook niet over de streep, dat zou me sowieso teveel gedoe zijn. Heb het gesprek afgekapt en weggedrukt. Ben gaan zoeken op Google, online stond er van alles over te lezen zoals deze post
http://ow.ly/Fnfv30gcmmK en deze website die uitlegt dat bij Amoma je cashback schijn te kunnen ontvangen voor boekingen die direct, zonder het tussentijds bezoeken van andere websites, en volledig online, zonder telefonisch of anderszins contact met Amoma.com, zijn afgerond. http://ow.ly/YpV930gclJF

Op de website van Trustpilot lees ik ook dat je sowieso bij élke hotelannulatie een vergoeding van 40 euro (minimum?) aan Amoma moet betaald worden. In de reactie van Amoma op deze post werd dit niet ontkent.
https://nl.trustpilot.com/reviews/59d73 ... 0fc070d402

Ik heb zeer goede ervaring met Amoma. We hadden voor maart 2016 geboekt maar door ziekte kon die datum niet, kosteloos verplaatst naar oktober tijdens Halloween. In juli begonnen we te twijfelen. We wilden toch liever kerstseizoen. Heb gemaild en kon nog verplaatsen en omdat het 15€ goedkoper was op die datum heb ik zelfs dat nog terug gekregen!

Mijn zusje had toen ook geboekt voor kerstseizoen maar een maand voor de trip werd duidelijk dat ze door zwangerschap beter niet kon gaan. Gemaild en het volledige bedrag terug gekregen.

Dit was trouwens wel over Kyriad niet B&B.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

SabinaH schreefCOLON Ik heb zeer goede ervaring met Amoma.
Goed te vernemen!


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

SabrinaH, hoe heeft je zus dat voor elkaar gekregen? Vaak ook al amoma als goedkoopst gevonden maar nog nooit gedaan omdat de annulering sowieso €40 is, ook met flexibele. Dus daarom nog nooit durven nemen.
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Stitch87 schreefCOLONSabrinaH, hoe heeft je zus dat voor elkaar gekregen? Vaak ook al amoma als goedkoopst gevonden maar nog nooit gedaan omdat de annulering sowieso €40 is, ook met flexibele. Dus daarom nog nooit durven nemen.
Mazzel gok ik... Ze hebben de situatie uitgelegd en denk dat ze gewoon erg aardig waren in dat geval.
Maar ook al had het 40 euro gekost, dan nog hadden ze het grootste deel teruggekregen.

Over mijn eigen situatie en de vele wijzigingen begon ik ook wel zenuwachtig te worden of het goed zou komen.
Maar ook daar geen problemen gehad.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Hier ook reeds meermaals via amoma geboekt. Zou niet weten wat daar mis mee moet zijn? Dat je geen gratis annulering hebt staat er duidelijk vermeld als je eventjes doorklikt bij een proefboeking. Staat ook tot op de euro welk bedrag je minimaal kwijt bent in geval van annulering... Als je bij booking of expedia een kamer zonder gratis annuleren boekt ben je ook volle pot kwijt...
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar