De ontbijt, half en volpension opties - Disneyland Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hiervoor kan je gewoon weer contact opnemen met Disneyland Paris.
Even bellen naar de reservatie lijn 078 15 60 28.
En hier dan even de maaltijdvouchers bijboeken.
Vergeet niet je reservatie nummer, Betaal gegevens en eventuele Jaarkaart klaar te leggen tijdens je telefoontje :)
Alvast veel Disney plezier :sorc:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

wolfje schreefCOLONHoe kan ik nog maaltijdvouchers bij reserveren, verblijf is al geboekt.
Als je je verblijf bij Disney zelf hebt geboekt kan je ze toevoegen door te bellen :)
Gebruikers-avatar
wolfje
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2013, 10:27

olafLover schreefCOLON
wolfje schreefCOLONHoe kan ik nog maaltijdvouchers bij reserveren, verblijf is al geboekt.
Als je je verblijf bij Disney zelf hebt geboekt kan je ze toevoegen door te bellen :)
Kan dat ook als het disneyhotel ergens anders geboekt is?

Verstuurd vanaf mijn moto e5 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

wolfje schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
wolfje schreefCOLONHoe kan ik nog maaltijdvouchers bij reserveren, verblijf is al geboekt.
Als je je verblijf bij Disney zelf hebt geboekt kan je ze toevoegen door te bellen :)
Kan dat ook als het disneyhotel ergens anders geboekt is?

Verstuurd vanaf mijn moto e5 met Tapatalk
Vrees dat het alleen kan als je bij Disney zelf geboekt hebt. Maar bellen en navragen kan nooit kwaad.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

wolfje schreefCOLONHoe kan ik nog maaltijdvouchers bij reserveren, verblijf is al geboekt.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 met Tapatalk
Ik zou telefonisch navraag doen waar je geboekt hebt :sorc:
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

Hoi! Ik heb een vraag. Wij slapen golden forest. Als we premium hp hebben en we willen ontbijten in plaza garden, moeten we dan extra bijbetalen? Omdat het ontbijt bij gf er al bij inbegrepen zit heb je dan eigenlijk alleen premium diner.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Je betaalt bij GF minder voor je hp dan als je een standaard kamer hebt. Volgens mij krijg je ook wel korting op het ontbijt bij GF, omdat je een ander ontbijt niet doet, maar het is niet gratis.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afbeelding DISNEYLAND PARIS DINING PRIJZEN Afbeelding

Vanaf 2 april gaan prijzen voor maaltijden stijgen bij het boeken van een Disney hotel.

Nieuwe prijzen ontbijt:
• Santa Fé/Cheyenne - 21€
• Sequoia Lodge - 24€
• Newport Bay Club - 28€
• New York - The Art of Marvel - 28€
• Disneyland Hotel - 36€
• Plaza Gardens - 41€
• Auberge de Cendrillon - 49€

Nieuwe prijzen Halfboard/Premium:
• Halfboard standaard - 41€
• Halfboard plus - 57€
• Premium - 99€
Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Wij gaan in juni weer 4 dagen bij het boeken kregen we half pension deze hebben we geupgrade naar vol pension. Nu zouden we graag een keer willen lunchen bij Auberge de Cendrillon maar hoe kom ik er achter wat wij bij moeten betalen? we verblijven in Newport bay compass club. Hoop dat iemand mij kan helpen. Had al via de boekings site gekeken van Disney maar staat dat we 248 euro bij moeten betalen maar zie dat de vouchers 66 euro waard zijn

alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Normaal krijg je bij NPBC een Plus voucher. Deze hebben nu een waarde van ongeveer 37€ per volwassenen. Als ik me niet vergis is de prijs van AdC nu 77€ per volwassene, dus dan blijft er 40€ verschil over om bij te betalen per volwassene. Voor kinderen is de waarde van de voucher minder, maar die betalen ook weer minder. Weet zo even niet de exacte prijzen daar van. Verblijven vanaf april hebben maaltijdcoupons met een iets andere prijs, maar in verhouding zal dit iets van enkele euro's zijn en zal het verschil verwacht ik ongeveer gelijk zijn.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Brina schreefCOLONWij gaan in juni weer 4 dagen bij het boeken kregen we half pension deze hebben we geupgrade naar vol pension. Nu zouden we graag een keer willen lunchen bij Auberge de Cendrillon maar hoe kom ik er achter wat wij bij moeten betalen? we verblijven in Newport bay compass club. Hoop dat iemand mij kan helpen. Had al via de boekings site gekeken van Disney maar staat dat we 248 euro bij moeten betalen maar zie dat de vouchers 66 euro waard zijn

alvast bedankt!
Zoals eerder hier al geschreven betaal je gewoon het verschil bij en dat is inderdaad rond de 40€ , wat er op de boekings site staat zou echt wel extreem veel zijn. Laat het zeker en vooral smaken :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De prijs op de boekingssite is waarschijnlijk gewoon de prijs geweest voor een lunch, waarbij de coupons niet gebruikt worden en je dus volledige lunch betaald.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mich€l schreefCOLONDe prijs op de boekingssite is waarschijnlijk gewoon de prijs geweest voor een lunch, waarbij de coupons niet gebruikt worden en je dus volledige lunch betaald.
Meer dan waarschijnlijk wel het geval :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

marc schreefCOLON
Brina schreefCOLONWij gaan in juni weer 4 dagen bij het boeken kregen we half pension deze hebben we geupgrade naar vol pension. Nu zouden we graag een keer willen lunchen bij Auberge de Cendrillon maar hoe kom ik er achter wat wij bij moeten betalen? we verblijven in Newport bay compass club. Hoop dat iemand mij kan helpen. Had al via de boekings site gekeken van Disney maar staat dat we 248 euro bij moeten betalen maar zie dat de vouchers 66 euro waard zijn

alvast bedankt!
Zoals eerder hier al geschreven betaal je gewoon het verschil bij en dat is inderdaad rond de 40€ , wat er op de boekings site staat zou echt wel extreem veel zijn. Laat het zeker en vooral smaken :thumbs: :thumbs: :sorc:

Oke dus als ik het goed begrijp die voucher is 75 euro waard zag ik en dan wordt ie als ware door 2 gesplitst voor lunch en diner en dan kan je voor 37,50 eten. en indien hoger zoals de lunch bij Auberge de Cendrillon betaald je verschil bij
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Brina schreefCOLON
marc schreefCOLON
Brina schreefCOLONWij gaan in juni weer 4 dagen bij het boeken kregen we half pension deze hebben we geupgrade naar vol pension. Nu zouden we graag een keer willen lunchen bij Auberge de Cendrillon maar hoe kom ik er achter wat wij bij moeten betalen? we verblijven in Newport bay compass club. Hoop dat iemand mij kan helpen. Had al via de boekings site gekeken van Disney maar staat dat we 248 euro bij moeten betalen maar zie dat de vouchers 66 euro waard zijn

alvast bedankt!
Zoals eerder hier al geschreven betaal je gewoon het verschil bij en dat is inderdaad rond de 40€ , wat er op de boekings site staat zou echt wel extreem veel zijn. Laat het zeker en vooral smaken :thumbs: :thumbs: :sorc:

Oke dus als ik het goed begrijp die voucher is 75 euro waard zag ik en dan wordt ie als ware door 2 gesplitst voor lunch en diner en dan kan je voor 37,50 eten. en indien hoger zoals de lunch bij Auberge de Cendrillon betaald je verschil bij
Inderdaad het verschil betaal je gewoon bij indien het duurder is zoals bij Auberge de Cendrillon :thumbs: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar