Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Miss_Leonie schreefCOLONIk ga over ruim een week voor het eerst naar dit hotel.
Ik ben er een beetje onzeker over geworden, wat ik kan verwachten.
Zijn er genoeg parkeerplaatsen bij het hotel?
En stopt de transferbus wel gewoon bij het station naast disney village, Want ik las ergens anders dat er een aparte stopplaats is achter het grote parkeerveld?
Onzeker over wat, het is gewoon een hotel?
Ja er zijn genoeg parkeerplaatsen en ja de pendelbus stopt gewoon bij het busstation net als alle andere pendelbussen.
Het is gewoon de pendelbus van de partnerhotels, bus 54.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Mouseketeer schreefCOLON
Miss_Leonie schreefCOLONIk ga over ruim een week voor het eerst naar dit hotel.
Ik ben er een beetje onzeker over geworden, wat ik kan verwachten.
Zijn er genoeg parkeerplaatsen bij het hotel?
En stopt de transferbus wel gewoon bij het station naast disney village, Want ik las ergens anders dat er een aparte stopplaats is achter het grote parkeerveld?
Onzeker over wat, het is gewoon een hotel?
Ja er zijn genoeg parkeerplaatsen en ja de pendelbus stopt gewoon bij het busstation net als alle andere pendelbussen.
Het is gewoon de pendelbus van de partnerhotels, bus 54.
Sorry, ik lees het terug en ik heb het wat vreemd omschreven :|
Ik heb autisme, en was liever weer naar een hotel gegaan waar ik eerder ben geweest.
Maar bedankt voor de info!! :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Miss_Leonie schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
Miss_Leonie schreefCOLONIk ga over ruim een week voor het eerst naar dit hotel.
Ik ben er een beetje onzeker over geworden, wat ik kan verwachten.
Zijn er genoeg parkeerplaatsen bij het hotel?
En stopt de transferbus wel gewoon bij het station naast disney village, Want ik las ergens anders dat er een aparte stopplaats is achter het grote parkeerveld?
Onzeker over wat, het is gewoon een hotel?
Ja er zijn genoeg parkeerplaatsen en ja de pendelbus stopt gewoon bij het busstation net als alle andere pendelbussen.
Het is gewoon de pendelbus van de partnerhotels, bus 54.
Sorry, ik lees het terug en ik heb het wat vreemd omschreven :|
Ik heb autisme, en was liever weer naar een hotel gegaan waar ik eerder ben geweest.
Maar bedankt voor de info!! :thumbs:
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Hopelijk neemt de informatie je onzekerheid wat weg.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Miss_Leonie schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
Miss_Leonie schreefCOLONIk ga over ruim een week voor het eerst naar dit hotel.
Ik ben er een beetje onzeker over geworden, wat ik kan verwachten.
Zijn er genoeg parkeerplaatsen bij het hotel?
En stopt de transferbus wel gewoon bij het station naast disney village, Want ik las ergens anders dat er een aparte stopplaats is achter het grote parkeerveld?
Onzeker over wat, het is gewoon een hotel?
Ja er zijn genoeg parkeerplaatsen en ja de pendelbus stopt gewoon bij het busstation net als alle andere pendelbussen.
Het is gewoon de pendelbus van de partnerhotels, bus 54.
Sorry, ik lees het terug en ik heb het wat vreemd omschreven :|
Ik heb autisme, en was liever weer naar een hotel gegaan waar ik eerder ben geweest.
Maar bedankt voor de info!! :thumbs:
Als er nu eens één vakantiebestemming is die autismeproof is, dan is het wel Disneyland Parijs. Alles is zeer straightforward en makkelijk uit te zoeken. Je kan echt alles op voorhand vinden zodat er niks nieuw/eng meer is, zelfs restaurant menu's en co.
Ik zou zeggen pluis tripadvisor, foursquare, google en zoover eens uit voor foto's. Staan er ook van de pendelbussen tussen hier en daar, zo krijg je al een veel beter beeld.
het is echt een prima hotel op een boogscheut van de parken, no stress!
In het allerslechtste ergste geval dat het in het 100 loopt met de pendelbus is het zelfs lopend te doen en er staan ook nog taxi's bij het treinstation aan de ingang van Disney zelf. maar die pendelbussen zijn prima betrouwbaar hoor! 'k wil maar zeggen; back up opties bij de vleet!
Parking is zeer ruim. Afhankelijk van je reisperiode kan het er wel druk zijn, maar wij hebben altijd al plek gehad. Soms wel eens een paar rijtjes moeten afgaan voor we een lege hadden maar nog nooit echt tig keer rondgereden ofzo hoor.
De bus stopt gewoon aan de ingang bij het grote busstation, waar ook de bussen van de Disney hotels stoppen. Welke bus bij welke exacte halte stopt staat heel duidelijk aangegeven en het staat ook op de bus zelf. Ze zetten je letterlijk voor de deur af en halen je op diezelfde plek ook weer op.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Mama van prinsesjes & Ona1991
Heel erg bedankt!
Ben al vaak geweest, maar een nieuw hotel maakt mij erg nerveus. Ona, super al die info en tips! Ben nu extra gerustgesteld :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Heel veel plezier gewenst Miss _Leonie!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Is een prima hotel.makkelijk te bereiken.net als disneyhotels met shuttle.
Hier hoef je je geen zorgen over te maken..wij gaan volgende week weer.al verschillende keren geweest
KayDee
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2017, 21:59

Heb in dit hotel verbleven in mei met hemelvaartweekend. Echt een goed hotel, grote, propere kamers, goed ontbijtbuffet in een mooie ontbijtzaal, maar heel druk tijdens ontbijt. En ook veel tijd verloren met het altijd wachten op een shuttlebus en dan reden er nog meer omdat het hemelvaart was. Daarom dat ik voor mijn volgende trip in één van de disneyhotels ga verblijven.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Mouseketeer schreefCOLON Het is gewoon de pendelbus van de partnerhotels, bus 54.
Laatste keer dat ik in DLP was, in juli, was het geen lijn 54 meer. Is het weer terug lijn 54 geworden dan?
http://bit.ly/2yeTNdl

@Miss _Leonie
Heel veel plezier gewenst. Aan de inheckbalie kan je het allemaal ook nog eens precies navragen.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Bedankt allemaal, ik verheug me zeer!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Princess Sas
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45

Niet verschieten trouwens als de bus aan de hotels een andere route neemt dan de keer ervoor, deze route is een beetje willekeurig heb ik de indruk. De ene keer stopt die eerst aan het B&B hotel en rijdt die dan door naar de andere hotels en de andere keer is het omgekeerd. Ik had het de eerste keer voor en ik sloeg toch ook even in paniek (voor niets nodig natuurlijk want al die hotels liggen vlak naast elkaar).
Afbeelding


Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Princess Sas schreefCOLONNiet verschieten trouwens als de bus aan de hotels een andere route neemt dan de keer ervoor, deze route is een beetje willekeurig heb ik de indruk. De ene keer stopt die eerst aan het B&B hotel en rijdt die dan door naar de andere hotels en de andere keer is het omgekeerd. Ik had het de eerste keer voor en ik sloeg toch ook even in paniek (voor niets nodig natuurlijk want al die hotels liggen vlak naast elkaar).
Ah bedankt! Ik had al zoiets gelezen dat er verschillende routes genomen worden. Fijn dat ik dit van te voren weet.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Ik ben hier 11 maart 2016 geweest, ik kan jullie vertellen dat dit hotel een erg goed hotel is, met goed ontbijt en avondeten.

de bedden zijn prima, de badkamer is schoon en de medewerkers zijn vriendelijk. Verder rijd er om de paar minuten een shuttle bus, de bus rijd u in 10 min naar het park en ook weer terug. De bus tijden krijgt u bij de receptie. De bus route kan inderdaad verschillen, maar wees gerust de bus rijd altijd naar Disney toe en niet naar ergens anders.

Verder werken ze met Biebie munten, deze munten kunt u bij het restaurant buffet in wisselen bij een biebie automaat voor biebie munten.
Voor 20 euro heeft u voor 2 personen een avond maaltijd met 2 drankjes. als toetje 1 muffin met 2 espresso's (als voorbeeld genomen)

Ze werken met deze zogenoemde ''Biebie munten'' zodat het personeel niet zelf het geld stiekem in de zakken kan steken, (enzo op deze manier ook het kassa verschil kunnen verkleinen.)

Wij kregen een vier persoons kamer, en hadden extra kussens gebruikt voor iets meer steun voor onze nek. (Verder als u 1 dekbed te koud vindt kunt u het andere dekbek ook pakken natuurlijk, voor extra warmte.)

Het bedrag dat u er voor neertelt is een goede prijs verhouding voor een 2 sterren hotel.

''Het B&B Hotel Disneyland Paris, het vijfde hotel van het complex, wordt aangekondigd in juni 2013; Het opent in november 2015, elf jaar na het Dream Castle Hotel.''

Het is dus nog een zeer nieuw hotel, wat nog maar 2 jaar in gebruik is genomen, Dit kunt u ook merken tijdens uw verblijf.

Wilt u meer weten over de geschiedenis van dit hotel keten?! de link ernaar toe is: https://fr.wikipedia.org/wiki/B%26B_Hotels
Of wilt u meer weten over waneer welk hotel gebouwd is e.d. zie: https://fr.wikipedia.org/wiki/Hôtels_de ... land_Paris

Voor iedereen die dit hotel bezoekt, Ik wens u veel plezier toe! :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tona Theodora schreefCOLONIk ben hier 11 maart 2016 geweest, ik kan jullie vertellen dat dit hotel een erg goed hotel is, met goed ontbijt en avondeten.

de bedden zijn prima, de badkamer is schoon en de medewerkers zijn vriendelijk. Verder rijd er om de paar minuten een shuttle bus, de bus rijd u in 10 min naar het park en ook weer terug. De bus tijden krijgt u bij de receptie. De bus route kan inderdaad verschillen, maar wees gerust de bus rijd altijd naar Disney toe en niet naar ergens anders.

Verder werken ze met Biebie munten, deze munten kunt u bij het restaurant buffet in wisselen bij een biebie automaat voor biebie munten.
Voor 20 euro heeft u voor 2 personen een avond maaltijd met 2 drankjes. als toetje 1 muffin met 2 espresso's (als voorbeeld genomen)

Ze werken met deze zogenoemde ''Biebie munten'' zodat het personeel niet zelf het geld stiekem in de zakken kan steken, (enzo op deze manier ook het kassa verschil kunnen verkleinen.)

Wij kregen een vier persoons kamer, en hadden extra kussens gebruikt voor iets meer steun voor onze nek. (Verder als u 1 dekbed te koud vindt kunt u het andere dekbek ook pakken natuurlijk, voor extra warmte.)

Het bedrag dat u er voor neertelt is een goede prijs verhouding voor een 2 sterren hotel.

''Het B&B Hotel Disneyland Paris, het vijfde hotel van het complex, wordt aangekondigd in juni 2013; Het opent in november 2015, elf jaar na het Dream Castle Hotel.''

Het is dus nog een zeer nieuw hotel, wat nog maar 2 jaar in gebruik is genomen, Dit kunt u ook merken tijdens uw verblijf.

Wilt u meer weten over de geschiedenis van dit hotel keten?! de link ernaar toe is: https://fr.wikipedia.org/wiki/B%26B_Hotels
Of wilt u meer weten over waneer welk hotel gebouwd is e.d. zie: https://fr.wikipedia.org/wiki/Hôtels_de ... land_Paris

Voor iedereen die dit hotel bezoekt, Ik wens u veel plezier toe! :)
Bedankt om te delen, ook in de begin post is trouwens meer info te vinden (zoals bij elk hotel) viewtopic.php?p=72066#p72066
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Prins Adam schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLONIk ben hier 11 maart 2016 geweest, ik kan jullie vertellen dat dit hotel een erg goed hotel is, met goed ontbijt en avondeten.

de bedden zijn prima, de badkamer is schoon en de medewerkers zijn vriendelijk. Verder rijd er om de paar minuten een shuttle bus, de bus rijd u in 10 min naar het park en ook weer terug. De bus tijden krijgt u bij de receptie. De bus route kan inderdaad verschillen, maar wees gerust de bus rijd altijd naar Disney toe en niet naar ergens anders.

Verder werken ze met Biebie munten, deze munten kunt u bij het restaurant buffet in wisselen bij een biebie automaat voor biebie munten.
Voor 20 euro heeft u voor 2 personen een avond maaltijd met 2 drankjes. als toetje 1 muffin met 2 espresso's (als voorbeeld genomen)

Ze werken met deze zogenoemde ''Biebie munten'' zodat het personeel niet zelf het geld stiekem in de zakken kan steken, (enzo op deze manier ook het kassa verschil kunnen verkleinen.)

Wij kregen een vier persoons kamer, en hadden extra kussens gebruikt voor iets meer steun voor onze nek. (Verder als u 1 dekbed te koud vindt kunt u het andere dekbek ook pakken natuurlijk, voor extra warmte.)

Het bedrag dat u er voor neertelt is een goede prijs verhouding voor een 2 sterren hotel.

''Het B&B Hotel Disneyland Paris, het vijfde hotel van het complex, wordt aangekondigd in juni 2013; Het opent in november 2015, elf jaar na het Dream Castle Hotel.''

Het is dus nog een zeer nieuw hotel, wat nog maar 2 jaar in gebruik is genomen, Dit kunt u ook merken tijdens uw verblijf.

Wilt u meer weten over de geschiedenis van dit hotel keten?! de link ernaar toe is: https://fr.wikipedia.org/wiki/B%26B_Hotels
Of wilt u meer weten over waneer welk hotel gebouwd is e.d. zie: https://fr.wikipedia.org/wiki/Hôtels_de ... land_Paris

Voor iedereen die dit hotel bezoekt, Ik wens u veel plezier toe! :)
Bedankt om te delen, ook in de begin post is trouwens meer info te vinden (zoals bij elk hotel) viewtopic.php?p=72066#p72066

Graag gedaan. Ja precies, ik las in de gesprekken dat er een verkeerd beeld werd geschept over het hotel, daarom deelde ik mijn ervaring, zodat andere leden kunnen ondervinden dat het wel een goed hotel is...

Voor iedereen inderdaad die iets over een hotel wilt weten kan inderdaad naar pagina 1 van het topic gaan en daar een omschrijving vinden van het desbetreffende hotel.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar