Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Ik wilde boeken voor mei volgend jaar, maar op booking.com waren er al geen kamers meer beschikbaar. Zou het echt al volzinnen?
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Dat is voor volgend jaar mei te ver vooruit en zullen er nog geen kamers vrij zijn gegeven, het hotel is dan echt nog niet vol hoor.
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Bedankt voor de reactie! Kyriad kon ik wel al zo ver in t voren boeken. Enig idee vanaf wanneer ik het wel zou kunnen gaan boeken?
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Ik vind het raar want via de site zelf van B&B is het al wel te boeken voor eind mei volgend jaar. Ze zijn er laat mee dit keer want via Trivago etc komt deze ook helemaal niet niet naar voren.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ook in B&B Bussy is glutenvrij brood te verkrijgen... Let wel; je krijgt meteen een héél brood (wel erg lekker luchtig overigens)Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik vind het op de foto's van de kamers niet terug: is er ook zo'n tonnetje aanwezig waar je ijsblokjes in kan doen? Is er überhaupt een ijsblokjes machine aanwezig in dit hotel?
Ik vond alleen tijden terug van de bus in andere maanden, wij gaan volgende week. Iemand een idee hoe laat de eerste pendel naar het park gaat?
Heb er zin in! Vooral erg prettig dat er airco is, het wordt 28-29 graden als wij er zijn!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Laura schreefCOLONIk vind het op de foto's van de kamers niet terug: is er ook zo'n tonnetje aanwezig waar je ijsblokjes in kan doen? Is er überhaupt een ijsblokjes machine aanwezig in dit hotel?
Ik vond alleen tijden terug van de bus in andere maanden, wij gaan volgende week. Iemand een idee hoe laat de eerste pendel naar het park gaat?
Heb er zin in! Vooral erg prettig dat er airco is, het wordt 28-29 graden als wij er zijn!

Kan me niet herinneren dat ik zo'n tonnetje of ijsblokjesmachine gezien heb in mei.
Airco is er gelukkig wel inderdaad, vorige week was het zo'n 34°c, eigenlijk een beetje te warm..
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Er is geen emmer en geen ijsblokjes machine aanwezig.
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Via trivago kom ik uit op een leuke aanbieding bij dit hotel voor van de zomer, deze aanbieding is van sembo.se, ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik neem aan dat als het via trivago te boeken is dat het dan betrouwbaar is?

Oja nog een aanvulling, zijn de jaarkaarten ook geldig in de partner hotels en zo ja hoeveel korting krijg je dan?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyfan1983 schreefCOLONVia trivago kom ik uit op een leuke aanbieding bij dit hotel voor van de zomer, deze aanbieding is van sembo.se, ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik neem aan dat als het via trivago te boeken is dat het dan betrouwbaar is?

Oja nog een aanvulling, zijn de jaarkaarten ook geldig in de partner hotels en zo ja hoeveel korting krijg je dan?
Met een jaarkaart ben je niks in de partnerhotels.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Niemand ervaring met sembo.se en of het veilig is dit te boeken via trivago?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyfan1983 schreefCOLONNiemand ervaring met sembo.se en of het veilig is dit te boeken via trivago?
Nee hier kunnen wij je alvast geen antwoord op geven. Onze excuses hiervoor :(
Als je wil kan je wel sowieso veilig boeken via de onderstaande url.
Alvast veel Disney plezier gewenst :sorc:

https://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

ik probeer via de link te boeken trivago.be,kan je daar niet als nederlander boeken?
ik kan namelijk niks invullen bij land en stad
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyfan1983 schreefCOLONik probeer via de link te boeken trivago.be,kan je daar niet als nederlander boeken?
ik kan namelijk niks invullen bij land en stad

Onze excuses voor dit ongemak. Wij gaan kijken of we dit kunnen oplossen.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Disneyfan1983 schreefCOLONik probeer via de link te boeken trivago.be,kan je daar niet als nederlander boeken?
ik kan namelijk niks invullen bij land en stad
Kan je wat beter omschrijven wat je doet en wat er niet werkt? Bij mij werkt het wel en ik ben ook een Nederlander
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar