Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

olafLover schreefCOLONGewone lijn, krijg je ook gewoon korting op!
En de tip van de eeuw, las ik laatst op een ander forum, als je op de site een boeking gaat maken komt er op een gegeven moment een schermpje rechts met “hulp nodig” als je daar je telefoonnummer invult bellen ze jou en bel je dus gratis! Wachten duurde ook niet zo lang (en het was in het Nederlands)
zou dat ook van toepassing zijn als je wil boeken met jaarkaart?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLONGewone lijn, krijg je ook gewoon korting op!
En de tip van de eeuw, las ik laatst op een ander forum, als je op de site een boeking gaat maken komt er op een gegeven moment een schermpje rechts met “hulp nodig” als je daar je telefoonnummer invult bellen ze jou en bel je dus gratis! Wachten duurde ook niet zo lang (en het was in het Nederlands)
zou dat ook van toepassing zijn als je wil boeken met jaarkaart?
Ja, zo heb ik het gedaan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Kon je gelijk ook de bibs erbij boeken of alleen het hotel?

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Incl bibs :) (de gegeven prijzen zijn excl de bibs)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Do 19 - ma 23 september met infinity korting
Santa Fe: €432
Cheyenne: €520

36K Challenge met infinity korting €144,50 met Magic Plus €153,50

En ik kon met mijn infinity boeken, ondanks dat deze in januari verloopt. Wel met mededeling dat ik hem natuurlijk ga verlengen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLONDo 19 - ma 23 september met infinity korting
Santa Fe: €432
Cheyenne: €520

36K Challenge met infinity korting €144,50 met Magic Plus €153,50

En ik kon met mijn infinity boeken, ondanks dat deze in januari verloopt. Wel met mededeling dat ik hem natuurlijk ga verlengen.
Bij mij hebben ze niet gevraagd naar mijn AP nr of verval datum
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Bij mij konden ze het zien.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLONBij mij konden ze het zien.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ze kon mijn oude boekingen niet vinden omdat die nog op mijn meisjesnaam waren en ik wilde de run op mijn "nieuwe" achternaam. Vond het dit jaar erg jammer dat we niet naast elkaar stonden op de runnerswall. Maar met het boeken moest het toch weer op mijn meisjesnaam omdat die in mijn paspoort staat (terwijl mijn jaarpas beide achternamen heeft...)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

olafLover schreefCOLON
Laura schreefCOLONBij mij konden ze het zien.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ze kon mijn oude boekingen niet vinden omdat die nog op mijn meisjesnaam waren en ik wilde de run op mijn "nieuwe" achternaam. Vond het dit jaar erg jammer dat we niet naast elkaar stonden op de runnerswall. Maar met het boeken moest het toch weer op mijn meisjesnaam omdat die in mijn paspoort staat (terwijl mijn jaarpas beide achternamen heeft...)
Ah, ik ken het! Alleen doe ik alle RunDisney nog wel op meisjesnaam, omdat ik heb gehoord dat anders je "perfect status" niet meer geldt. En mijn paspoort is nog tot 2025 geldig, dus zal nog lang er mee moeten doen. Over de runners wall niet nagedacht, dat is inderdaad wel leuk dan!

Ik had zowaar dezelfde CM aan de lijn die mij ook herkende. We praten allebei met schijnbaar herkenbaar accent, en hij heeft ons met de boeking van afgelopen oktober geholpen. Grappig.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
Laura schreefCOLONBij mij konden ze het zien.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ze kon mijn oude boekingen niet vinden omdat die nog op mijn meisjesnaam waren en ik wilde de run op mijn "nieuwe" achternaam. Vond het dit jaar erg jammer dat we niet naast elkaar stonden op de runnerswall. Maar met het boeken moest het toch weer op mijn meisjesnaam omdat die in mijn paspoort staat (terwijl mijn jaarpas beide achternamen heeft...)
Ah, ik ken het! Alleen doe ik alle RunDisney nog wel op meisjesnaam, omdat ik heb gehoord dat anders je "perfect status" niet meer geldt. En mijn paspoort is nog tot 2025 geldig, dus zal nog lang er mee moeten doen. Over de runners wall niet nagedacht, dat is inderdaad wel leuk dan!

Ik had zowaar dezelfde CM aan de lijn die mij ook herkende. We praten allebei met schijnbaar herkenbaar accent, en hij heeft ons met de boeking van afgelopen oktober geholpen. Grappig.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ja, ik heb mijn paspoort nog tot 2027, was toen een bewuste keuze (hij was nog geldig, maar had waterschade en daar durfde ik niet mee naar Amerika, plus dan kon ik de ESTA hergebruiken). Had er niet aan gedacht dat ze dan bij zulke boekingen er zo moeilijk over doen, zoals gezegd, bij mijn jaarkaart wel voor elkaar gekregen dat de naam er lig bij gekomen is (in verkeerde volgorde :P), had zelfs ons trouwboekje mee, maar die niet nodig gehad. Vorig jaar was mijn eerste race en alleen de 5K, heb nu alleen de 10K, dus een perfect status heb ik sowieso niet ;)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ze hebben voor mijn man ook de infinity korting gegeven op de Challenge, hij zou eerst de Plus korting krijgen, maar gezegd dat dit jaar beide ook de hoogste korting hadden gehad. En zie nu in de bevestiging dat we beide de hoogste korting hebben.

@OlafLover
Zou ik ook niet hebben gedaan met waterschade. Heb ooit eens gehoord dat een paspoort intact moet zijn om ermee te reizen. Laatste wat je wilt is dat je in Amerika terug wordt gestuurd omdat je paspoort er niet "netjes" uit ziet.

Sorry, ik raak een beetje off topic nu! Terug naar de room only prijzen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

]
olafLover schreefCOLON
Laura schreefCOLONBij mij konden ze het zien.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ze kon mijn oude boekingen niet vinden omdat die nog op mijn meisjesnaam waren en ik wilde de run op mijn "nieuwe" achternaam. Vond het dit jaar erg jammer dat we niet naast elkaar stonden op de runnerswall. Maar met het boeken moest het toch weer op mijn meisjesnaam omdat die in mijn paspoort staat (terwijl mijn jaarpas beide achternamen heeft...)
Ah, ik ken het! Alleen doe ik alle RunDisney nog wel op meisjesnaam, omdat ik heb gehoord dat anders je "perfect status" niet meer geldt. En mijn paspoort is nog tot 2025 geldig, dus zal nog lang er mee moeten doen. Over de runners wall niet nagedacht, dat is inderdaad wel leuk dan!

Ik had zowaar dezelfde CM aan de lijn die mij ook herkende. We praten allebei met schijnbaar herkenbaar accent, en hij heeft ons met de boeking van afgelopen oktober geholpen. Grappig.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk[/quote]
Ja, ik heb mijn paspoort nog tot 2027, was toen een bewuste keuze (hij was nog geldig, maar had waterschade en daar durfde ik niet mee naar Amerika, plus dan kon ik de ESTA hergebruiken). Had er niet aan gedacht dat ze dan bij zulke boekingen er zo moeilijk over doen, zoals gezegd, bij mijn jaarkaart wel voor elkaar gekregen dat de naam er lig bij gekomen is (in verkeerde volgorde :P), had zelfs ons trouwboekje mee, maar die niet nodig gehad. Vorig jaar was mijn eerste race en alleen de 5K, heb nu alleen de 10K, dus een perfect status heb ik sowieso niet ;)[/quote]

In je paspoort blijft altijd je meisjesnaam staan en niet je mans naam als je achternaam. Enigste wat je kan doen is bij aanvragen nieuw oaspoort, indentiteitskaart of rijbewijs echtgenote van er bij laten zetten.
Dit heeft mijn man ook in zijn paspoort staan voor geval er in buitenland wat gebeurt kan hij aantonen met paspoort dat hij echt mijn echtgenoot is want je neemt je trouwboekje nou net nooit mee op vakantie.
Dus je zal altijd in buitenland met meisjesnaam worden aangesproken.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

olafLover schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLONGewone lijn, krijg je ook gewoon korting op!
En de tip van de eeuw, las ik laatst op een ander forum, als je op de site een boeking gaat maken komt er op een gegeven moment een schermpje rechts met “hulp nodig” als je daar je telefoonnummer invult bellen ze jou en bel je dus gratis! Wachten duurde ook niet zo lang (en het was in het Nederlands)
zou dat ook van toepassing zijn als je wil boeken met jaarkaart?
Ja, zo heb ik het gedaan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vandaag geprobeerd en had inderdaad binnen 2 minuten iemand aan de lijn. Bedankt voor de tip!

Diegene die ik aan de lijn had wilde wel niet echt hotel boeken aan mij, omdat het is met jaarkaart van mijn zoon? Mijn zoon heeft als enige infinity jaarkaart maar kan gezien hij minderjarig is geen kamer boeken. Voor ons verblijf in december deed de CM niet moeilijk.
Nu ik heb toch niet geboekt want ik vond de prijzen redelijk hoog...

1 nacht 21 april tot 22 april:
Newport Bay, gewone kamer: 315 euro
Cheyenne: 250 euro

Voor die prijs boek ik liever 4* partnerhotel ontbijt inbegrepen
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, dat is Pasen, dat zal wel een duur weekend zijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

Laura schreefCOLONDo 19 - ma 23 september met infinity korting
Santa Fe: €432
Cheyenne: €520

36K Challenge met infinity korting €144,50 met Magic Plus €153,50

En ik kon met mijn infinity boeken, ondanks dat deze in januari verloopt. Wel met mededeling dat ik hem natuurlijk ga verlengen.
Dat zijn aantrekkelijke prijzen. Ik ga om 09.00 uur bellen.

Klopt het dat je ook een 2e kamer kunt boeken met bibs? Komt die boeking dan op je eigen naam te staan of kan dat ook op naam van degene die gebruik maakt van de kamer?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar