Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Hoi allemaal

Ik had een vraag zijn de kussen in het hotel echt heel dun want dan weet ik of ik me eigen kussen mee moet nemen naar het hotel. En heeft iemand ervaringen met het hotel verder. Op foto's ziet het er mooi uit maar foto's zeggen niet altijd de waarheid.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Al verschillende keren verbleven. Kussen weet ik niet want neem altijd overal mn eigen kussen mee naar toe.

Hotel zelf is gewoon eenvoudig netjes vinden zelf goede bedden en eenvoudig. Niet te veel poespas.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Hotel was prima, basic maar goed. Bedden wat hard, moet je van houden. Kussen vond ik veel te dun, hadden gelukkig bedden teveel zodat ik een kussen erbij kon pakken.
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Oké dan weet ik dat ik me eigen kussen mee moet nemen want ik kan niet slapen op een er plat kussen als je normaal ok een heel dik en zacht kussen ligt en een wat dunnere er onder.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Annet schreefCOLONHotel was prima, basic maar goed. Bedden wat hard, moet je van houden. Kussen vond ik veel te dun, hadden gelukkig bedden teveel zodat ik een kussen erbij kon pakken.
Idd de kussens zijn maar plattekes! Ik slaap thuis sowieso op 2 kussens dus dan zijn die van B&B echt wel pannenkoeken! Ik had vorige keer mijn Duffy pillow pet bij voor onderweg en had die eronder gestopt héhé.
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

misschien een praktische tip voor ieder die de kussens te plat vind. ik heb altijd 2 of 3 van die kleine reiskussentjes bij me die zijn opblaasbaar en kun je nadien gewoon opvouwen kosten welgeteld 1 euro bij action, big bazar en bij xenos hebben ze die ook, geen gesleur met grote kussens en voldoen prima
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Vraagje: kunnen we dit hotel incl entree tickets boeken voor 2 personen en vervolgens 2 personen met jaarkaart ook hier laten slapen? In totaal dus 4 personen..Zelfde principe zegmaar als in een Disney hotel?
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Dit hotel heb ik nog nooit in combinatie met toegangstickets te koop zien staan. Je betaald per kamer en niet per persoon zoals bij disney. Je zal losse kaartjes moeten regelen.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dit hotel staat gewoon tussen de partnerhotels die je kunt kiezen op de officiële Disneyland Paris website, dus daar kun je ook arrangementen boeken.
Ik geloof alleen wel dat er ook 2 persoons kamers bestaan, dus daar moet je bij het boeken op letten. Als je een 4 persoonskamer hebt, kun je gewoon 2 mensen met jaarkaart bijboeken en toeristentax betalen ja.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

calimero schreefCOLONDit hotel heb ik nog nooit in combinatie met toegangstickets te koop zien staan. Je betaald per kamer en niet per persoon zoals bij disney. Je zal losse kaartjes moeten regelen.
Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen boeken in de partnerhotels zoals b&b klik hier. Nadat je een datum gekozen hebt krijg je de beschikbaarheid, dan klik je door en krijg je alternatieve datums. En in stap 3 kan je grotere kamer kiezen.

Daarnaast kan je ook via dit reisbureau een pakket inclusief tickets boeken bij de partnerhotels: klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Takkie schreefCOLONVraagje: kunnen we dit hotel incl entree tickets boeken voor 2 personen en vervolgens 2 personen met jaarkaart ook hier laten slapen? In totaal dus 4 personen..Zelfde principe zegmaar als in een Disney hotel?
Het hotel is met en zonder entree tickets te boeken bij C en O travel:
http://www.ceno-travel.com/Disneyland-P ... enten.html
Tevens af en toe ook in combinatie met busvervoer, bijvoorbeeld in oktober a.s.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Top!! Dankjulliewel allemaal voor de snelle en behulpzame reacties :-)
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Net een nachtje geboekt voor 60 € in okt.mooie prijs.van de week via trivago 86 €. Toen ik vanmorgen wilde boeken stond er voor die datum niks meer op trivago.ik op b& b site kijken.daar nog wel beschikbaarheid en nog goedkoper ook.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Enkele foto's van een familiekamer voor 4 personen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer info over dit hotel: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 066#p72066
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Ik ga over ruim een week voor het eerst naar dit hotel.
Ik ben er een beetje onzeker over geworden, wat ik kan verwachten.
Zijn er genoeg parkeerplaatsen bij het hotel?
En stopt de transferbus wel gewoon bij het station naast disney village, Want ik las ergens anders dat er een aparte stopplaats is achter het grote parkeerveld?
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar